Ingvaldsen Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 dette var en ren fryd å se at ting blir gjort riktig, og nok et bevis på hvor mange hakk m-sport løfter en gammel e39. stusset på at gummileppa på innskjermene passet så dårlig, mulig det er variabler i produksjonen for de bildene jeg har sett ser ikke slik ut. kjøpte du resten av plasten fra bmw eller kjøpte du mer kopi av det under bilen ? anbefaler deg å kjøpe nytt originalt tåkelysdeksel på venstre side, det skal kun vær som en ring rundt lykta. Saltkjelen og Vegard_ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Oktober 29 Forfatter Share Skrevet Oktober 29 18 minutes ago, Ingvaldsen said: dette var en ren fryd å se at ting blir gjort riktig, og nok et bevis på hvor mange hakk m-sport løfter en gammel e39. stusset på at gummileppa på innskjermene passet så dårlig, mulig det er variabler i produksjonen for de bildene jeg har sett ser ikke slik ut. kjøpte du resten av plasten fra bmw eller kjøpte du mer kopi av det under bilen ? anbefaler deg å kjøpe nytt originalt tåkelysdeksel på venstre side, det skal kun vær som en ring rundt lykta. Det eneste som er kopi er framfanger, innerskjermene og motordekselet under. Fant ingen brukbare originaldeler der, som ikke ble kostenes 20+ lapper til sammen... Får se om det setter seg bedre på plass med varme. Den ringen rundt tåkelykta skal jeg bestille snart ja, jeg er ikke fornøyd med det hullet jeg laga for det, også så sant at det ikke er originalt det som sitter der nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Oktober 29 Share Skrevet Oktober 29 4 minutter siden, Vegard_ skrev: Det eneste som er kopi er framfanger, innerskjermene og motordekselet under. Fant ingen brukbare originaldeler der, som ikke ble kostenes 20+ lapper til sammen... Får se om det setter seg bedre på plass med varme. Den ringen rundt tåkelykta skal jeg bestille snart ja, jeg er ikke fornøyd med det hullet jeg laga for det, også så sant at det ikke er originalt det som sitter der nå 😅 fremre eller bakre motordeksel ? hvordan var kvaliteten ? gummileppa skal ha stålplate innvendig om den er bygd opp likt som den originale så skal være mulig å forme den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Oktober 29 Forfatter Share Skrevet Oktober 29 Just now, Ingvaldsen said: fremre eller bakre motordeksel ? hvordan var kvaliteten ? gummileppa skal ha stålplate innvendig om den er bygd opp likt som den originale så skal være mulig å forme den litt. Fremre, billigste jeg fant på schmiedmann, kvaliteten er helt forferdelig haha, men hullene liner opp noenlunde da... Det skal jeg sjekke om den har, men tror ikke det 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Tirsdag kl. 15:09 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 15:09 Det ble litt travelt mot slutten av høsten så jeg fikk ikke sveist eksos, men har nå montert det siste av underdeksler samt montert oransje markører på skjermene og baklykter med oransje blink igjen. Nesten full tank, vinduer på gløtt og avkoblet batteri + bilduk til slutt RemyNG, sveigis og E.C. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 15:34 Share Skrevet Tirsdag kl. 15:34 Der var den på plass ja😊. Like greit å få det inn og bort fra salt og møkk. Blitt veldig pen denne bilen din . Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Tirsdag kl. 15:43 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 15:43 7 minutes ago, sveigis said: Der var den på plass ja😊. Like greit å få det inn og bort fra salt og møkk. Blitt veldig pen denne bilen din . Tusen takk, begynner å bli veldig fornøyd med denne nå 😄 Sverre 2468 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå