opeth84 Skrevet Tirsdag kl. 14:30 Share Skrevet Tirsdag kl. 14:30 15 timer siden, Olaandref skrev: Du hadde helt rett, i tillegg hadde hun startet på en diett som gjør at tilbud om is heller hadde motsatt effekt, så nå ligger kalipperene i kjelleren 😅 Haha, dagens beste! xD Du får kjøpe brokkoli osv når slikt er på tilbud for å "glatte over" feilen du gjorde Men kan vel fort bli litt "feil" dette også? Stå på med prosjektet ditt, og veldig kjekt at du fortsetter å oppdatere. Noe som fungerer for min del (jeg har vurdert flere ganger å slutte med bimmerstråd), er å legge ut når du selv føler du vil poste her inne. Ja, kan skjønne at folk er ivrig og vil vite hvordan prosjektene går fremover - men la dette være noe du selv tar i ditt tempo, slik at det ikke føles som et "ork" å holde på med tråd her inne. Ellers ønskes det godt nytt år og håper du får mye motivasjon til å fortsette når du skal ut i pappa-perm! Skulebollen og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Tirsdag kl. 19:42 Share Skrevet Tirsdag kl. 19:42 Ble fristet til og kjøpe ett slikt syrebad selv, er noe eget og jobbe med rustfrie rene deler. Må dog begynne på ett skjikkelig prosjekt før det skal bli "forsvarlig" Ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Tirsdag kl. 21:12 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 21:12 9 timer siden, sveigis skrev: Dette ble meget bra Ola-Andre 😊. Men du ? Bare hold på med bildeler inne du ,tilslutt gir hun opp og er totalt likegyldig . Sånn er det blitt her i huset .😊 Som du sikkert har fått med deg i trådene mine så har jeg gjort mye ukurant bilarbeid inne i huset . Hun er faktisk ganske rund i kantene, men litt må hun få lov til å si på det, luktet litt lakk her en stund 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Tirsdag kl. 21:15 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 21:15 6 timer siden, opeth84 skrev: Haha, dagens beste! xD Du får kjøpe brokkoli osv når slikt er på tilbud for å "glatte over" feilen du gjorde Men kan vel fort bli litt "feil" dette også? Stå på med prosjektet ditt, og veldig kjekt at du fortsetter å oppdatere. Noe som fungerer for min del (jeg har vurdert flere ganger å slutte med bimmerstråd), er å legge ut når du selv føler du vil poste her inne. Ja, kan skjønne at folk er ivrig og vil vite hvordan prosjektene går fremover - men la dette være noe du selv tar i ditt tempo, slik at det ikke føles som et "ork" å holde på med tråd her inne. Ellers ønskes det godt nytt år og håper du får mye motivasjon til å fortsette når du skal ut i pappa-perm! Haha, nei, disse damene er ikke like enkle å skjønne seg på alltid, men hun har stort sett forståelse, kanskje med unntak for lakkgass i spisestua 😅 Ja, prosjektet går sin skjeve gang, men med 4-6 minus blir det litt kaldt å holde på, så det blir mest småtteri som man kan ta med inn i varmen. Godt nyttår ja opeth84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Tirsdag kl. 21:17 Forfatter Share Skrevet Tirsdag kl. 21:17 1 time siden, Skulebollen skrev: Ble fristet til og kjøpe ett slikt syrebad selv, er noe eget og jobbe med rustfrie rene deler. Må dog begynne på ett skjikkelig prosjekt før det skal bli "forsvarlig" Ser meget bra ut Har ikke du opp til flere skikkelige bilprosjekt gående da? 😅 Men ja, det er kjekt å jobbe med rene deler, det eneste som er nå er at det er så kaldt at å dra ut høytrykken for å spyle det rent etter det har vært i karet utgår, for best resultat er det en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå