Gå til innhold

Lars sin I4 M50


Lars S
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med salg 👍 Gleder meg å høre at du har kommet på bedre tanker når det gjelder valg av drivstoff videre. Livet er for kort til å kjøre elbil 😅

I4 ser ut til å være en av få elbiler som faktisk er kurante på bruktmarkedet. Ikke har de hatt like massivt verdifall som en del andre elbiler har hatt heller. De fleste jeg kjenner som har solgt i4ene sine har fått solgt dem greit. 

Ser du nevner RS4, men hva med M3 Touring? Jeg ser også M440i Gran Coupe har kommet seg litt ned i pris, men det er kanskje kjedelig å kjøpe samme fasongen igjen. Du er inne på noe vesentlig ang prisene på RS4, det smaker ikke like godt å betale det samme nå som for fire år siden, også har bilen blitt fire år eldre i mellomtiden 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med salg 👍 Gleder meg å høre at du har kommet på bedre tanker når det gjelder valg av drivstoff videre. Livet er for kort til å kjøre elbil 😅

I4 ser ut til å være en av få elbiler som faktisk er kurante på bruktmarkedet. Ikke har de hatt like massivt verdifall som en del andre elbiler har hatt heller. De fleste jeg kjenner som har solgt i4ene sine har fått solgt dem greit. 

Ser du nevner RS4, men hva med M3 Touring? Jeg ser også M440i Gran Coupe har kommet seg litt ned i pris, men det er kanskje kjedelig å kjøpe samme fasongen igjen. Du er inne på noe vesentlig ang prisene på RS4, det smaker ikke like godt å betale det samme nå som for fire år siden, også har bilen blitt fire år eldre i mellomtiden 😅 

Takk for det, men føler vel at det var de som fikk en 100% strøken og flott bil til under 600' som burde gratuleres.

Jeg er nok ikke like mye petrol-head som deg, og vurderer også ny elbil, skal se på nye Audi S6 neste tirsdag og skal nok sjekke markedet for Taycan GTS også.

Tror jeg heller vil ha en G21 LCI enn en 4-serie, da jeg synes de er blitt veldig fine og ikke helt lik I4en.

M3 touring er jo innertier, men blir for dyre denne gangen, budsjettet er maks 1.1 mil denne gangen 

Alpina G21 hadde også vært veldig moro, men blir fort for dyrt det også.

Ellers tar jeg gjerne i mot tips og råd her altså :-) 

Endret av Lars S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lars S skrev:

Takk for det, men føler vel at det var de som fikk en 100% strøken og florr bil til under 600' som burde gratuleres.

Jeg er nok ikke like mye petrol-head som deg, og vurderer også ny elbil, skal se på nye Audi S6 neste tirsdag og skal nok sjekke markedet for Taycan GTS også.

Tror jeg heller vil ha en G21 LCI enn en 4-serie, da jeg synes de er blitt veldig fine og ikke helt lik I4en.

M3 touring er jo innertier, men blir for dyre denne gangen, budsjettet er maks 1.1 mil denne gangen 

Alpina G21 hadde også vært veldig moro, men blir fort for dyrt det også.

Ellers tar jeg gjerne i mot tips og råd her altså :-) 

Hva med BMW M5?

https://www.finn.no/mobility/item/359372118?ci=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vingerei skrev:

Joda prøvde å kjøpe denne for litt over ett år siden. Var da helt org. 1 godt voksen eier som jeg vet hvem er og pris 990'

, men ble solgt med en gang. Følger med på M5 også 

Endret av Lars S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og velkommen over til fossil side igjen 👍 Jeg har sansen for RS4 selv om jeg ikke er noen Audi fan, men liker veldig godt konseptet. 2,9 litern har jeg hørt at skal være helt fantastisk. Har kun prøvd denne i Panamera hybrid men der leverte den bra. 

Det går faktisk en helt ny 2024 mod RS4 i byen her. De går vel straks ut av produksjon nå som en ny generasjon Audi A4 er lansert (og byttet navn til A5 merkelig nok) Eier pleide jeg å se rundt i en e-tron GT RS så det er flere som har tatt til fornuft. En Taycan GTS eller elektrisk S6 er sikkert flotte og raske biler, men i dette segmentet synes jeg bilene skal ha litt lyd og særpreg. Og når man skal selge for å kjøpe BMW igjen, noe man som regel pleier når man har hatt Audi en stund så kan man glede seg over en hyggelig andrehåndsverdi 😀😉

Tror vi tåler litt flere bilder av nybilen selv om dette er ett BMW forum. Audi RS blir aldri feil synes jeg 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...