*MrB* Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det var godt å høre Jan. Jeg kjenner flere som har fått tilbake lappen etter slag, så dette forventet jeg. Men det er jo ikke noe kjekt å gå i uvisshet så klart. sveigis reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Gratulerer 🙂, har nesten full pakke i sertifikat selv (Mangler E etter C og D) så det og ikke kunne kjøre ser jeg ikke for meg nei. sveigis reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Gratulerer så mye Jan! Dette var hyggelig lesning på en fredag. Tenker jeg var en fin presang å ta med seg inn i helga. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 1 time siden, *MrB* skrev: Det var godt å høre Jan. Jeg kjenner flere som har fått tilbake lappen etter slag, så dette forventet jeg. Men det er jo ikke noe kjekt å gå i uvisshet så klart. Ja skjønt rett og slett . Stemmer det ,de fleste får tilbake heldigvis uten for mye tull . Var den uvissheten som plaget meg ,og det dummeste var jo og melde seg inn på div Facebook grupper som hadde med hjerneslag å gjøre . Håpet på tips og råd. Der skal jeg melde meg ut av og det pga er jo folk som dyrker dette ,og det er farlig . 1 time siden, Haug530D skrev: Gratulerer 🙂, har nesten full pakke i sertifikat selv (Mangler E etter C og D) så det og ikke kunne kjøre ser jeg ikke for meg nei. Mange takk Haug 😊 Kjekt og ha det sagt om de hadde tatt kl2 fra meg så hadde det gått fint . 1 time siden, papertiger skrev: Gratulerer så mye Jan! Dette var hyggelig lesning på en fredag. Tenker jeg var en fin presang å ta med seg inn i helga. Takk Bjørn😊 Ja jeg trodde det ikke var mulig da hun sa følgende ..:Tenker vi stopper her jeg ..Klarer jo ikke å sette deg fast her . Gratulerer Jan 😊❤️. Morro . papertiger reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden 30 minutter siden, Olaandref skrev: ENDELIG 🥳🥳🥳🍻 Ja Ola-Andre endelig 😊😊 Fysj og trist det har vært .
sveigis Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Kjører på med en upd her . E61 er på hyttetur og da har vi denne : Er fem års jubileum på denne og nå her og funker . Tok en rask titt under og ,og Fluidfilm har levert den så tenker det fortsettes med det på denne . I forbindelse med bytte av bil så sa jeg klart ifra at rydd bil ,da jeg ikke orker små pødder av biler som jeg sitter i knees i søppel . Hun holdt ord hun og bil var da riktig så ryddig og fin : Det her : Så vi hadde denne til Kristiansand idag og nå merker jeg bil har gått langt her 😊 Stadig mer lyder her og der som må sees på bla som kommer fra forstilling . Så er det noe rart og når man tar ut clutch . Kommer ril og bruke tid imorgen på den pga det er koslig å styre med den . Så fikk jeg deler til Treg 18 idag : Stag og foringer samt noe kluter som Mini hadde sendt med . Min bedre halvdel gleder seg voldsomt til å få den grå opp og gå og det gjør jaggu jeg og . Ampera reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Kjekt å høre at du har fått klarsignal og førerkortet tilbake igjen 😊 Blir vel kjørt en del kilometer fremover nå 😅 sveigis reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Gratulerer med gode nyheter Jan, dette fortjente du virkelig! Må bli en go roadtrip no så du får tatt igjen noe av det tapte Kos deg med å ratte E34, go' erstatning for E28'n det. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 1 time siden, Daniel. skrev: Kjekt å høre at du har fått klarsignal og førerkortet tilbake igjen 😊 Blir vel kjørt en del kilometer fremover nå 😅 Ja dette var nydelig 😊 Håper det Daniel nå fremover .😊 42 minutter siden, Mortenej skrev: Gratulerer med gode nyheter Jan, dette fortjente du virkelig! Må bli en go roadtrip no så du får tatt igjen noe av det tapte Kos deg med å ratte E34, go' erstatning for E28'n det. Takk Morten og helt ærlig ,så synes jeg og det 😊 Ja nå vil jeg til Telemark uten t vil og det med e34en . Skal bli en klassisk tur 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå