GtiGtr Skrevet September 10 Skrevet September 10 Kjekt med reisebrev! En oppsummering av bilparken må vel også på plass, såg ikkje noko om 996 sist oppsummering?
sveigis Skrevet September 10 Skrevet September 10 Kanonflott reisebrev her. Flotte bilder og ja Oplene kunne stått hos meg .😊 Tyskland er noe eget med alt for oss bil interesserte . Og du ?Morro å se du bruker den M5en på tur ,fy søren .😊 Markus E30 reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet September 10 Skrevet September 10 Føyer meg i rekken her. Dette er intet annet enn magisk! Drømmebil! Markus E30 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet September 10 Skrevet September 10 Fantastisk Flott reisebrev og ikke minst en ubergrom bil den M5en din. Markus E30 reagerte på dette 1
Gabz Skrevet September 10 Skrevet September 10 Denne tråden har visst gått meg hus forbi. Herlig lesning og brutal mengde drømmebiler i én og samme bilpark - fantastisk! Nå sper du på med drømmetur også.. Misunnelsen skal ikke legges lokk på herfra 😂 Følger med videre! Markus E30 reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet September 10 Forfatter Skrevet September 10 5 timer siden, papertiger skrev: Herligt reisebrev! Den M5'en er så utrolig fin, hadde jeg eid en sånn hadde ikke jeg heller brydd meg om bensinforbruk. Hadde bare vært glad til hver gang jeg kom hjem fra kjøretur uten problemer med motor Tja, hva skal man si?😂💀 Fått feil på DTC som kommer og går litt, samt Airbag. Airbag går å slette, og feilkoder sier batteri kabel. Tar det til våren for den går på vinterlagring idag. 4 timer siden, sveigis skrev: Kanonflott reisebrev her. Flotte bilder og ja Oplene kunne stått hos meg .😊 Tyskland er noe eget med alt for oss bil interesserte . Og du ?Morro å se du bruker den M5en på tur ,fy søren .😊 Takk😁 Helt enig. Det er lagd for de gamle bilene vi driver og tar var på, det er helt sikkert. Var mye kø i år, men gøy likevel😄 4 timer siden, Saltkjelen skrev: Føyer meg i rekken her. Dette er intet annet enn magisk! Drømmebil! Godt å høre! Må stoppe å sette pris på bilen innimellom og minne meg selv på hva jeg får oppleve 😁 4 timer siden, Marius2002 skrev: Fantastisk Flott reisebrev og ikke minst en ubergrom bil den M5en din. Takk for det😁 Skal prøve å lage flere reisebrev i fremtiden. Vært dårlig på det.. 3 timer siden, Gabz skrev: Denne tråden har visst gått meg hus forbi. Herlig lesning og brutal mengde drømmebiler i én og samme bilpark - fantastisk! Nå sper du på med drømmetur også.. Misunnelsen skal ikke legges lokk på herfra 😂 Følger med videre! Hyggelig at du fant frem😁 Har blitt noen biler oppigjennom og endel som fortsatt står i garasjene. Hehe, får håpe det kan være til inspirasjon også😎
Markus E30 Skrevet September 10 Forfatter Skrevet September 10 (endret) 5 timer siden, GtiGtr skrev: Kjekt med reisebrev! En oppsummering av bilparken må vel også på plass, såg ikkje noko om 996 sist oppsummering? Hyggelig! Nei, det var kanskje ikke det🤭 Røyk på den smell der som en belønning etter 3 lange måneder på skolen. 2002 996 4S 6 trinns manuell. Sealgrau med rødt skinn, med litt hint av svarte detaljer. Import fra Italia og veldig godt vedlikeholdt! Men den er nå solgt og hentes til våren. Lite punch og liitt trang. Så @Snagg30 og jeg er enig om at GT3 er veien å gå😂 Hadde også en liten vestlandstur med min bror i sommer. Må si E34 M5 Touring er en penere bil🫣 Men Porsche'n vinner i svingene. Så bilparken totalt er E30 325I Turbo evighets prosjekt. E32 750i calypsorot som jeg ikke rakk å registrere i år pga håpløst lite timer hos vegvesenet i området. E28 545i Min bror sin M5 som er her for vinterlagring + hans E34 525i. Og nyeste tilskuddet. 1988 E32 750i. Solgte en E34 525tds og skulle ikke ha noen flere prosjekter. Denne har rast motor og følgte med en ny, nybygd motor. Den var alt annet enn nybygd😂 Men solgt ny I Monaco til og eid av Mafia sjefen på Corsica. Angivelig. Endret September 10 av Markus E30 laffe, Werther, papertiger og 9 andre reagerte på dette 11 1
Snagg30 Skrevet September 10 Skrevet September 10 (endret) Også er vi enig om å ha PAW eller motor og drivverk forsikring klar og som alltid er den M5 din nydelig, om du fortsatt er hjemme i helgen kommer jeg fredag med en friskmeldt GT3 Endret September 10 av Snagg30 Dusy, laffe, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
Markus E30 Skrevet September 10 Forfatter Skrevet September 10 (endret) 4 timer siden, Snagg30 skrev: Også er vi enig om å ha PAW eller motor og drivverk forsikring klar og som alltid er den M5 din nydelig, om du fortsatt er hjemme i helgen kommer jeg fredag med en friskmeldt GT3 100%😂 Det koster penger ser jeg! Jeg er hjemme så sender deg en melding😎 Endret September 10 av Markus E30
GtiGtr Skrevet September 10 Skrevet September 10 Dritkul spec på 996! Slår kvit med svart skinn som eg har. Kun en C2, men greit å kunne dra bilen ut på turtall uten å komme i fengsel tenker eg 😛
Markus E30 Skrevet September 11 Forfatter Skrevet September 11 9 timer siden, GtiGtr skrev: Dritkul spec på 996! Slår kvit med svart skinn som eg har. Kun en C2, men greit å kunne dra bilen ut på turtall uten å komme i fengsel tenker eg 😛 Takk for det! Møter ikke en lik så ofte på treff ihvertfall 😃 Heheh, er ikke en dum tanke! Sleng ved ett bilde da😎
GtiGtr Skrevet September 11 Skrevet September 11 4 timer siden, Markus E30 skrev: Takk for det! Møter ikke en lik så ofte på treff ihvertfall 😃 Heheh, er ikke en dum tanke! Sleng ved ett bilde da😎 Mye smil pr mil med en C2 med manuell sveigis, Werther, Snagg30 og 3 andre reagerte på dette 6
Markus E30 Skrevet September 11 Forfatter Skrevet September 11 @GtiGtr Meget pen😍 GtiGtr reagerte på dette 1
Werther Skrevet September 13 Skrevet September 13 On 9/10/2025 at 1:43 PM, Markus E30 said: 2002 996 4S 6 trinns manuell. Sealgrau med rødt skinn, med litt hint av svarte detaljer. Import fra Italia og veldig godt vedlikeholdt! Men den er nå solgt og hentes til våren. Lite punch og liitt trang. Så @Snagg30 og jeg er enig om at GT3 er veien å gå😂 Du høres ut som en modig mann som selger bilen i september, 7-8 mnd før den blir hentet. Er 2002-2004 996 4S såpass nedtur å kjøre i forhold til tilsvarende BMW altså? Har lurt på å kjøpe en 1997-1999 996 Carrera 2 som bruksbil i mange år, men alltid endt opp med andre biler som brukis istedenfor. Halvgamle Porsche 1997- er helt håpløse økonomisk, altfor dyre å drifte ifht hva det er.
Markus E30 Skrevet September 14 Forfatter Skrevet September 14 8 timer siden, Werther skrev: Du høres ut som en modig mann som selger bilen i september, 7-8 mnd før den blir hentet. Er 2002-2004 996 4S såpass nedtur å kjøre i forhold til tilsvarende BMW altså? Har lurt på å kjøpe en 1997-1999 996 Carrera 2 som bruksbil i mange år, men alltid endt opp med andre biler som brukis istedenfor. Halvgamle Porsche 1997- er helt håpløse økonomisk, altfor dyre å drifte ifht hva det er. Heheh, den står til vinterlagring i varm garasje, så går helt fint å avtale på høsten😁 Dog om han ikke vil ha den så kan jeg fint bruke den mer! I forhold til tilsvarende BMW vil jeg ikke si den er dårlig. Min opplevelse er at den går bedre og sitter bedre på veien enn org E46 M3. Men når jeg skal på tur vil jeg heller kjøre M5 enn Porsche. Kjøp en godt vedlikeholdt en, så er det ikke såå dyrt å ha. Å ha bilen på Porsche senter som koster har jeg skjønt. GtiGtr reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå