Turbo-HF Skrevet September 28, 2023 Forfatter Share Skrevet September 28, 2023 14 minutter siden, Evopower skrev: Gratulerer alltid likt luxury line bedre enn msport så her har du flott bil lenge. Selv om den selvpustende sekseren hadde sin sjarm i 523i, så er sikkert turbofireren kvikkere? Og lettere bil i tillegg. Tusen takk, så hyggelig! Godt å høre, svært fornøyd, men stadig like perfeksjonist, jeg.. (På godt og vondt.) Definitivt litt ulik karakteristikk og lyd, ja, men går godt, denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 11, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2023 Søker Style 400 og vil selge mine Style 416 😃👍 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 11, 2023 Share Skrevet Oktober 11, 2023 (endret) 2 hours ago, Turbo-HF said: Søker Style 400 og vil selge mine Style 416 😃👍 Ligger flere Style 400 ute på Finn kan sies at Style 440 fra 3GT sitter som et skudd på F31 Luxury line: https://bimmers.no/forums/topic/798562-bmw-originalfelg-bildetråden-felger-fra-en-modell-på-en-annen/?do=findComment&comment=3356789 Endret Oktober 11, 2023 av papertiger fupsaker og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 Enig med karen over her, eventuelt beholde de du har. Luxury Line er etter min mening helt på nivå med M-Sport, en må bare ikke inn å mikse de sammen. Style 400 er vel samtidig noe oppbrukt(?)😌 Rålekker bil, ville nok kledd å kommet noen cm. nærmere bakken med de allerede påmonterte hjulene. Turbo-HF, papertiger, KKME30 og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 10 timer siden, papertiger skrev: Ligger flere Style 400 ute på Finn kan sies at Style 440 fra 3GT sitter som et skudd på F31 Luxury line: https://bimmers.no/forums/topic/798562-bmw-originalfelg-bildetråden-felger-fra-en-modell-på-en-annen/?do=findComment&comment=3356789 Tusen takk, hyggelig å høre. 😊👌 Takk så mye for godt tips, da. 😉 3 timer siden, Peak skrev: Enig med karen over her, eventuelt beholde de du har. Luxury Line er etter min mening helt på nivå med M-Sport, en må bare ikke inn å mikse de sammen. Style 400 er vel samtidig noe oppbrukt(?)😌 Rålekker bil, ville nok kledd å kommet noen cm. nærmere bakken med de allerede påmonterte hjulene. Så hyggelig å høre, mange takk for godt innspill. 😊 Ja, Style 400 og 403 er velkjente og hyppige brukte felgsett, men de tiltaler meg, og ettersom caliperne skal renses og lakkeres / males mørkeblå, så ønsker jeg mer åpne Eiker, slik at de detaljene kommer tydeligere frem. 😃 Får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Dahl Skrevet Oktober 12, 2023 Share Skrevet Oktober 12, 2023 Nydelig og deilig fargekombo Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 12, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2023 24 minutter siden, Mr. Dahl skrev: Nydelig og deilig fargekombo Takker så mye for det, gøy å lese 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Oktober 13, 2023 Share Skrevet Oktober 13, 2023 Style 400 til 4k @Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 13, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2023 3 minutter siden, humpfy skrev: Style 400 til 4k @Turbo-HF Takker, sendt melding til ham. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Oktober 13, 2023 Share Skrevet Oktober 13, 2023 På 12.10.2023 den 9.14, Turbo-HF skrev: , og ettersom caliperne skal renses og lakkeres / males mørkeblå Skal ikke slå på stortrommen og ettermontere på M-Sport bremsene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2023 20 timer siden, ///M-ini95 skrev: Skal ikke slå på stortrommen og ettermontere på M-Sport bremsene da Får se an? Time will show?! 😉 ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2023 Vært utenbys og lite oppdateringer her på en stund, men har anskaffet et sett særdeles fine Style 400 og ser frem til de monteres på etter oppussede og blåmalte bremsecalipere og fjernet litt lett overflaterust på travers foran, så skal Staggered oppsett kalibreres inn med nye, stjernemerkede sommerdekk på, noe jeg ser veldig frem til! Bildedryss: M-jakob, Marius2002, Orjan og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 19, 2023 Forfatter Share Skrevet November 19, 2023 Imorgen, Mandag 20/11, blir det oljeskift og bytte av filter, få det ført inn i mitt fysiske servicehefte, pluss bytte sideruten på passasjedøren foran og litt sjekk og småfix, før airbagen i rattet skal skiftes på aksjon, og nye betjeningsknapper til scrolling regulere cruisekontroll. Dessuten skal jeg i tillegg få tatt bort snap-in adapteren i midtkonsollen og få mer oppbevaringsplass i boksen snart. 😉 Gleder meg veldig! 😃👍 sveigis og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 23, 2023 Forfatter Share Skrevet November 23, 2023 Kjørt i5 ///M60 mens jeg fikk skiftet airbag i rattet idag, og det var gøy.. 😃😃 Monterte også nye knapper på rattet, samtidig, og oljeservice ble utført tirsdag. 😊👍 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 26, 2023 Forfatter Share Skrevet November 26, 2023 (endret) Jada, deilig med fremgang her. 😃🌞👌: Som bildene viser: Oppbevaringsboks fikset og snap-in holder demontert, mye penere og med mer rom i konsollen. 😊 Knapper på rattet og airbagen ble skiftet samtidig, fått byttet til penere siderute på passasjedøren foran, oljeservice utført, og skrevet inn begge deler i mitt servicehefte, prøvekjørt i5 ///M60 med M Performance og vindusbryterpanelet og speil, med nytt blinklys i det høyre speilhuset, så nå fungerer også dette igjen! F22 sikringen var synderen der. Ellers reparerte Bavaria en krøllete pæreholder og defekt bremselyspære bak. Fylte skikkelig bensin hos Shell etterpå, 98 oktan E5. 🙂 Dessuten bestilte jeg nytt, brukt haifinne antenne deksel, i A89 Imperialblau metallic. 🤩🤩 Endret November 26, 2023 av Turbo-HF mossing 92, BTS, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå