Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 19.12.2025 den 18.54, Espen.st skrev:

Fjerning av airbag varsel merke på solskjerm.

la på tørkepapir og fylt på isopropanol og latt det virke 5min. Skrubbe løs med karbonfiberklut

IMG_0206.jpeg

IMG_0207.jpeg

IMG_0208.jpeg

IMG_0209.jpeg

Her må det linkes til produkter brukt😁 Syner det ikke at der har vært merke?

Endret av Skulebollen
  • 2 weeks later...
Skrevet

Potensielt ny daily, kan kjøpe bilen til farfar eller eller selge den 2014 116d kun gått 80k km, i veldig god stand

noen som vil tippe hva den er verdt?

ligger ingen biler ute med tilsvarende km stand, tenker kanskje 130k? Ligger mange med høyere og dårligere utstyr til høyere pris, men hos forhandler vel og merke

IMG_0253.jpeg

IMG_0254.jpeg

IMG_0255.jpeg

• Espen.st changed the title to M3cs - Potensiell ny daily
Skrevet

Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg tatt over den selv. Disse er så herlige biler å kjøre, og ok - 116d er ingen fartsmaskin, men chassiset er så nydelig satt opp at bilen er fin å kjøre uansett motor. Hvor mye den er verdt vet jeg ikke, men F20 har holdt seg meget godt i pris. Jeg kjøpte tilbake min like 116i med 130k på telleren til 115k tilbake i 2021. Solgte den til en forhandler året etterpå til 85k, men kunne sikkert fått 110k for den privat.

Skrevet

Kjem jo an på ke so ha vore dailyen din fram til no 😄 Om 1-serien e eit steg opp og du ha råd til da so e da jo ein no-brainer 🙂

Skrevet
28 minutter siden, RF91 skrev:

Kjem jo an på ke so ha vore dailyen din fram til no 😄 Om 1-serien e eit steg opp og du ha råd til da so e da jo ein no-brainer 🙂

Dailyen har vært m3 og m2 de siste 5 årene😵‍💫😅 

Skrevet
1 time siden, Espen.st skrev:

Dailyen har vært m3 og m2 de siste 5 årene😵‍💫😅 

Då håpa eg ikkje du blir so skuffa at du svinga deg inn i nærmaste trailer når du sette deg i 1-serien 😂

Skrevet
På 5.1.2026 den 23.02, Espen.st skrev:

Potensielt ny daily, kan kjøpe bilen til farfar eller eller selge den 2014 116d kun gått 80k km, i veldig god stand

noen som vil tippe hva den er verdt?

ligger ingen biler ute med tilsvarende km stand, tenker kanskje 130k? Ligger mange med høyere og dårligere utstyr til høyere pris, men hos forhandler vel og merke

IMG_0253.jpeg

IMG_0254.jpeg

IMG_0255.jpeg

Steg 2 tuning og Xhp på girkassa så blir det en ganske morsom vinterbil. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...