Gå til innhold

Kjøpshjelp banebil E46 M3 / E92 M3


Snagg30
 Share

Anbefalte innlegg

Kikka på den E92en i fjor sommer, og så ut som et helt rått bygg. Han hadde solgt sin E46 M3 CSL til fordel for denne. 
 

Uansett så tenker jeg du vil få mye moro for pengene med en E46 M3 som du kjenner til fra før @Snagg30:D Si i fra om du skulle gå lei de setene da, så jo helt jævlige ut..så bare å si fra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dusy skrev:

Kikka på den E92en i fjor sommer, og så ut som et helt rått bygg. Han hadde solgt sin E46 M3 CSL til fordel for denne. 
 

Uansett så tenker jeg du vil få mye moro for pengene med en E46 M3 som du kjenner til fra før @Snagg30:D Si i fra om du skulle gå lei de setene da, så jo helt jævlige ut..så bare å si fra 😅

Var han som har den e92’n jeg kjøpte csl bakfelgene til min m3 fra😃 ryddig kar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Dusy Helt enig! Også føles det greit at den er ny overhalt med alt det medfører, er jo ganske omfattende. Er på en måte «Good to go» for bane kjøring og annet kos på finværs dager.

 

Jeg fikk en god tone med han som selger M3’n og det ble sendt et bilde av E36’n når vi var på tur søndag, og da kjente han igjen bilen med en gang for han er tidligere kollega av han som tok inn bilen fra Polen. Også viser det seg at han som tok inn E36’n er samme mann som tok inn M3’n fra Polen i sin tid. Nåværende eier er tidligere mekaniker hos Bavaria før han startet som mekaniker hos Porsche, så den har vært i gode hender. Han som tok inn begge bilene fra Polen er også mekaniker for Bavaria :) Artig tilfeldighet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Snagg30 skrev:

@turbojugen takk! Flott bil, men ikke aktuelt å bruke så mye. 

Ønsker å beholde E36’n så inderlig, og derfor er den manuelle M3 et mer realistisk mål. 

Da regner jeg med du har kjøpt en manuelle M3 som skal brukes som banebil? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ahj Ikke kjøpt helt enda! :) Håper på en ekstra banekjøring på Rudskogen 21 mai, får se om alt blir klart til da.

 

Er det noen bilkyndige/mekanikere på forumet som bor nærme Kløfta, som kunne tenke seg å bli med å se på en bil om en liten stund? Får selvsagt betaling 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Snagg30 skrev:

Da blir det banekjøring 21 mai! :) og ikke med X3M’n. 
 

Mange takk for hjelpa til alle her atter en gang!

Spennende... ble det V8 med manuell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...