Markus E30 Skrevet Oktober 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2023 Hyggelig å høre😁 Må prøve å skrive noe innimellom, selvom det ikke skjer så mye med bilen. Det er helt lov😎 Har blitt en av de mest vanlig felgene på e6*, så kanskje litt mainstream. Men har hatt de på flere biler, og er veldig fornøyd 🥳 Det er det! Bruker den nesten hver dag😁 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 18, 2023 Share Skrevet Oktober 18, 2023 Ja her har du drømme Touringen min hvertfall .😊 Må jo være en sann glede å vite at en sånn står i tunet . Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 18, 2023 Share Skrevet Oktober 18, 2023 Er M5 annerledes enn andre E61 foran, siden du må av med hub? Eller er det noe med EDC-demper som gjør at man ikke klarerer hjulbua på vei ut? Jeg har greid å lure ut demper uten å løsne noen armer på vanlig E61, men det er kanskje annerledes på R6 vs. V8 og V10. Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 18, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2023 3 timer siden, E.C. skrev: Er M5 annerledes enn andre E61 foran, siden du må av med hub? Eller er det noe med EDC-demper som gjør at man ikke klarerer hjulbua på vei ut? Jeg har greid å lure ut demper uten å løsne noen armer på vanlig E61, men det er kanskje annerledes på R6 vs. V8 og V10. Stemmer! Demperen er mye lenger og større/tjukkere tårnlager så får den ikke ut på standard måte🤪 Ble overrasket selv. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2023 (endret) Skjer ikke så mye her, men har fått løftebukken i hus! 😁 Få på litt epoxy på gulvet, maling på veggen og lys i taket, så er det klart for rådelager bytte 💀 Ble en TechLift s2H. 191cm brei og løfter 1meter. Flyttbar og nydelig til mitt bruk🥳 Endret Desember 24, 2023 av Markus E30 Olaandref, Lars89, sveigis og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 24, 2023 Share Skrevet Desember 24, 2023 Er det island e28en?😊 Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2023 3 minutter siden, sveigis skrev: Er det island e28en?😊 Svalbard ja😁 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 24, 2023 Share Skrevet Desember 24, 2023 44 minutter siden, Markus E30 skrev: Svalbard ja😁 Sånn det var ja ,men du har jo kommet et stykke på vei her ser jeg .🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 24, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2023 18 minutter siden, sveigis skrev: Sånn det var ja ,men du har jo kommet et stykke på vei her ser jeg .🙏 Ja, den er "Ferdig". Alt av deler, til hver minste skrue, er nytt under, helt nytt rødt interiør og motoren er ny bygd😁 Kunne sikkert lagd en tråd på den og men.. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 25, 2023 Share Skrevet Desember 25, 2023 18 timer siden, Markus E30 skrev: Ja, den er "Ferdig". Alt av deler, til hver minste skrue, er nytt under, helt nytt rødt interiør og motoren er ny bygd😁 Kunne sikkert lagd en tråd på den og men.. Kan aldri få nok tråder på et bilforum vel??? Slå til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7 Forfatter Share Skrevet Januar 7 @GtiGtr Hehe, det er sant😁 Skal se hvor mange bilder jeg klarer å hoste opp fra oppbyggingen. Så kanskje det blir noe til slutt😎 GtiGtr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 11 Forfatter Share Skrevet Februar 11 Hadde ingen planer om å bruke denne i vinter, men med en lang kuldeperiode og null salt på veiene i området, så åpnet det det seg en mulighet😁 BMWCCN arrangerte isbanekjøring 20 min fra Hytta så da var det bare å hive seg med. Stjal min brors F11 M550D vinterhjul og satt avgårde😎 For en fantastisk bil på vinteren. Angrer ikke et sekund! Har trossalt kjøpt den til meg og ikke for å spare km til neste mann😁 Nå bærer det hjem i en varm garasje, for å vaske den klar for våren. mslello, sveigis, ///M-ini95 og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Den E61en der er rett og slett vakker! Å ratte denne på isbane må være magisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 På 11.2.2024 den 9.47, Saltkjelen skrev: Den E61en der er rett og slett vakker! Å ratte denne på isbane må være magisk. Glemte helt å svare her! Tusen takk 😁 Prøvde å kjøre minst mulig på isen. Vet meg med selv at jeg ikke klarer å holde igjen og da ryker noe dyrt til slutt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 29 Forfatter Share Skrevet Februar 29 Kjøpte jo sett med 20" Style 128 til denne i fjor. Hadde de samme på E61 525D i LemansBlau tidligere, og var veldig fornøyd. Men har kommet til konklusjonen at det ikke passer så bra på denne🤔 Så tror heller et pent sett 19" Style 166 kan passe fint inn i den evige felgsamlingen jeg har😁😂 Om noen kjenner noen eller har ett sett for salg, hit me up 🙋♂️ sveigis og wSax reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå