Gå til innhold

G11 750i / E46 M3


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

På 20.1.2022 den 1.46, Gabz skrev:

Gratulerer på etterskudd med fantastisk kul familiebil! Misunner deg virkelig denne. Uten tvil også en av de aller kuleste bilene BMW produserer om dagen. Blir gøy å se hva det blir av mods på denne :D 

Beklager men denne kommentaren har jeg ikke fanget opp Gabz!
 

Men tusen takk for det :D Vi er så langt veldig fornøyd, spesielt jeg. Men samboer er og svært glad i bilen så det er ekstra gøy, pengene flyr ut hver måned men stemningen er fortsatt på topp uten noe klaging ;) Blir noe småtteri av mods neste uke også kommer det forhåpentligvis noe større etter det innen rimelig tid. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på tur i dag når jeg så posten til @humpfy og la da merke til han nevnte X3M og som den fossil elskeren jeg er så satt jeg i gang å filmet for å prøve og overtale han. Men etter en prat på PM så er den utenfor budsjett / ønsker. Så da får jeg heller poste det her :) 

Hadde aldri hørt lyden fra bilen utvendig så dette ble sjekket ut forrige helg på turen vi hadde da. I et hav av EU krav og lyd dempere så er det her veldig innafor, meget pen lyd. 

Filmen jeg skulle friste @humpfy med. (Ikke jeg som kjører) 

 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@papertiger jeg var på vei for å poste denne i finn tråden i går men der var så mye andre diskusjoner jeg droppet det. Men nå er denne lagt ut for salg igjen, og denne bilen er virkelig pen!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=229517133

@humpfy har du vurdert en X3 M40i? Tror det kan vær ganske så artig bil for pengene samt bra med plass. Jeg skal til Hamar snart å hente noe greier til bilen så både du og @papertiger må gjerne ta turen å prøve kjøre :D 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig lekker den der X3’en der. Viste den til kona, og joda, helt enig, spesielt på interiøret. Svaret var ikke verre enn «så mye penger skulle du fått lov å bruke på bil om vi ikke skulle kjøpt hus». Så da må vi se til å få kjøpt hus, slik at det er unnagjort! :D 
Uten å ha prøvd en, så kan jeg ikke se annet enn at en X3 M40i er den perfekte familiebil.

@Snagg30 Hamar er et stykke unna Stavanger, men får se hvem som kommer først fram til Oslo av meg og @humpfy da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, humpfy skrev:

Med svigers i Hamar er jeg ikke der oftere enn jeg må. Hverken X3M eller X3 M40i kan endre på det @papertiger@Snagg30

Ja den er kinkig, da hadde jeg heller gått for denne her så er du sikker på du kaster bort hele fredag/lørdagen på å reise til Hamar. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246230951

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snagg30 skrev:

Var ute på tur i dag når jeg så posten til @humpfy og la da merke til han nevnte X3M og som den fossil elskeren jeg er så satt jeg i gang å filmet for å prøve og overtale han. Men etter en prat på PM så er den utenfor budsjett / ønsker. Så da får jeg heller poste det her :) 

Hadde aldri hørt lyden fra bilen utvendig så dette ble sjekket ut forrige helg på turen vi hadde da. I et hav av EU krav og lyd dempere så er det her veldig innafor, meget pen lyd. 

Filmen jeg skulle friste @humpfy med. (Ikke jeg som kjører) 

 

Herlig lyd 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Snagg30 changed the title to G11 750i / E46 M3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...