Spankus Skrevet Mars 21, 2022 Share Skrevet Mars 21, 2022 (endret) Endelig tilbake i bmw verden etter noen år uten. Familiebil måtte til og endte på en 2008 modell SD. Bilen har snart gått 200 000 men følger med en hau med kvitteringer på ting som er gjort. Noen punkter: M-sport Svart comfort interiør Svart taktrekk Hud Adaptive lys og cruise controll 7 seter 90cc høytrykkspumpe Var å henta bilen på vestlandet å det var noe av det værste jeg har sett innvendig. Brukte utallige timer på å få den bra innvendig, rens blir tatt etterhvert. Ting som skal fikses frammover: Dreie opp senter på vinterfelger 21" (heffige spacere) så jeg slepper å få drit langt oppå taket. Kjøpe orginale gulvmatter, hater sånne ettermarkedsgreier 🤦♂️ Fikse EDC Fikse PDC Skvettlapper både framme å bak Lakke breddere Polering av bil og lykter Cupevifte(skriker i svinger) Bytte til grovere eksoshaler Noen bilder: IMG_7158.MOV Endret Mars 21, 2022 av Spankus Tony Soprano, Saltkjelen, Otis og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mars 26, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2022 Orginale matter endelig på plass 😬 Cupeviftebyttet og mikro filter. Hadde ikke noe behov for å ta bilde av dette 🤣 Fant også en dårlig jording ved venstre bakhjul som blei ordnet. Nye bremser framme og bak bestilt, samt skvettlapper 👍 skoglund, Marius2002 og Otis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2022 Endelig fått gjort litt igjen, full bremsesjau rundt om og vask både innvendig og utvendig 👍 Fått tak i brukte edc dempere som skal byttes etterkvert har feilmelding på 2 stk. Marius2002, Otis, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 13, 2022 Share Skrevet Mai 13, 2022 kan gjerne sende trelistene dine hit om du blir lei av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Mai 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2022 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: kan gjerne sende trelistene dine hit om du blir lei av de Trur kje det du, de er uten sprekker og syns de passa bra inn 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2022 Får gjort litt i ny og ne sjøl om det er hektisk i småbarnslivet. Har fått tatt skikkelig motorvask, anskaffet m sport innstegslister som monteres fortløpende. Bytta edc demper høyre forann og koda inn med ncs Edc endelig iorden, blei nye klakkestag også 👌 Måtte ha nye sommerfelger så blei nye gs felger i 21" med 285 framme og 325 bak. Felgene blei vokset før montering. 20mm spacere bak, skulle gjerne vært 25mm men. Otis, Saltkjelen, Marius2002 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 (endret) Jaja fortsatt ikke fått rota meg til å få på de innstegslistene. Skal de festes med dobbelsidig teip tru? Litt av det e ha drivi med i dt siste: Polering av lykter, høyre frontlykt burde vært skifta lykteglass for den var så dårlig. Men utsatte det 1 år til med polering😂 ser ut som en skikkelig dritt jobb og skifte glass. Ytre baklykter hadde også blitt litt matte. Fjellbil og vask av bil👌 Endret August 1, 2022 av Spankus mslello, Saltkjelen, papertiger og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Kan anbefale deg å kjøpe lci baklykter, når dine egne går i stykker. Jeg synes lci baklykter er skikkelig fine. Om man følger litt med så finner du de på tilbud i ny og ne. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 1, 2022 Share Skrevet August 1, 2022 Fin bil du har her absolutt 😊 E70 er flott biler og står tidens tann godt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 1, 2022 Forfatter Share Skrevet August 1, 2022 7 minutter siden, Otis skrev: Kan anbefale deg å kjøpe lci baklykter, når dine egne går i stykker. Jeg synes lci baklykter er skikkelig fine. Om man følger litt med så finner du de på tilbud i ny og ne. Har veldig lyst på det, men disse får holde så lenge det går så får jeg oppgradere seinere 👍 4 minutter siden, sveigis skrev: Fin bil du har her absolutt 😊 E70 er flott biler og står tidens tann godt enda. Bruksbil, riper og slitt lakk på skjermbreddere 😂 men den blir bedre og bedre 👌 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 2, 2022 Share Skrevet August 2, 2022 Veldig fin E70. Står seg utrolig godt dette karosseriet. Såg det første gang på skoletur i Berlin i 2006, da var det en haug med pressebiler som stod oppstilt - elsket designet den gang og gjør det samme i dag. Er den senket på noe vis? Så noe lavere ut enn originalt. Og merket du noe på demperne at de var gåene? Har samme setup Adaptive drive på min nye F11. Utrolig fin variasjon i sportslighet/komfort med dette systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 3, 2022 Forfatter Share Skrevet August 3, 2022 På 2.8.2022 den 11.43, papertiger skrev: Veldig fin E70. Står seg utrolig godt dette karosseriet. Såg det første gang på skoletur i Berlin i 2006, da var det en haug med pressebiler som stod oppstilt - elsket designet den gang og gjør det samme i dag. Er den senket på noe vis? Så noe lavere ut enn originalt. Og merket du noe på demperne at de var gåene? Har samme setup Adaptive drive på min nye F11. Utrolig fin variasjon i sportslighet/komfort med dette systemet. Ja, syns personelig att e70 har utrolig fint design og tar seg godt ut sammen med nyere biler også. Denne har HR fjærer fremme og senkestag på lufta bak 😊 Du får feilmelding ved problemer med edc. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 27, 2022 Forfatter Share Skrevet September 27, 2022 Fått fikla litt med bilen igjen, fått på annen eksos og tatt service. Også fått kjøpt meg støvsuger/rensemaskin så er vel håp om å ribbe ut setene i vinter for å ta en skikkelig shine 🤷♂️ svart bil på bilder mn 😂 Otis, Saltkjelen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå