sveigis Skrevet Desember 9, 2024 Share Skrevet Desember 9, 2024 Her har du kjøpt deg skikkelige felger til e23en din Erlend ,det blir knall😊 Brosjyrer er alltid gøy og kan være til motivasjon eller kun titte på når man savner bilen å kjøre med når den er på lagring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet 15 timer siden Forfatter Share Skrevet 15 timer siden Long time no see! Og godt nytt år😄 Jeg har vært veldig ufornuftig så langt i 2025. Har montert coilovers på x5’n😆 bilen sto fra før på orginale dempere som begynte å bli slitne etter 283.000km. Og nye dempere kosta jo litt.. (men hadde likevel blitt billigere når jeg fant ut prisen på justerbare camber/toe-stag til bakstillinga av et velkjent merke) kom over et sett BC racing coilovers hvor fjørbeina foran så vidt var brukt og de bak var ubrukte, til en fin pris. BC er jo et bra merke, så det frista jo. 30-veis hardhetsjustering også! fått ut alt i bagasjerom. Skal montere resten av dekslene til det uttrekkbare bagasjerommet samtidig, samt telefonmodulen til bluebus-enheten så oppdaga jeg at stabstagforingene bak var dårlige, nye bestilt! Lista over deler jeg har bytta på denne bilen nå er lang, men enda ikke ferdig😅 og vipps! Mye lavere😄 overraska over hvor fint den kjørte på BC. Man merker at det er ordentlig coilovers! Den fungerer veldig fint, forruten en ulyd fra venstre drivknyte foran. Den er vel slitt, så får bytte den også..💸 hjulstillingskontroll venter jeg med til de justerbare staga har kommet. Har og bestilt et nytt dørhandtak til passasjerdøra foran, da dette er en svakhet på disse jeg er jo glad i senka biler, og syns det ble veldig kult. Men den er nok i laveste laget😂 hva syns dere? fupsaker, Saltkjelen, Skulebollen og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Det er lavt (kanskje hakket for lavt), men jeg liker stuket på bilen. Helt sjef! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Senka SUV er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Senk er alltid en vinner 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet 15 timer siden Share Skrevet 15 timer siden Veldig fint stuk! Men siden du spør; noe for lavt etter mitt syn med tanke på at det er en X5 fupsaker og mr.pingu reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden Helt perfekt bil 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet 14 timer siden Share Skrevet 14 timer siden Tøft som fan😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden Dette må være min favoritt E53 😍 Personlig akkurat senka litt for mye, en eller 2 hakk opp og da er den perfekt. Men alt etter smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet 13 timer siden Share Skrevet 13 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden Ble jo helt riktig det her, X5 med senk er knalltøft. Skiller seg greit ut med en gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå