Turbo-HF Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 3 minutter siden, *MrB* skrev: 400-felger på F3X vokser bare mer og mer på meg. Egentlig langt finere enn 403 felgene som man måtte betale ekstra for. Jeg mente ikke det samme for 5 år siden.... Fin bil og fargekombo. Tusen takk, hyggelig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 (endret) 9 timer siden, sveigis skrev: Dette blir bra HF . Du steller bra med den 😊 Tusen takk, Jan, det gjør jo jammen meg du med dine perler, også! Endret Mars 6 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 21 Forfatter Share Skrevet Mars 21 Vokset felgene med Swissvax Autobahn idag, etter å selv ha reparert de små skrammene som var på felgene, og dekkene monteres på imorgen, avbalanseres og klargjøres, så får jeg se når de settes på bil.. 🙂😀 God påske! 😃🌞 BMWE39turbo, RemyNG, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 28 Forfatter Share Skrevet Mars 28 (endret) Bestilt Venetobeige Velour gulvmattesett komplett, til XDrive modell nå idag, og vedlegger bilder av dem og dekk montert på felgene. Veldig fornøyd. 😃👌👍😋 Endret Mars 28 av Turbo-HF BimmerFan!, janerik171187, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Mars 28 Share Skrevet Mars 28 Det er noe merkelig tilfredstillende med nye Michelin.. 😄 papertiger og Turbo-HF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 29 Forfatter Share Skrevet Mars 29 20 timer siden, Ron788m skrev: Det er noe merkelig tilfredstillende med nye Michelin.. 😄 Ja, det er det virkelig. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 30 Forfatter Share Skrevet Mars 30 Da er omsider Påskeaften her, og endelig har jeg fått tatt en skikkelig grundig berøringsvask og clay bar'et bilen, så lakken ble glatt igjen.. 👌😃 fupsaker, janerik171187, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9 Forfatter Share Skrevet April 9 (endret) Hentet gulvmattesettet idag, tirsdag, flekket noen skrammer og sår i lakken og polert og vokset bilen igår, pluss motorvask! 😃🌞 Godt å få det gjort. 🙂 Endret April 9 av Turbo-HF StigJ, Orjan, janerik171187 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 16 Forfatter Share Skrevet April 16 Sånn, vasket bilen, lagt inn de Venetobeige mattene og endelig renset og pusset eksoshalene, montert inn de to V Brace dekslene og fått på sommerhjulene, som jeg synes virkelig gjør susen! 🤩🤩🙆 Vinterdekkene er vasket og rengjort før lagring. 😊 BTS, sveigis, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 19 Forfatter Share Skrevet April 19 Skinnrens og vedlikehold / behandling med Chemical Guys produkter utført i pent vær onsdag 17/04, og det føltes godt! 🤩🙆 Brukte en drøy time på hele interiøret, det var i god stand og ikke for tørt.. 😊👍 Trodde at jeg hadde gjort det ifjor, men det var visst på gamle 523iA'en, det, hehe, så nå er det ført inn i serviceheftet, skikkelig, slik at man husker km.stand, dato og tidspunkt. 😊👍 Treff i helgen og hente litt deler og tilbehør. God helg! 😀🌞 Larssoyl, CHNilsen, NeonMuffler og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Meget pen denne bilen og du holder den fint 😊 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 19 Forfatter Share Skrevet April 19 23 minutter siden, sveigis skrev: Meget pen denne bilen og du holder den fint 😊 Tusen takk, Jan! Ilikemåte, forresten! Sees på treff?! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 21 minutter siden, Turbo-HF skrev: Tusen takk, Jan! Ilikemåte, forresten! Sees på treff?! Du ,det som egentlig er planen er at vi skal 14 dager på ferie i Middelhavet men det spøker litt pga helsemessige årsaker 😩😩 Så blir ikke treff i utgangspunktet 😢 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 19 Share Skrevet April 19 Nydelig denne F31 👍🏻 Perfekt kombo av motor, interiør og eksteriør. Lite som er hyggeligere, enn at en flott bil får rett stell. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 19 Forfatter Share Skrevet April 19 2 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Nydelig denne F31 👍🏻 Perfekt kombo av motor, interiør og eksteriør. Lite som er hyggeligere, enn at en flott bil får rett stell. Tusen hjertelig takk 🥰🌞😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå