Olaandref Skrevet April 24 Forfatter Skrevet April 24 Tenk om jeg kunne skrevet at nå begynner det å minke på husprosjektene og jeg kan endelig bruke mer av tiden på bilen, men neida, fikk levert mer arbeid i dag 😅 Sørlendingen, Orjan, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7
RF91 Skrevet April 25 Skrevet April 25 På 24.4.2025 den 16.09, Olaandref skrev: Tenk om jeg kunne skrevet at nå begynner det å minke på husprosjektene og jeg kan endelig bruke mer av tiden på bilen, men neida, fikk levert mer arbeid i dag 😅 Bur du med ei dama? Eg bur med ei dama og ho ha 10 prosjekt ståande klare til oss (meg) 😑 E nesten so ho ikkje e interessert i dan gamle BMW'en so ha stått demontert i garasjen i åresvis. Dusy, Olaandref, DrSakke og 2 andre reagerte på dette 1 4
Olaandref Skrevet April 25 Forfatter Skrevet April 25 2 timer siden, RF91 skrev: Bur du med ei dama? Eg bur med ei dama og ho ha 10 prosjekt ståande klare til oss (meg) 😑 E nesten so ho ikkje e interessert i dan gamle BMW'en so ha stått demontert i garasjen i åresvis. Jaa, gjør nok det, kjenner meg godt igjen, og som følsom mann med kjærlighet for gammel rust og vinkelsliperstøv kan livet virke uangripelig og vanskelig til tider, men innerst inne liker hun den nok, og jeg tror faktisk hun liker litt katten jeg hentet til barna og, selv om den pisset i baljen med rent tøy som hun hadde lagt sammen. 😬 GtiGtr, RF91 og Dusy reagerte på dette 3
RF91 Skrevet Søndag kl. 20:34 Skrevet Søndag kl. 20:34 På 25.4.2025 den 20.02, Olaandref skrev: Jaa, gjør nok det, kjenner meg godt igjen, og som følsom mann med kjærlighet for gammel rust og vinkelsliperstøv kan livet virke uangripelig og vanskelig til tider, men innerst inne liker hun den nok, og jeg tror faktisk hun liker litt katten jeg hentet til barna og, selv om den pisset i baljen med rent tøy som hun hadde lagt sammen. 😬 Kanskje pissetrengt katt e tingen eg trenge for å knekka damekoden 😄
Olaandref Skrevet Søndag kl. 20:58 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:58 23 minutter siden, RF91 skrev: Kanskje pissetrengt katt e tingen eg trenge for å knekka damekoden 😄 Har en du kan få billig 😅 RF91 reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Onsdag kl. 14:49 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 14:49 Har ikke gjort noe på bilen på en stund, men fikk hentet gummibelg til innsig og luftfilterboks når vi var på påskeferie. I dag fikk jeg litt deler i posten og, F30 bremser, pluss adapter for montering foran, bra timing når begge pakkene kom på samme dag, en fra Namsos og den andre fra Tyskland. Bremsene ble plukket av bil med 78000 km på telleren. PIIIPower, sveigis, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet Onsdag kl. 19:15 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 19:15 Måtte ut å teste litt, ble veldig i stuss på hvor dypt kalipperen ble sittende i forhold til hva jeg så for meg, så jeg måtte sjekke litt med M5 kalipperen, og det ser riktig ut. Tror jeg bare må fatt i skiver og sjekke, det er og litt knapt med 17", så jeg må sjekke om Ceres går på, hadde tenkt å bruke de som godkjenningsfelger. Skal få de lakket i en litt mer nedtonet farge og, syns blått blir litt krasj med rød bil 🙂 hsd, sveigis, E.C. og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet Torsdag kl. 16:43 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 16:43 (endret) For en uke siden bestilte jeg F30 kalippere og adapter med en sterk lovnad til meg selv om at nå blir det et langt stopp av delekjøp. I dag…. Om denne er så bra som selger sier så blir det nok enten å sette den inn som den er, og så bygge videre på den jeg har og sette inn den senere, eller å beholde det jeg trenger til min og selge denne videre, hel eller i deler. Følger med et meget bra originalt grenrør, dyser, og diverse andre ting jeg mangler. Endret Torsdag kl. 16:44 av Olaandref DrSakke, Dusy, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
RF91 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Slikt so skjer. Ein dag ha du bestemt deg for kjøpsstopp, neste dag ha du ein ekstra motor ståande. Ingen kan klandrast 🤷♂️ Olaandref reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 22 timer siden, Olaandref skrev: For en uke siden bestilte jeg F30 kalippere og adapter med en sterk lovnad til meg selv om at nå blir det et langt stopp av delekjøp. I dag…. Om denne er så bra som selger sier så blir det nok enten å sette den inn som den er, og så bygge videre på den jeg har og sette inn den senere, eller å beholde det jeg trenger til min og selge denne videre, hel eller i deler. Følger med et meget bra originalt grenrør, dyser, og diverse andre ting jeg mangler. Dette kjenner jeg igjen ,men dette er jo kanongøy 😊😊. Steike du har litt nå 😊 Olaandref reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden 3 timer siden, RF91 skrev: Slikt so skjer. Ein dag ha du bestemt deg for kjøpsstopp, neste dag ha du ein ekstra motor ståande. Ingen kan klandrast 🤷♂️ Haha, nei det var egentlig ikke planlagt, motoren hadde ligget ute en stund, og jeg hadde tenkt tanken på at jeg skulle kjøpt den, men slo det fra meg med at det hadde gått nok penger for en stund. Men så sendte jeg en melding til slutt for å få vite litt mer om den, og det viste seg at det følgte med litt forskjellig som jeg mangler til den jeg har, og når man ser hvor vanskelig det er å finne deler til fornuftig pris så begynte det å spire en tanke om at kanskje jeg bare burde kjøpe en motor, så kan jeg heller selge videre det jeg ikke har bruk for selv. Men nå stod det en motor for salg på finn bare noen få km her fra, så jeg stakk og kikket litt på den, helt komplett, med alt jeg mangler, men likevel så var det noe der som fikk meg til å tvile litt på den. Denne står helt nede ved Haugesund, men så har vi folk på prosjekt i Odda, og når selger tilbød seg å levere den der i tillegg til at jeg fikk den til en fin pris så var det ikke så mye å stusse på lenger, så jeg får se litt hvem som kan ta den med opp over fra Odda, men det er folk som ukependler med arbeidsbiler, så det bør gå fint å få den hjem. 3 timer siden, sveigis skrev: Dette kjenner jeg igjen ,men dette er jo kanongøy 😊😊. Steike du har litt nå 😊 Ja, jeg begynner å få på plass en del nå, men det mangler faktisk mye fortsatt, vet ikke helt om jeg vil anbefale noen å kjøpe motorer i deler, til annet enn delemotor, for det mangler ofte en god del, spesielt når motoren har ligget i 12 år i kasser som min. Uansett, det er greit å ha reservedeler, så det er mulig jeg beholder alt i stedet for å selge og, blir ikke enklere å finne deler med årene til disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå