Gnusmas123 Skrevet Desember 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2023 Litt jule syssel 😃 e7040d, Bimmerlorris, hsd og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 28, 2023 Share Skrevet Desember 28, 2023 Bladd gjennom tråden og det har vært forfriskende å se E36 i så god stand. Bra jobbet Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 16 Forfatter Share Skrevet Januar 16 Det blir lyd i bilen til sesongstart! No gleder eg meg virkelig til eg får pakke i posten 😁 Bestilte Eisenmann Race 4x76mm. N.E.W., hsd, Orjan og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e7040d Skrevet Januar 16 Share Skrevet Januar 16 Den perfekte Z3 M Coupe du har! Forsett å oppdater, kjekt å lese! Har selv en Z3 Coupe stående, artige biler! Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 Eisenmann er perfekt og gir et nydelig lydbilde .😊 Blir nok bra. Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 11 timer siden, e7040d skrev: Den perfekte Z3 M Coupe du har! Forsett å oppdater, kjekt å lese! Har selv en Z3 Coupe stående, artige biler! Takker! 2.8 du har? Min introduksjon til disse bilene var 2.8, veldig artig sak det og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 3 timer siden, sveigis skrev: Eisenmann er perfekt og gir et nydelig lydbilde .😊 Blir nok bra. Stor fan av Eisenmann! Det er førstevalget mitt når det kjem til eksos. Så gleder meg enormt, reine julekvelden når det kjem 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 17 Share Skrevet Januar 17 42 minutter siden, Gnusmas123 skrev: Stor fan av Eisenmann! Det er førstevalget mitt når det kjem til eksos. Så gleder meg enormt, reine julekvelden når det kjem 😁 Kunne ikke være mer enig 😊 Eisenmann har jeg montert på min bil og lyd ble som natt og dag kontra andre effekt anlegg jeg har hatt på den . Koster skjorten ,men verdt hver binda krone føler jeg ,ikke minst varer lengre enn bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Januar 17 Forfatter Share Skrevet Januar 17 2 timer siden, sveigis skrev: Kunne ikke være mer enig 😊 Eisenmann har jeg montert på min bil og lyd ble som natt og dag kontra andre effekt anlegg jeg har hatt på den . Koster skjorten ,men verdt hver binda krone føler jeg ,ikke minst varer lengre enn bil . Enig! M-jakob og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 1 Forfatter Share Skrevet Mars 1 Oppdatering fra Tyskland! Eksos til m-coupe er sendt. Gleder meg stort 😁 kom over ein auksjon på ein gammal kjenning forrige veke. BMW Alpina B10 4,6 v8. (TV88747) Tilbake i 2014 var eg med ein kamerat til Oslo for å hente denne. Det var den gang ein tilnærmet strøken Japan importert bil. Han førstegangsregistrerte den og vi hadde mykje morro i den bilen. Siden den gang har bilen forfalt kraftig. På eit tidspunkt var den til og med stjelt. Eg er usikker på om denne blir beholdt. Målet er å sette den i stand og gi den nytt liv. Eg sliter skikkelig med å sjå på at slike biler forfaller. Det er tross alt kun produsert 203 v8/1 i verden. Dette er bil nr 187 Bilder og planen videre kommer ! 😁 KKME30, Orjan, Lars89 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 Her kommer litt bilder/info om alpina Feilene eg kjenner til: -Går veldig rusje. -Vannlekkasje nedi V, motorblokk. -Sliten i lakken -Gamle dekk -Skade på frontrute -Lekkasje toppdekselpakning -Lakken flasser på toppdeksel -Lekkasje mellom motor / gir -Service behov -Bakrute h.s går ikkje -Alpina striper henger for langt nede -Felger bærer preg av slitasje -Listverk henger ikkje som det skal -Rattet er slitt Det eg har fått gjort dinna veka: -Bytta tennplugger, går veldig fint no! -Bytta motorolje, tatt ned nederste del av bunnpanne og inspisert for plastikk biter i bunnpanne. Har også sjekket glideskinner at dei er heile og fine. Alt var bra! -Skifta panne og pakning nedi V'en. No er den tett og fin. -Bestilt time for heillakkering, skal inn no førstkommende Mandag. -Bestilt nye alpina striper -Bestilt nye dekk, Michelin pilot sport 5 -Bestilt ny spiller, dynavin D9. OEM+ look. Bilen er ekstremt bra i understellet, finner ingen rust. Går ting etter planen så blir det Norgesferie i denne til sommeren :)! KKME30, skoglund, Carlsius og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 Kor du tar heillakkering? Blir bra bil av den når du er ferdig 👍 Gnusmas123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 1 minutt siden, BMWE39turbo skrev: Kor du tar heillakkering? Blir bra bil av den når du er ferdig 👍 Skadesenteret Riko AS som tar jobben. Dei som jobber der er bilinteresserte og skjønner alvoret på ein så spesiell bil BMWE39turbo og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 Gratulerer med fin bil. Godt du brettet opp armer og redder en klassiker .😊 Blå Alpina er aldri feil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnusmas123 Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 Akkurat nå, sveigis skrev: Gratulerer med fin bil. Godt du brettet opp armer og redder en klassiker .😊 Blå Alpina er aldri feil . Takker! Alpina blau 2 er fantastisk flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå