Markus E30 Skrevet September 27, 2025 Forfatter Skrevet September 27, 2025 Røyk på ett nytt sett med 19" Style 166😁 Mye bedre stand enn de forrige så disse får jeg beholde litt lenger 🤝 Sitter på nye vinterdekk, som kan være kjekt å ha 😁 Saltkjelen, mslello, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2025 Skrevet Oktober 14, 2025 Dette er en tråd jeg er for dårlig til å legge igjen kommentarer i, for her er det en fryd å følge med 👍 Fantastisk reisebrev du laget, ser ut som en helt herlig tur. Du følger litt samme strategien som meg og kjører godbilene på langtur. Er på lengre utenlandsturer man virkelig knytter bånd mellom mann og maskin. Man legger i vei med en liten skepsis, det kan gå til helvete med en gammel entusiastbil. Men så blir skepsisen snudd til ekstase når bilen bare leverer på hele turen og attpåtil lar deg sitte igjen med en følelse som en moderene bil aldri ville gitt deg på samme tur. Også liker jeg at du bretter opp ermene og gyver løs på gamle BMWer, særlig E32 750i. Får de tilbake på veien der de hører hjemme 😎 Markus E30, papertiger og Saltkjelen reagerte på dette 3
Markus E30 Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden På 14.10.2025 den 23.32, Fredrik 90 skrev: Dette er en tråd jeg er for dårlig til å legge igjen kommentarer i, for her er det en fryd å følge med 👍 Fantastisk reisebrev du laget, ser ut som en helt herlig tur. Du følger litt samme strategien som meg og kjører godbilene på langtur. Er på lengre utenlandsturer man virkelig knytter bånd mellom mann og maskin. Man legger i vei med en liten skepsis, det kan gå til helvete med en gammel entusiastbil. Men så blir skepsisen snudd til ekstase når bilen bare leverer på hele turen og attpåtil lar deg sitte igjen med en følelse som en moderene bil aldri ville gitt deg på samme tur. Også liker jeg at du bretter opp ermene og gyver løs på gamle BMWer, særlig E32 750i. Får de tilbake på veien der de hører hjemme 😎 Helt glemt å svare her, beklager det! Setter pris på positiv tilbakemelding 😁 Fantastisk maskin å kjøre langt med og liker at det bare fungerer. Her det er kun bytting av olje og fylle bensin. Så hver gang jeg vil ta en tur så er det bare å vri om og trille ut av garasjen😁 Viktig å fikse de gamle også! Mye sjarm å kjøre gammel storhets vogn med V12. Se om det ikke blir litt preventiv vedlikehold på S85 ila sesongen. Så kan man jage 300km/t uten å være redd for lagerras. laffe reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden Har ikke skjedd så mye her i vinter. Den ble vasket og plassert sammen med 911'n i varm garasje, godt låst inn. Men nå er begge tatt ut av lagring og klargjøres for ny sesong. Mangler bare en EU kontroll og en service så er den klar for treff 😁 E32 750i har kommet på veien og klar for ny eier. Da jeg rett og slett ikke har bruk for den og har en til E32 750i i bukken😅 Fikk skryt av de på vegvesenet over tilstanden på den, så det må man vel ta til seg. Skryt sitter ikke løst der.. Har også hentet ett ny prosjekt, noe jeg og min bror @gnilb har lett etter i årevis. E28 528i Schulz. Den sto selvfølgelig lett tilgjengelig i München, så ble et par timer med henger 😂 Legger ved et bilde, men blir muligens en egen tråd på den, da det er et prosjekt. Alltid gøy å møte forummedlemer utenom tastaturet, så når @Snagg30 skulle forbi med det tyske toget sitt, må man ta seg tid til ett lite møte😁 Veldig hyggelig! Må bare kjøpe meg enda grommere boble nå.. Ingvaldsen, papertiger, Ampera og 11 andre reagerte på dette 14
sveigis Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Litt av en bilpark du har nå Markus 😊😊🙌🙌. Helt enig i det du nevner her mtp og treffe forummedlemer ,stas det 😊. Den e32en er en utrolig flott bil ser det ut som og han som kjøper den ,får nok en god bil . Men som den e28 mannen jeg er ,så er den råeste bilen i bilparken Schultzen selvsagt 🥰🥰. Neida men rått at du kom over en sånn og håper dere setter igang med den snart . Legg gjerne ut litt mer bilder av den og hva planer det blir . Markus E30 reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Hadde vært trivelig med interiørbilder av e61😁 Saltkjelen og Markus E30 reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Et smykke av en bil du har! Fortjener absolutt mer spalteplass her inne takk for hyggelig møte. Markus E30 og Saltkjelen reagerte på dette 2
Markus E30 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 3 timer siden, sveigis skrev: Litt av en bilpark du har nå Markus 😊😊🙌🙌. Helt enig i det du nevner her mtp og treffe forummedlemer ,stas det 😊. Den e32en er en utrolig flott bil ser det ut som og han som kjøper den ,får nok en god bil . Men som den e28 mannen jeg er ,så er den råeste bilen i bilparken Schultzen selvsagt 🥰🥰. Neida men rått at du kom over en sånn og håper dere setter igang med den snart . Legg gjerne ut litt mer bilder av den og hva planer det blir . Takk for det😁 Føler det er litt mye til tider, men gøy det jo! Burde fått til ett forum treff igjen. Få litt ansikter til brukernavnene. Det er vel meldt at den skal på treff allerede i juni, så må bare henge i😂😂 manger i grunn kun motor og gir for å kunne "brukes". Skal få til en tråd ila påsken! 2 timer siden, Snagg30 skrev: Et smykke av en bil du har! Fortjener absolutt mer spalteplass her inne takk for hyggelig møte. Takk for det😁 Den gjemmer seg litt i mengden som en blå stasjonsvogn, men skal bli flinkere å legge ut litt bilder! KMT reagerte på dette 1
Markus E30 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden (endret) 6 timer siden, Ingvaldsen skrev: Hadde vært trivelig med interiørbilder av e61😁 Bilder skal du få!😁 Denne har utvidet skinnpakke så er ganske mye skinn. Først skinndash (viktigste) Skinn rundt hanskerom Skinn på koppholdere M-søm på rattet Midtkonsoll med håndbrekk og hele armlenet Helt opp på førerdør Og helt ned, og inni dørlommene! Individuall stereo. Helt opp og inni dørene bak også, pluss rullgardiner selvom det er sotet vinduer. Varme I bakseter. Armlene bak er også skinn, pluss koppholderne. Mulig det er på alle E61(?) Selve platen "oppå" er skinn. Så er det fremstolene, de er mange veis😂 Har memory, korsryggstøtte, knekk i øvre halvdel, aktive sidestøtter som man justere intensitet og manuelt. De slipper taket når man åpner og lukker døren. Og selvfølgelig alcantara taktrekk! Endret 9 timer siden av Markus E30 ///FredriK.S, sveigis, GtiGtr og 8 andre reagerte på dette 10 1
Andreas_R Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Topputstyrt denne M5en din altså! Nydelig eksemplar. Rart det er så få M5 E6x som har M-multifunksjon setene.
Ingvaldsen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Mangetakk, e6x m5 står ikkje så høgt på lista egentlig men når det gjelder akkurat denne vil eg gjerne ha ein lyd før den blir annonsert offentlig/til andre. skulle jo vært farger innvendig også men dette er jo den gyllne middelvei Snagg30 reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 1 time siden, Markus E30 skrev: Burde fått til ett forum treff igjen. Få litt ansikter til brukernavnene. Det har jeg vært med på tre ganger og veldig gøy . Utrolig mange snille og vennlige folk her inne 😊🙌 Så ja vi bør få det til i år . KMT reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå