sveigis Skrevet Desember 17, 2024 Skrevet Desember 17, 2024 Ja du er heldig som har skikkelig vinterføre @skoglund . Det er rett og slett kjempegøy . Der jeg kommer fra var / er sånt føre på vinteren og det savnes . Da kan man bruke grombilen hele året .😊 skoglund reagerte på dette 1
skoglund Skrevet Desember 21, 2024 Forfatter Skrevet Desember 21, 2024 Pen km update på MB Otis, M-jakob og papertiger reagerte på dette 3
skoglund Skrevet Lørdag kl. 19:50 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 19:50 Huff ser det er lenge siden det har vært oppdatert her:) Liten helse sprekk for vinter her , så mindre utført en planlagt, men formen peker oppover nå så håper på å komme i gang skikkelig igjen. E46 skal få ny clutch som pri 1 . Ellers har det gått i mapping på camaroen på starten av sesongen, skifte av diff olje, tettet en bensin lekkasje rundt tank måleren. Lite som har skjedd på bilfronten, da jeg har hold på med mye trevirke og gips i stede. kjøpt en golf R som fruen har brukt som vinter bil , så om noe er hypp på god praktisk bil med litt sprek motor så kan denne selges Ampera, mslello, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6
skoglund Skrevet i går, 06:35 Forfatter Skrevet i går, 06:35 Til lykke med dagen til alle her inne hipp hipp hurra. sveigis og Ron Jeremy reagerte på dette 2
sveigis Skrevet i går, 06:40 Skrevet i går, 06:40 3 minutter siden, skoglund skrev: Til lykke med dagen til alle her inne hipp hipp hurra. Takk det samme @skoglund 😊. Den Camaroen din er jaggu fin altså . Morro å se bilparken din da du har litt forskjellig .
skoglund Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden (endret) 13 timer siden, sveigis skrev: Takk det samme @skoglund 😊. Den Camaroen din er jaggu fin altså . Morro å se bilparken din da du har litt forskjellig . Takk, ja blanda drops passer vell gått som beskrivelse på bilparken. camaro er faktisk fruen som står som eier av ene og alene:) jeg har brukt en del penger på den, det har ballet på seg som vanlig men bilen er hennes. Ble en liten 17 mai tur til kvelds:) Endret 17 timer siden av skoglund KMT reagerte på dette 1
KMT Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 16 minutes ago, skoglund said: Camaro er faktisk fruen som står som eier av ene og alene:) Nøyaktig slik er faktisk kona mi sin drømmebil òg skoglund reagerte på dette 1
skoglund Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden 30 minutter siden, KMT skrev: Nøyaktig slik er faktisk kona mi sin drømmebil òg Herlig 👌
Olaandref Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Camaro er tøft, liker bedre og bedre det karosseriet der, selv om favoritten fortsatt er 67-69 😃
skoglund Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden 40 minutter siden, Olaandref skrev: Camaro er tøft, liker bedre og bedre det karosseriet der, selv om favoritten fortsatt er 67-69 😃 68 har de pene hjulbuen, 69 liker mange for det blir nent oftes , jeg liker 68 selv også, men det påståes at gen 2 skal være mye bedre å kjøre, og det må være såpass som det er mener nå jeg:) hehe
Olaandref Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 7 timer siden, skoglund skrev: 68 har de pene hjulbuen, 69 liker mange for det blir nent oftes , jeg liker 68 selv også, men det påståes at gen 2 skal være mye bedre å kjøre, og det må være såpass som det er mener nå jeg:) hehe Vil vel tro 2 generasjon er en oppgradering fra 1 ja, har ikke kjørt noen av de 🙂
skoglund Skrevet 26 minutter siden Forfatter Skrevet 26 minutter siden 8 timer siden, Olaandref skrev: Vil vel tro 2 generasjon er en oppgradering fra 1 ja, har ikke kjørt noen av de 🙂 Ikke at gen 2 er veldig pen innvendig, men gen 1 er mindre pen , ikke spesielt pent design på noe , men alt dette har jeg oppdaget med at jeg har bygget opp en gen 1 bil for en kompis:) lett å se og kjenne på forskjellen når de står på siden av hverandre:) men når jeg camaro drømmer online var det jo gen 1 det måtte være:) nå glippe den 68 jeg skulle kjøpe selv og det ble en gen 2 på oss, aldri angret i ettertid dog:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå