fupsaker Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 3 timer siden, danskiii skrev: Vi får se, men stor sjanse for det ja. Kunne tenkt meg å prøve ta inn litt Alpina fremover, men så må man jo også ha en egen. Kan jo ikke kjøre E21 året rundt heller Jeg vet f.eks at det lyser i øynene til @Snagg30 når du sier det. Alpina hadde det vært kjekt å se mye mer av på norske veier. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 1 time siden, fupsaker skrev: Jeg vet f.eks at det lyser i øynene til @Snagg30 når du sier det. Alpina hadde det vært kjekt å se mye mer av på norske veier. Ja jeg er gira jeg! G21 eller G31 B står høyt på lista. danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 16 minutes ago, Snagg30 said: Ja jeg er gira jeg! G21 eller G31 B står høyt på lista. Kan finne vi vettu liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 2 timer siden, Snagg30 skrev: Ja jeg er gira jeg! G21 eller G31 B står høyt på lista. Er vell ingenting på vår jord som overgår en g31 b5🥰 danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 (endret) 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Er vell ingenting på vår jord som overgår en g31 b5🥰 Her er vi helt enige! Men er redd du som diesel mann mener D5 er tingen? Skal jeg en dag realisere Alpina drømmen må det vær med bensin, og kombinasjon av enten blå/grønn utvendig og hvit/brunt innvendig. Endret September 17, 2021 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 1 time siden, Snagg30 skrev: Her er vi helt enige! Men er redd du som diesel mann mener D5 er tingen? Skal jeg en dag realisere Alpina drømmen må det vær med bensin, og kombinasjon av enten blå/grønn utvendig og hvit/brukt innvendig. D5 overgår ikke 550d, men b5 overgår det meste😁 blå eller grønn g31 b5 er det råeste som finns etter offentlig vei liffi, Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 @Snagg30 - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=326178914 mathiseeen og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 1 minutt siden, Orjan skrev: @Snagg30 - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=326178914 Det er bare å lukke fana fort som fy, før jeg går på en ny smell. Mesterverk av en bil Det må bli noe slikt en dag Ingvaldsen, Orjan og fupsaker reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: D5 overgår ikke 550d, men b5 overgår det meste😁 Nei det gjør dem ikke. D5 går bra men M550 er noe sprekere ja. Fikk ikke tatt begge sammen her men merket en forskjell ja selvom våres var noe justert 🐑 spent på hvordan en B5 virker.. det tror jeg er en morsom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 2 hours ago, Snagg30 said: Det er bare å lukke fana fort som fy, før jeg går på en ny smell. Mesterverk av en bil Det må bli noe slikt en dag Vi skal finne bil til deg, dette ordner vi 3 hours ago, Ingvaldsen said: D5 overgår ikke 550d, men b5 overgår det meste😁 blå eller grønn g31 b5 er det råeste som finns etter offentlig vei Du må prøve D5 før du sier det Men ja, grønn B5 eller G21 B3 er på lista Over til litt kvelds arbeid. Fikk bilen levert idag, kunne ikke vært mer happy go lucky! Måtte feire mwd en champagne Fikk vasket bilen nå i kveld, har fått på seg noen kryp og noe skit på turen fra Tyskland Hjul ferdig vasket Så ble det glemt å ta mer bilder inne, fikk ikke tatt mer før det var mørk og bilen var ute igjen 😅 Kommer mer i morgen papertiger, ahj, Tony Soprano og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 9 minutes ago, liffi said: Nei det gjør dem ikke. D5 går bra men M550 er noe sprekere ja. Fikk ikke tatt begge sammen her men merket en forskjell ja selvom våres var noe justert 🐑 spent på hvordan en B5 virker.. det tror jeg er en morsom bil Men en original 550d og D5 skiller bare 30hk, vi må få testet det! B5 blir nice, håper du får en snart! Evt jeg også fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 24 minutter siden, danskiii skrev: Vi skal finne bil til deg, dette ordner vi Du må prøve D5 før du sier det Men ja, grønn B5 eller G21 B3 er på lista Over til litt kvelds arbeid. Fikk bilen levert idag, kunne ikke vært mer happy go lucky! Måtte feire mwd en champagne Fikk vasket bilen nå i kveld, har fått på seg noen kryp og noe skit på turen fra Tyskland Hjul ferdig vasket Så ble det glemt å ta mer bilder inne, fikk ikke tatt mer før det var mørk og bilen var ute igjen 😅 Kommer mer i morgen Hadde vært artig og møtes om du er med på det, så får vi tatt oss en prat om B3/B5. Også får jeg samtidig endelig få se en Alpina live. Ellers gratulerer med en deilig bil, gleder meg til å spotte denne i området danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 1 minute ago, Snagg30 said: Hadde vært artig og møtes om du er med på det, så får vi tatt oss en prat om B3/B5. Også får jeg samtidig endelig få se en Alpina live. Ellers gratulerer med en deilig bil, gleder meg til å spotte denne i området Bare å si ifra! Og om du vil se bilen så er det bare å sette på kaffe eller noe, det ordner vi Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet September 17, 2021 Share Skrevet September 17, 2021 Gøy å se en Alpina har funnet veien til byen, igjen Gratulerer. danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 17, 2021 Forfatter Share Skrevet September 17, 2021 9 minutes ago, Mortenej said: Gøy å se en Alpina har funnet veien til byen, igjen Gratulerer. Takker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå