modus Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Her er lyd fra min x3 m40i Lyd x3m40i.MOV fupsaker og Lars S reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2022 (endret) @modus Er pen lyd fra B58 motoren! Hadde samme motor selv med AC eksos. Ellers ble det veldig mye eksos filmer her i tråden fra modus, fint om moderatorer kan ordne opp Endret Januar 22, 2022 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Fantastisk lyd! Fjernet de to andre innleggene, @Snagg30. Ellers anbefaler jeg på generelt grunnlag å laste opp film på Youtube, da dette gir en bedre og penere integrasjon i forumet enn når man laster direkte opp her. Marius2002, fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 22, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2022 (endret) På 20.1.2022 den 1.46, Gabz skrev: Gratulerer på etterskudd med fantastisk kul familiebil! Misunner deg virkelig denne. Uten tvil også en av de aller kuleste bilene BMW produserer om dagen. Blir gøy å se hva det blir av mods på denne Beklager men denne kommentaren har jeg ikke fanget opp Gabz! Men tusen takk for det Vi er så langt veldig fornøyd, spesielt jeg. Men samboer er og svært glad i bilen så det er ekstra gøy, pengene flyr ut hver måned men stemningen er fortsatt på topp uten noe klaging Blir noe småtteri av mods neste uke også kommer det forhåpentligvis noe større etter det innen rimelig tid. Endret Januar 22, 2022 av Snagg30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) Var ute på tur i dag når jeg så posten til @humpfy og la da merke til han nevnte X3M og som den fossil elskeren jeg er så satt jeg i gang å filmet for å prøve og overtale han. Men etter en prat på PM så er den utenfor budsjett / ønsker. Så da får jeg heller poste det her Hadde aldri hørt lyden fra bilen utvendig så dette ble sjekket ut forrige helg på turen vi hadde da. I et hav av EU krav og lyd dempere så er det her veldig innafor, meget pen lyd. Filmen jeg skulle friste @humpfy med. (Ikke jeg som kjører) Endret Januar 29, 2022 av Snagg30 Orjan, papertiger, laffe og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 Herlig @Snagg30. Jeg biter på. Jeg gjør virkelig det. Lyd er undervurdert i disse dager. Får dekket mange behov på MC, men dette er noe eget! papertiger og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 X3M, X-tre-M, Extrem Som jeg sa på snap, hva som har blitt sett kan ikke bli usett. Krise å ligge våken på natt å fundere Deilig lyd Snagg30, fupsaker og papertiger reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) Rått @Snagg30! X3M er over hva jeg/vi vil bruke på bil, men det er derfor jeg sikler på lillebroren M40i. Kunne tenkt meg å prøvd en for å gå på en spontan kjøpssmell Endret Januar 29, 2022 av papertiger Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) Ser de har en i Oslo (M40i). Første mann @papertiger? 😁 Endret Januar 29, 2022 av humpfy Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) 1 hour ago, humpfy said: Ser de har en i Oslo (M40i). Første mann @papertiger? 😁 Count me in! Du tar rundt Sørlandet, eg tar over Haukeli? Endret Januar 29, 2022 av papertiger Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) @papertiger jeg var på vei for å poste denne i finn tråden i går men der var så mye andre diskusjoner jeg droppet det. Men nå er denne lagt ut for salg igjen, og denne bilen er virkelig pen! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=229517133 @humpfy har du vurdert en X3 M40i? Tror det kan vær ganske så artig bil for pengene samt bra med plass. Jeg skal til Hamar snart å hente noe greier til bilen så både du og @papertiger må gjerne ta turen å prøve kjøre Endret Januar 29, 2022 av Snagg30 fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 Virkelig lekker den der X3’en der. Viste den til kona, og joda, helt enig, spesielt på interiøret. Svaret var ikke verre enn «så mye penger skulle du fått lov å bruke på bil om vi ikke skulle kjøpt hus». Så da må vi se til å få kjøpt hus, slik at det er unnagjort! Uten å ha prøvd en, så kan jeg ikke se annet enn at en X3 M40i er den perfekte familiebil. @Snagg30 Hamar er et stykke unna Stavanger, men får se hvem som kommer først fram til Oslo av meg og @humpfy da Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 Med svigers i Hamar er jeg ikke der oftere enn jeg må. Hverken X3M eller X3 M40i kan endre på det @papertiger@Snagg30 fupsaker og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Januar 29, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2022 (endret) 7 minutter siden, humpfy skrev: Med svigers i Hamar er jeg ikke der oftere enn jeg må. Hverken X3M eller X3 M40i kan endre på det @papertiger@Snagg30 Ja den er kinkig, da hadde jeg heller gått for denne her så er du sikker på du kaster bort hele fredag/lørdagen på å reise til Hamar. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246230951 Endret Januar 29, 2022 av Snagg30 fupsaker, laffe og humpfy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Januar 29, 2022 Share Skrevet Januar 29, 2022 6 timer siden, Snagg30 skrev: Var ute på tur i dag når jeg så posten til @humpfy og la da merke til han nevnte X3M og som den fossil elskeren jeg er så satt jeg i gang å filmet for å prøve og overtale han. Men etter en prat på PM så er den utenfor budsjett / ønsker. Så da får jeg heller poste det her Hadde aldri hørt lyden fra bilen utvendig så dette ble sjekket ut forrige helg på turen vi hadde da. I et hav av EU krav og lyd dempere så er det her veldig innafor, meget pen lyd. Filmen jeg skulle friste @humpfy med. (Ikke jeg som kjører) Herlig lyd 👍🏻 Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå