BimmerFan! Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Det hadde vært kjempe hyggelig med treff. Jeg er dessverre ikke hjemme den helgen 16-17... Har muligheten til å bli med helgen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 22 minutter siden, BimmerFan! skrev: Har muligheten til å bli med helgen etter Har en følelse på det nesten må bli 16/17 helgen. Vi kan dra sammen til CCN Telemark treffet BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 49 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Har en følelse på det nesten må bli 16/17 helgen. Vi kan dra sammen til CCN Telemark treffet Telemark treffet får jeg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2023 Share Skrevet September 1, 2023 Helgen 16/9 og 17/9 er jeg i Tyskland 😅 Eneste helgen i September det ikke passer for meg 😂 Men kjør på dere, jeg blir med en annen gang 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idapederse Skrevet September 8, 2023 Share Skrevet September 8, 2023 Sorry, har ikke sett denne før nå 🙈 Har dessverre ikke mulighet den helga 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet September 8, 2023 Share Skrevet September 8, 2023 Tror jeg kan søndag 17.! Lørdag tenkte jeg henge rundt i Oslo og observere kona løpe 10 for Grete under Oslo maraton. Er selvfølgelig CCN-medlem, men har til gode å skjønne hvordan jeg får med meg arrangementene utenfor Oslo! Kjører jo rett som det er til Telemark på familiehytta, skulle la seg kombinere med treffet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 Må visst melde pass jeg også da noe uforutsett dukket opp. Virker som det passet dårlig for flere uansett, så muligens en raincheck? Åssen er stemningen for CCN treffet i Skien? Er det flere her som tenker å ta turen bort dit? Leker med tanken om å ta kjøreturen dit fra Oslo, så muligens noe samkjøring om man er flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 Er nok en langt bedre løsning å møtes i Skien ja. Pleier å være svært godt oppmøte der. Kræsjer i utgangspunktet med noe annet for min del men vi får se. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 1 time siden, ///M-ini95 skrev: Må visst melde pass jeg også da noe uforutsett dukket opp. Virker som det passet dårlig for flere uansett, så muligens en raincheck? Åssen er stemningen for CCN treffet i Skien? Er det flere her som tenker å ta turen bort dit? Leker med tanken om å ta kjøreturen dit fra Oslo, så muligens noe samkjøring om man er flere Den helgen kan passe for meg også, så da er jeg med på felleskjøring fra Oslo! Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 41 minutter siden, Saltkjelen skrev: Den helgen kan passe for meg også, så da er jeg med på felleskjøring fra Oslo! Nice Vi høres når det nærmer seg ✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet September 10, 2023 Share Skrevet September 10, 2023 3 timer siden, ///M-ini95 skrev: Må visst melde pass jeg også da noe uforutsett dukket opp. Virker som det passet dårlig for flere uansett, så muligens en raincheck? Åssen er stemningen for CCN treffet i Skien? Er det flere her som tenker å ta turen bort dit? Leker med tanken om å ta kjøreturen dit fra Oslo, så muligens noe samkjøring om man er flere Det kan passe. ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22, 2023 Share Skrevet September 22, 2023 Værmeldinga ser relativt lovende ut så jeg tar turen i morgen. Blir det noe felleskjøring fra Sørlandet? https://facebook.com/events/s/høsttreff-2023/796893118366519/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 23, 2023 Share Skrevet September 23, 2023 Været er flott, er det noen som skal/ eller er der nå? Bor lokalt å lurte på en snartur for å glane litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2023 Share Skrevet September 23, 2023 (endret) Jeg er her nå. @Ampera også Bra nivå på bilene Endret September 23, 2023 av Lars89 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2023 Share Skrevet September 23, 2023 sveigis, Ron Jeremy og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå