Flataas Skrevet Juli 13, 2022 Skrevet Juli 13, 2022 (endret) Endret Januar 19, 2024 av Flataas hsd, Hpi, Otis og 10 andre reagerte på dette 12 1
Otis Skrevet Juli 14, 2022 Skrevet Juli 14, 2022 Nais! Flott bil. Trf selger alle sin x5er til forummedlemmer?
papertiger Skrevet Juli 14, 2022 Skrevet Juli 14, 2022 Gratulerer med ny brukt bil! Såg veldig fin ut denne. Hvordan er bilen å kjøre med Adaptive drive i svinger? Har undersøkt litt rundt dette systemet, virker jo å tilby det beste fra begge verdener slik en BMW skal være.
Flataas Skrevet Juli 14, 2022 Forfatter Skrevet Juli 14, 2022 19 minutter siden, Otis skrev: Nais! Flott bil. Trf selger alle sin x5er til forummedlemmer? Nå har han ikke flere, for øyeblikket😅 TRF, Marius2002 og Otis reagerte på dette 2 1
Flataas Skrevet Juli 14, 2022 Forfatter Skrevet Juli 14, 2022 4 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med ny brukt bil! Såg veldig fin ut denne. Hvordan er bilen å kjøre med Adaptive drive i svinger? Har undersøkt litt rundt dette systemet, virker jo å tilby det beste fra begge verdener slik en BMW skal være. Ser veldig fin ut ja men trenger litt tlc utvendig. Bilen er en drøm å kjøre til å være stor og tung, spesielt med steg 2 og adaptive drive. Det virker å være et særdeles bra system og ikke minst moderne til å være en 2008 modell @Ingvaldsen overrasket meg greit i fjor med adaptive drive systemet når han viste hvordan det funket
Otis Skrevet Juli 14, 2022 Skrevet Juli 14, 2022 Jeg har også adaptive drive og jeg kjører stort sett i normal modus, men selv da er systemet aktivt, men i mindre grad. Jeg kan ikke tenke meg en x5 uten det. Jeg vil ha høy bil, men ikke pinnestiv og mye krenging. Men det er vel en smakssak. Noen synes jo Tesla Model3 har lavt støynivå innvendig...
Ingvaldsen Skrevet Juli 14, 2022 Skrevet Juli 14, 2022 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer med ny brukt bil! Såg veldig fin ut denne. Hvordan er bilen å kjøre med Adaptive drive i svinger? Har undersøkt litt rundt dette systemet, virker jo å tilby det beste fra begge verdener slik en BMW skal være. Har du først prøvd en x5 med dette så kan du ikke være foruten, trosser fysiske lover i svinger synst den virker like bra både i normal å sport modus på min har like god erfaring med dette på f11’n papertiger reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet Juli 14, 2022 Skrevet Juli 14, 2022 Gratulerer med flott X5! Det herlige med E7x er at bilen er passe moderne og passe analog, og den er bygd i en tid der BMW faktisk verdsatte kvalitet og holdbarhet. Flataas og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Flataas Skrevet Juli 14, 2022 Forfatter Skrevet Juli 14, 2022 1 time siden, Ingvaldsen skrev: Har du først prøvd en x5 med dette så kan du ikke være foruten, trosser fysiske lover i svinger synst den virker like bra både i normal å sport modus på min har like god erfaring med dette på f11’n Har ikke prøvd x5 uten men kan ikke sammenlignes med andre biler. Virker godt i begge modus hos meg også papertiger reagerte på dette 1
Flataas Skrevet Juli 14, 2022 Forfatter Skrevet Juli 14, 2022 57 minutter siden, Saltkjelen skrev: Gratulerer med flott X5! Det herlige med E7x er at bilen er passe moderne og passe analog, og den er bygd i en tid der BMW faktisk verdsatte kvalitet og holdbarhet. Takker, de holder seg ekstremt godt til å faktisk være så gammel
Flataas Skrevet Juli 23, 2022 Forfatter Skrevet Juli 23, 2022 (endret) . Endret Januar 19, 2024 av Flataas skoglund, TRF, Otis og 1 annen reagerte på dette 4
E.C. Skrevet Juli 23, 2022 Skrevet Juli 23, 2022 Tror at jeg nesten kan vedde en hundrings på at TRF skaffer seg en E70 igjen Otis reagerte på dette 1
Flataas Skrevet Juli 23, 2022 Forfatter Skrevet Juli 23, 2022 24 minutter siden, E.C. skrev: Tror at jeg nesten kan vedde en hundrings på at TRF skaffer seg en E70 igjen Jeg vedder ikke i mot😅 Otis reagerte på dette 1
Flataas Skrevet Juli 23, 2022 Forfatter Skrevet Juli 23, 2022 (endret) . Endret Januar 19, 2024 av Flataas
Otis Skrevet Juli 23, 2022 Skrevet Juli 23, 2022 Demper feil kommer når tenningen ikke er helt på. Pdc sensorer fra Kina er kurante greier. Gws feilen er vanlig på både e6x og e7x. Ikke bry deg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå