Gå til innhold

Bimmers.no treff 22. mai ved Fokserød


Anbefalte innlegg

4 timer siden, sveigis skrev:

@Fredrik 90 og @Lars89?

Til info ,fikk beskjed om at jeg mulig må bytte girkasse på i helga på x5 ,dvs at da er Bimmerstreff i en tynn tråd .(Dritt.no)

Men her har jeg ikke noe valg ,må ta det når folk kan hjelpe 😊

Får beskjed ila fredag både meg og dere .

Søndag er hviledag vet du, det må vi ta seriøst vi som er fra bibelbeltet 😅 Men jeg ser ikke probemet, dere skrur så mye dere får tid på Lørdag, så stikker man på treff søndag kl 12:00. Surrer der en time eller to og reiser hjem igjen, så er resten av ettermiddagen ledig til å skru ferdig 😀 Tar en time og tre kvarter hver vei å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Søndag er hviledag vet du, det må vi ta seriøst vi som er fra bibelbeltet 😅 Men jeg ser ikke probemet, dere skrur så mye dere får tid på Lørdag, så stikker man på treff søndag kl 12:00. Surrer der en time eller to og reiser hjem igjen, så er resten av ettermiddagen ledig til å skru ferdig 😀 Tar en time og tre kvarter hver vei å kjøre.

Enig ,veldig enig 😊😊,nei pokker skal få ordnet noe .🙏👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, idapederse said:

Kommer nok en tur vi også, slenger oss på felleskjøringen fra Bilia Skøyen i morgen tidlig 😄

Kjipt at det skulle regne i dag, må nesten vente med bilvask til i morgen da. 😅

Ligger en bensinstasjon ved avkjøringa fra E18. Usikker på om det er selvvask der, men håper det! 
 

Min er nok mer skitten, så jeg kan ta en for laget 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, smashy skrev:

Ligger en bensinstasjon ved avkjøringa fra E18. Usikker på om det er selvvask der, men håper det! 
 

Min er nok mer skitten, så jeg kan ta en for laget 😅

Stikker innom jobben og vasker før vi vender nesa mot Skøyen, så ordner seg heldigvis for vår del 😄 Men krysser fingrene for selvvaskemuligheter for din del! 🤞🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, idapederse said:

Stikker innom jobben og vasker før vi vender nesa mot Skøyen, så ordner seg heldigvis for vår del 😄 Men krysser fingrene for selvvaskemuligheter for din del! 🤞🏻😁

Kjempemessig å kunne gjøre det. 🤩

Blir ikke lange strekket for min del. Porsgrunn -Sandefjord tar vel snaue halvtimen og altfor mange vaskehaller innimellom 🙈😅
 

Til dere som kommer via Larvik så ligger det en bra vaskehall like ved Bommestad. Alltidrenbil eller noe slikt. 4-5 plasser og sjeldent folk der. Bra utstyr og enormt trykk i høytrykken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker også opp på Bilia i morgen! :)

@idapedersedet er en veldig kurant selvvask på Circle K Skøyen, avkjøringen etter Bygdøylokket, om man kommer fra sentrum. Må nok innom den selv.. ikke regnet sin feil, men alt dette støvet og pollen som er ute nå. For ikke snakke om fuglene i treet over bilen.. 

I Larvik kan "Nordbyen bilvasksenter" anbefales, og den ekstremt velassorterte bilpleiespesialisten Larvik bilpleiesenter, som ligger på omtrent samme sted. Adresse Løkka 17, adkomst fra Elveveien. Det er jo ikke mange steinkastene fra Bommestad, så kanskje den @smashy sikter til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, smashy skrev:

Kjempemessig å kunne gjøre det. 🤩

Blir ikke lange strekket for min del. Porsgrunn -Sandefjord tar vel snaue halvtimen og altfor mange vaskehaller innimellom 🙈😅
 

Til dere som kommer via Larvik så ligger det en bra vaskehall like ved Bommestad. Alltidrenbil eller noe slikt. 4-5 plasser og sjeldent folk der. Bra utstyr og enormt trykk i høytrykken. 

Absolutt, det er en mulighet jeg på ingen måte tar for gitt 😅

2 timer siden, Grobian skrev:

Dukker også opp på Bilia i morgen! :)

@idapedersedet er en veldig kurant selvvask på Circle K Skøyen, avkjøringen etter Bygdøylokket, om man kommer fra sentrum. Må nok innom den selv.. ikke regnet sin feil, men alt dette støvet og pollen som er ute nå. For ikke snakke om fuglene i treet over bilen.. 

I Larvik kan "Nordbyen bilvasksenter" anbefales, og den ekstremt velassorterte bilpleiespesialisten Larvik bilpleiesenter, som ligger på omtrent samme sted. Adresse Løkka 17, adkomst fra Elveveien. Det er jo ikke mange steinkastene fra Bommestad, så kanskje den @smashy sikter til!

Takk for tips, akkurat den stasjonen ser ganske kurant ut ja. Men nå er jeg så heldig å ha bilvaskemuligheter på jobben, så benytter meg av den tenker jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Grobian said:

Dukker også opp på Bilia i morgen! :)

@idapedersedet er en veldig kurant selvvask på Circle K Skøyen, avkjøringen etter Bygdøylokket, om man kommer fra sentrum. Må nok innom den selv.. ikke regnet sin feil, men alt dette støvet og pollen som er ute nå. For ikke snakke om fuglene i treet over bilen.. 

I Larvik kan "Nordbyen bilvasksenter" anbefales, og den ekstremt velassorterte bilpleiespesialisten Larvik bilpleiesenter, som ligger på omtrent samme sted. Adresse Løkka 17, adkomst fra Elveveien. Det er jo ikke mange steinkastene fra Bommestad, så kanskje den @smashy sikter til!

Stemmer @Grobian, helt riktig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...