Olaandref Skrevet Juni 5, 2021 Forfatter Skrevet Juni 5, 2021 Måtte ta den ut og sjekke felgfargen, ble meget godt fornøyd 👌
Olaandref Skrevet Juni 6, 2021 Forfatter Skrevet Juni 6, 2021 Kjapp bilvask og prøvemontering av hjul i dag. Veldig fornøyd, fargen ble akkurat som jeg ønsket. 👌 Står igjen å montere de små M merkene pluss bestille 3 senterkopper til, siden jeg på en eller annen måte klarte å bestille kun én. Ikke at de gamle ser så ille ut, men vil ha de strøkne nå som felgene er nylakket. Videre så blir det skifte av frontlykter, et par nye deksel under i forkant av forhjulene og montering av nylakkerte fanger. Har kjøpt alt av skruer og klips for montering nytt, blir litt triveligere å sette sammen og det føles bra å vite at det blir 100% satt sammen. 🙂 jeg kommer nok til å plukke av skjørt og spoiler bak i vinter, få lakkert disse og, skal ikke mye til før man får steinsprut bak hjulene. Har inntrykk av at disse dekkene er veldig myke og plukker opp finstein lettere enn med dekk jeg har kjørt med tidligere. sveigis, Orjan, Daniel. og 9 andre reagerte på dette 12
Daniel. Skrevet Juni 6, 2021 Skrevet Juni 6, 2021 Ble veldig bra det der 😁 Ikke så super flashy men nok til at det skiller seg litt ut 👌🏻
Olaandref Skrevet Juni 6, 2021 Forfatter Skrevet Juni 6, 2021 55 minutter siden, Daniel. skrev: Ble veldig bra det der 😁 Ikke så super flashy men nok til at det skiller seg litt ut 👌🏻 Nei, og det var jeg veldig obs på, ville ikke ha de for glossy eller gullfarget, derfor jeg gikk for matt og. 🙂 Daniel. reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Juni 6, 2021 Forfatter Skrevet Juni 6, 2021 Et i litt sollys, litt mer farge da. Daniel., Marius2002, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
Olaandref Skrevet Juni 10, 2021 Forfatter Skrevet Juni 10, 2021 Fikk hentet fronten fra lakkering i dag, monterte den og nye lykter, men unnlot å montere deksler i hjulbuer og under, fant ut at jeg ville bestille enda et deksel før jeg skrur alt sammen. Må si at det er noe virkelig tilfredsstillende med nye hovedlykter, får rett og slett litt nybil følelse. Ble en liten prøvetur og. Tok ingen bilder underveis i jobben dessverre, holdt på ute og hadde noen mørke skyer som truet i det fjerne, så jeg prioriterte å bli ferdig. 🙂 Daniel., Peak, Orjan og 9 andre reagerte på dette 12
HalvorK Skrevet Juni 10, 2021 Skrevet Juni 10, 2021 Ble bra dette! Hva måtte du ut med for nye frontlykter ?
Olaandref Skrevet Juni 11, 2021 Forfatter Skrevet Juni 11, 2021 7 timer siden, HalvorK skrev: Ble bra dette! Hva måtte du ut med for nye frontlykter ? Det ble vel litt over 11000,- totalt.
sveigis Skrevet Juni 11, 2021 Skrevet Juni 11, 2021 Dette ble veldig fint .😊 Gud bedre hvor mye lykter har og si . Nå var den veldig pen denne råtassen av en bil .😊
Olaandref Skrevet Juni 11, 2021 Forfatter Skrevet Juni 11, 2021 4 timer siden, sveigis skrev: Dette ble veldig fint .😊 Gud bedre hvor mye lykter har og si . Nå var den veldig pen denne råtassen av en bil .😊 Kunne nok hatt enda litt mer Bronze nyanse i felgene, men må si meg fornøyd ja. :) Kunne og tenke meg å droppet den en cm ned foran og, syns det er litt mye plass over dekket, men det blir ikke med det første. Ja, det med lyktene hadde jeg store forhåpninger til, ble meget fornøyd og. :) Orjan reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Juni 15, 2021 Forfatter Skrevet Juni 15, 2021 Noen som vet om det finnes gode produkter til å beskytte frontlykter? Tenkte det kunne være lurt å få lagt på noe nå når de er nye.
Snagg30 Skrevet Juni 15, 2021 Skrevet Juni 15, 2021 (endret) Tror @Walkabout tipset @papertiger om noe slik nylig, er mulig jeg bommer totalt nå. Edit: inne på papertiger’s tråd så finner du det Endret Juni 15, 2021 av Snagg30 Olaandref, papertiger og Marius2002 reagerte på dette 3
Walkabout Skrevet Juni 15, 2021 Skrevet Juni 15, 2021 2 timer siden, Olaandref skrev: Noen som vet om det finnes gode produkter til å beskytte frontlykter? Tenkte det kunne være lurt å få lagt på noe nå når de er nye. Jeg skal få lagt på blank folie nå til helga. Mener det er XPEL som skal på Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Juni 16, 2021 Forfatter Skrevet Juni 16, 2021 Takk for tips, skal sjekke det opp. Folie påvirker ikke lyset på noen måte?
Walkabout Skrevet Juni 16, 2021 Skrevet Juni 16, 2021 26 minutter siden, Olaandref skrev: Takk for tips, skal sjekke det opp. Folie påvirker ikke lyset på noen måte? Nei, ikke så lenge det er blank folie. Legger du på soting så kan det påvirke noe, men også der er det vel litt av samme konseptet som soting med vinduer - mindre lys kommer inn, mens man ser omtrent like greit ut. Olaandref reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå