Gå til innhold

Olas E34 S38B36 prosjekt

Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Olaandref skrev:

Du hadde helt rett, i tillegg hadde hun startet på en diett som gjør at tilbud om is heller hadde motsatt effekt, så nå ligger kalipperene i kjelleren 😅

Haha, dagens beste! xD Du får kjøpe brokkoli osv når slikt er på tilbud for å "glatte over" feilen du gjorde ;):clap: Men kan vel fort bli litt "feil" dette også?

Stå på med prosjektet ditt, og veldig kjekt at du fortsetter å oppdatere. Noe som fungerer for min del (jeg har vurdert flere ganger å slutte med bimmerstråd), er å legge ut når du selv føler du vil poste her inne.  Ja, kan skjønne at folk er ivrig og vil vite hvordan prosjektene går fremover - men la dette være noe du selv tar i ditt tempo, slik at det ikke føles som et "ork" å holde på med tråd her inne.

Ellers ønskes det godt nytt år og håper du får mye motivasjon til å fortsette når du skal ut i pappa-perm! :D :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sveigis skrev:

Dette ble meget bra Ola-Andre 😊.

Men du ?

Bare hold på med bildeler inne du ,tilslutt gir hun opp og er totalt likegyldig .

Sånn er det blitt her i huset .😊

Som du sikkert har fått med deg i trådene mine så har jeg gjort mye ukurant bilarbeid inne i huset .

Hun er faktisk ganske rund i kantene, men litt må hun få lov til å si på det, luktet litt lakk her en stund 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, opeth84 skrev:

Haha, dagens beste! xD Du får kjøpe brokkoli osv når slikt er på tilbud for å "glatte over" feilen du gjorde ;):clap: Men kan vel fort bli litt "feil" dette også?

Stå på med prosjektet ditt, og veldig kjekt at du fortsetter å oppdatere. Noe som fungerer for min del (jeg har vurdert flere ganger å slutte med bimmerstråd), er å legge ut når du selv føler du vil poste her inne.  Ja, kan skjønne at folk er ivrig og vil vite hvordan prosjektene går fremover - men la dette være noe du selv tar i ditt tempo, slik at det ikke føles som et "ork" å holde på med tråd her inne.

Ellers ønskes det godt nytt år og håper du får mye motivasjon til å fortsette når du skal ut i pappa-perm! :D :bounce:

Haha, nei, disse damene er ikke like enkle å skjønne seg på alltid, men hun har stort sett forståelse, kanskje med unntak for lakkgass i spisestua 😅

Ja, prosjektet går sin skjeve gang, men med 4-6 minus blir det litt kaldt å holde på, så det blir mest småtteri som man kan ta med inn i varmen. :)

Godt nyttår ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Ble fristet til og kjøpe ett slikt syrebad selv, er noe eget og jobbe med rustfrie rene deler. Må dog begynne på ett skjikkelig prosjekt før det skal bli "forsvarlig" :P 

Ser meget bra ut :) 

Har ikke du opp til flere skikkelige bilprosjekt gående da? 😅 Men ja, det er kjekt å jobbe med rene deler, det eneste som er nå er at det er så kaldt at å dra ut høytrykken for å spyle det rent etter det har vært i karet utgår, for best resultat er det en fordel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...