Espen.st Skrevet Desember 19, 2025 Forfatter Skrevet Desember 19, 2025 Fjerning av airbag varsel merke på solskjerm. la på tørkepapir og fylt på isopropanol og latt det virke 5min. Skrubbe løs med karbonfiberklut fupsaker, skoglund, Ampera og 8 andre reagerte på dette 11
Skulebollen Skrevet Desember 27, 2025 Skrevet Desember 27, 2025 (endret) På 19.12.2025 den 18.54, Espen.st skrev: Fjerning av airbag varsel merke på solskjerm. la på tørkepapir og fylt på isopropanol og latt det virke 5min. Skrubbe løs med karbonfiberklut Her må det linkes til produkter brukt😁 Syner det ikke at der har vært merke? Endret Desember 27, 2025 av Skulebollen
Espen.st Skrevet Desember 27, 2025 Forfatter Skrevet Desember 27, 2025 @Skulebollen kan se spor etter det med godt lys i noen vinkler, tror ikke det vil ses i en relativt mørkt interiør. brukte bare biltema chiller, skoglund, M-jakob og 4 andre reagerte på dette 7
Espen.st Skrevet Mandag kl. 22:02 Forfatter Skrevet Mandag kl. 22:02 Potensielt ny daily, kan kjøpe bilen til farfar eller eller selge den 2014 116d kun gått 80k km, i veldig god stand noen som vil tippe hva den er verdt? ligger ingen biler ute med tilsvarende km stand, tenker kanskje 130k? Ligger mange med høyere og dårligere utstyr til høyere pris, men hos forhandler vel og merke Ampera, mr.pingu, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet i går, 05:23 Skrevet i går, 05:23 Denne må jo være midt i blinken for deg Espen ,med mindre du vil ha en billigere en 😊 Du vet hvem eier er osv . Espen.st reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 07:36 Skrevet i går, 07:36 Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg tatt over den selv. Disse er så herlige biler å kjøre, og ok - 116d er ingen fartsmaskin, men chassiset er så nydelig satt opp at bilen er fin å kjøre uansett motor. Hvor mye den er verdt vet jeg ikke, men F20 har holdt seg meget godt i pris. Jeg kjøpte tilbake min like 116i med 130k på telleren til 115k tilbake i 2021. Solgte den til en forhandler året etterpå til 85k, men kunne sikkert fått 110k for den privat. fupsaker og Espen.st reagerte på dette 2
Espen.st Skrevet i går, 08:48 Forfatter Skrevet i går, 08:48 Takk for inspill 👍🏼 da beholder jeg den sveigis, Ampera og Dusy reagerte på dette 3
RF91 Skrevet i går, 13:21 Skrevet i går, 13:21 Kjem jo an på ke so ha vore dailyen din fram til no 😄 Om 1-serien e eit steg opp og du ha råd til da so e da jo ein no-brainer 🙂
Espen.st Skrevet i går, 13:50 Forfatter Skrevet i går, 13:50 28 minutter siden, RF91 skrev: Kjem jo an på ke so ha vore dailyen din fram til no 😄 Om 1-serien e eit steg opp og du ha råd til da so e da jo ein no-brainer 🙂 Dailyen har vært m3 og m2 de siste 5 årene😵💫😅 Ampera reagerte på dette 1
RF91 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 1 time siden, Espen.st skrev: Dailyen har vært m3 og m2 de siste 5 årene😵💫😅 Då håpa eg ikkje du blir so skuffa at du svinga deg inn i nærmaste trailer når du sette deg i 1-serien 😂 Espen.st reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden På 5.1.2026 den 23.02, Espen.st skrev: Potensielt ny daily, kan kjøpe bilen til farfar eller eller selge den 2014 116d kun gått 80k km, i veldig god stand noen som vil tippe hva den er verdt? ligger ingen biler ute med tilsvarende km stand, tenker kanskje 130k? Ligger mange med høyere og dårligere utstyr til høyere pris, men hos forhandler vel og merke Steg 2 tuning og Xhp på girkassa så blir det en ganske morsom vinterbil. fupsaker, Saltkjelen, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå