fupsaker Skrevet August 30, 2022 Forfatter Share Skrevet August 30, 2022 Noen som er interessert i et komplett sett vinterhjul til X1, X2 eller andre BMW'er? 18" Hakkar R3 SUV, produsert i uke 37 i 2020, så de har gått minimalt. Strøkne felger. Hjulsettet finnes her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 8, 2022 Forfatter Share Skrevet September 8, 2022 Hadde tydeligvis en spiker i dekket, så det lakk ca 1 bar luft hver 3. dag. Moss dekk fikset biffen. mslello, Blinklys, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 8, 2022 Forfatter Share Skrevet September 8, 2022 Samtidig kan det også nevnes at bakdekken er lovlig mye slitt, tidligere eier har nok kjørt med altfor høyt dekktrykk. Så fordekkene tas av og selges, Goodyear Ultragrip Performance+ med kontinetal blanding settes på om et par uker. De takler da varmegrader bedre, er litt stivere og har mye bedre vannplaningsegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 22, 2022 Forfatter Share Skrevet September 22, 2022 Legger denne ut på nytt: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=267871535 Det er da altså et strøken hjulsett, 18" med Hakka R3 SUV-dekk, produsert i uke 37 2020. Så det har gått en knapp sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2023 Plasten bak på forsetene har blitt stygg med årene, finnes det noe sted å kjøpe nye slike uten at det koster det hvite ut av øynene? Og samtidig nye interiørlister? Tenkte å gjøre den så strøken som mulig før eventuelt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 3, 2023 Share Skrevet Juli 3, 2023 1865,- pr. stk. med BMW CCN rabatt for ryggdekslene var i grunnen ikke så ekstremt synes jeg. Verre med pyntelistene da hvis du skal bytte ut alt... fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2023 (endret) 15 minutter siden, StigJ skrev: 1865,- pr. stk. med BMW CCN rabatt for ryggdekslene var i grunnen ikke så ekstremt synes jeg. Verre med pyntelistene da hvis du skal bytte ut alt... Er medlem hos KOED, ender der på 2100 med frakt derfra. Altså denne: Genuine BMW Rear panel with net bag (52107351931) -- Worldwide delivery (emiauto.eu) med oppbevaringsnett. Samtidig: Det er egentlig kun listen på passasjersiden, samt rundt girspaken. Så håper på i underkant av 3k totalt, sikkert ikke så vanskelig å bytte ut. 😛 Det står faktisk hos KOED at det er 2 stk også. Altså, for begge... Set, front, backrest trims (koedbmw.com) Endret Juli 3, 2023 av fupsaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 3, 2023 Share Skrevet Juli 3, 2023 Etter hva jeg kan se har du høyglans sorte lister. Så ser for meg stand på de ja Du har ikke vurdert å få de polert opp igjen heller? Jeg gjorde det på noen lister på en G21 som skulle selges. https://www.facebook.com/UnikBilpleie/posts/pfbid0DuhqjfZnMYBuzPcAxCDimrHexJbBsyc6aE3MWuu6vxwbj89uWqyB6uhvZZi4fwjzl Tony Soprano og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 3, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2023 2 timer siden, StigJ skrev: Etter hva jeg kan se har du høyglans sorte lister. Så ser for meg stand på de ja Du har ikke vurdert å få de polert opp igjen heller? Jeg gjorde det på noen lister på en G21 som skulle selges. https://www.facebook.com/UnikBilpleie/posts/pfbid0DuhqjfZnMYBuzPcAxCDimrHexJbBsyc6aE3MWuu6vxwbj89uWqyB6uhvZZi4fwjzl Jo, men det er ei dyp ripe i den verste av de, samt at jeg ikke har en rupes Nano e.l. for å gjennomføre slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2023 Share Skrevet Juli 3, 2023 Den dype ripen er jo perfekt for å kunne få skaffet seg en Rupes Nano! Fupsaker til kona: "Vi skulle ikke kjøpt en Rupes Nano fremfor nye lister da? Prismessig havner vi omtrent på den samme, og da sitter vi igjen med en poleringsmaskin som både kan brukes på bil og på diverse baderomsting. Vinn-vinn!" Kona: "Jo, får vi fikset det med den maskinen da?" Fupsaker til kona: "Klart det.." Fupsaker til kona to timer senere: "Fillern, ripene var visst for dype til at poleringsmaskinen greide det. Og dessverre er maskinen brukt, så den får vi ikke returnert. Jaja, da får vi bare bestille et nytt listesett da." Kona: GtiGtr, mslello, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 18, 2023 Forfatter Share Skrevet August 18, 2023 Bilen må bort, da vi brått har tre biler. 😛 Noen interesserte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 18, 2023 Share Skrevet August 18, 2023 Det interessante her er; hva er den tredje bilen? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 18, 2023 Forfatter Share Skrevet August 18, 2023 55 minutter siden, Saltkjelen skrev: Det interessante her er; hva er den tredje bilen? @Marius2002 og @papertiger vet svaret. Dessverre er det noe som Marius har. Og siden den er noe skadet og det må tas en større påkost på den, og antakelig et større tap, må X2'n bort. Meget lettere å selge slik situasjonen er nå. Ampera, sveigis og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 18, 2023 Share Skrevet August 18, 2023 Ble du kvitt Taycanen før prisene raste 🙈😅? Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 20, 2023 Forfatter Share Skrevet August 20, 2023 På 18.8.2023 den 22.37, Skulebollen skrev: Ble du kvitt Taycanen før prisene raste 🙈😅? Hehe, den sitter jeg fortsatt med. Mulig overtakelse på den til en OK pris i september. Men mange av de har fått et dramatisk fall. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå