E39_Cato Skrevet Oktober 16, 2022 Share Skrevet Oktober 16, 2022 Hei folkens! Da har det endelig skjedd, jeg har kjøpt meg F11! Eller sannheten er at Santander har kjøpt seg F11 som de er så snille å låne bort til meg frem til jeg får cashet den ut. Men uansett, den riktige bilen i mine øyne dukket plutselig opp til en overkommelig pris og da måtte jeg slå til. Jeg har kikket på F11 til og fra de siste 5-6 årene men priser og utstyr/mod har ikke stått til mine forventninger før nå, tydeligvis Info om bil og litt ekstra; 2014 Bmw 520xdat Msport produsert 2014-02-12 Første gangs reg i norge 27.03.2015 - hvor den er importert fra har jeg ikke undersøkt enda Meget hel og pen bil mtp alder og km.stand (194500 i skrivende stund). Pen Carbon Sort farge og nydelig sort sportsskinn. Ble kjøpt av forhandler i Sandefjord (finnlink : https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276820762 ) Og det er vel for min del omtrent første gang jeg ikke hadde noe konkret teknisk å pirke på ved prøvekjøring. Fremstår meget tight og ivaretatt. Bilen ble i utgangspunktet solgt ut for noen få uker siden, men fikk problemer med adblue som førte til at kunde trakk kjøpet og fant en annen bil istedenfor. Adblue er kodet bort, og den har fått div påkost i senere tid. At adblue er kodet bort er for min egen del kun positivt, så dette er ikke noe jeg henger meg opp i Kjørt snart 50 mil med bilen siden jeg plukket den opp, og det er er en sann nytelse å kjøre rundt i denne koselige "gamle" saken Uansett en hyggelig oppgradering fra å vært tvunget til å ha E30 som bruksbil de siste ukene 😛 Etter å ha kjørt Elbil det siste året så er det også hyggelig å faktisk kjøpe en bil jeg kan se for meg å trives med. Jeg setter meg ett mål på å ha den ca ett år, helst to. Men vi får se hva som skjer langs veien dit Man kommer jo ikke unna å ha noen planer for bilen og for min del blir det vel ganske beskjedent på denne. Men jeg er jo en håpløs fyr, så noe må så klart listes opp: Leppe på frontfanger Lakkering av bakfanger Oppfrisking av hengerfeste Gå over tilhengerkontakt Vurdere senkesett Vurdere nye sommerhjul Bytte blinklys på forskjermer??Så noen bilder av bilen; Her fra prøvekjøring før kjøp. Så det måtte jo bli kjøp da. Jeg virkelig elsker fronten på denne bilen!! Og etter handel måttte jeg få klint på en tilhenger å kjørt noen deler Tegnet abonnoment på bilvask og fikk vasket stakkarn. Blir en del bilvask når jeg pendler Sande-Kongsberg hver dag ifbm skole, og siden det er begrensa med vaskemuligheter her jeg bor så tenker jeg muligheten til å putte den i maskin er helt på sin plass Utstyrsliste: Editions and packages S337 M Sports package S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package Comfort and interior equipment S402 Panorama glass roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior mirror with automatic-dip S441 Smoker package S481 Sports seat S494 Seat heating driver/passenger S4MR Interior trim strips, alum. hexagon S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO S4UR Ambient interior light S4UY Ski and snowboard bag Multimedia S609 Navigation system Professional S654 DAB tuner S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AC Intelligent emergency call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6AM Real-Time Traffic Information S6AN Concierge Services S6AP Remote Services S6AR Internet S6NR Apps S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone S6WA Instrument panel with extended scope S7S9 Connected Drive Services Paket Driver assistance and lightning S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S575 Additional 12V sockets S5A1 LED Fog lights Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S258 Tyres with runflat properties S2NB BMW LA wheel, M double spoke 351 S2TE Automatic transmission w/ shift paddles Environment and safety S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line S851 Language version German S879 On-board literature, German S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8TF Active pedestrian protection S8TH Road sign detection S8V1 Information plate Individual equipment S760 High gloss shadow line S775 Headlining anthracite Other equipment S1CA Selection of COP-relevant vehicles S1CB CO2 equipment S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S9AA Outer skin protection SA105 105 Ah AGM battery SLEDE Leather equipment Dett var dett i denne omgangen. Takk for at du tok deg tid til å bla igjennom! StigJ, Ron Jeremy, norbakken og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 16, 2022 Share Skrevet Oktober 16, 2022 Gratulerer med fin F11 og velkommen i klubben! Ganske fersk medlem der selv, siden i slutten av juli. Denne ser jo allerede ut som er senket? Xdrive utgaver er ikke så lave fra fabrikk ellers er det mest sannsynligvis en tyskimportert bil, den har tysk språkpakke i utstyrslista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2022 56 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med fin F11 og velkommen i klubben! Ganske fersk medlem der selv, siden i slutten av juli. Denne ser jo allerede ut som er senket? Xdrive utgaver er ikke så lave fra fabrikk ellers er det mest sannsynligvis en tyskimportert bil, den har tysk språkpakke i utstyrslista. Tusen takk, ja når du nevner det så er den kanskje lavere enn andre X-drive! Ikke tenkt noe speiselt på Det gir mening om det er tysk import ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 16, 2022 Share Skrevet Oktober 16, 2022 Flott bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2022 1 minutt siden, Reef89 skrev: Flott bil ja Tusen takk! kunne ikke vært mer fornøyd, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet Oktober 17, 2022 Share Skrevet Oktober 17, 2022 Gratulerer med F11! 👏😃 jeg så tilfeldigvis denne hos forhandler i Sandefjord tidligere. Bra du har fått Adblue kodet vekk, jeg hadde problemer med dette på min forrige bmw f11. Samme modell som din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 17, 2022 Share Skrevet Oktober 17, 2022 Gratulerer med flott f11😊😊 Dette er virkelig fin bil som du garantert vil få mye glede av . E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 17, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2022 1 time siden, sveigis skrev: Gratulerer med flott f11😊😊 Dette er virkelig fin bil som du garantert vil få mye glede av . Tusen takk ja satser på det. Nyter hver mil foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2022 2ukers bruk og snart 3000km kjørt i mitt eie. En super bil jeg virkelig trives bak rattet på! Er det noe jeg savner? ja det er jo såklart det Skulle ønske den hadde største hifien, adaptive cruise og webasto med fjernkontroll ihvertfall Men ellers så er det en nydelig bil jeg kommer til å få mye glede av Ser også frem til å teste den på snø! Har veldig lyst på leppe også : Men syns prisen er litt i stiveste laget. Så får vel smøre meg med tålmodighet og se om det dukker opp noe brukt kanskje! Forbruket ligger på rolige 0.67 med min kjøring noe som i min bok er helt akseptabelt på en kanskje litt undermotorisert bil. Denne burde strengt tatt hatt 6er! Har vurdert chiptuning, men usikker på om det er verdt det. Erfaringer her mottas gjerne! Vegard_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2022 Share Skrevet Oktober 30, 2022 Kjøp deg Match Up 7BMW forsterker du Utgjør stor forskjell fra vanlig S676 Hifi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 30, 2022 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2022 16 minutter siden, Daniel. skrev: Kjøp deg Match Up 7BMW forsterker du Utgjør stor forskjell fra vanlig S676 Hifi. Den vakke dum! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2022 Forfatter Share Skrevet November 19, 2022 Røyk på en liten "blackweek" smell da, så leppe jeg ønsket meg ble handlet og "twinspoke" grill ramla ned i handlekurven også Monteres til våren da jeg ikke gidder å ødelegge det i vinter Så, da blir den litt mer "min" Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 22, 2022 Forfatter Share Skrevet November 22, 2022 Fikk testet litt X-drive idag, og det var absolutt trivelig ! Er så "heldig" å ha fått litt snø mslello, papertiger, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 25, 2022 Forfatter Share Skrevet November 25, 2022 Hvis noen er innom å leser tråden min og selger en godt utstyrt X3 rundt 14mod med fornuftig km og pris så send meg gjerne pm. Prøver å konvertere ste-faren min fra Mercedes til Bmw og har fått han med på at X3 er en god ide satt opp mot GLK. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 25, 2022 Share Skrevet November 25, 2022 Jeg kan ikke skaffe x3 ,men jeg må si bilen din ser bra ut der den står 😊. Må være good å ha en sånn . E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå