fupsaker Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 1 time siden, Walkabout skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=337266297 Nydelig sak, en av få G31 540d. Litt høyt priset kanskje, burde ikke koste mer enn maks 600 ved privatsalg. Deilig bil, rett og slett. Men slår et slag for G01 X3 M40i. Var vel en til salgs i fjor med individual merino-skinn og alt utstyr for rundt 650k og færre km på klokka. Ron Jeremy og Olaandref reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 15 hours ago, Olaandref said: Ja, det er helt klart en rå bil, men da er man oppe i samme prisklasse som G05 45E, og da hadde nok valget måtte blitt sistnevnte. Jeg skal ærlig si at et annet veldig spennende alternativ er G01 40I, har ikke tenkt så mye på den heller, men den ligger omtrent i samme prisklasse som G31 med tilsvarende motor. Denne falt virkelig i smak. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=334810158 Den var slettes ikke dum, nydelig fargekombo, norsksolgt, Service Inclusive. Tror den kan gi deg alt du er ute etter, men plassen i en G01 må jo vurdere. Står hos forhandler her i området. Til denne prisen hadde jeg faktisk vært i tvil om jeg skulle valgt G31 540i/d eller G01 M40i. Kunne faktisk vært tilbøyelig for å velge sistnevnte, den ligger jo også ca 200k under tilsvarende motoriserte M340i. 4 hours ago, Kjennern said: Tips? Velg sete som passer bilen du vil ha, ikke bil som passer sete du har +1! Vi gjorde førstnevnte, håpløst å velge bil etter sete eller vogn. 1 hour ago, Walkabout said: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=337266297 Nydelig sak, en av få G31 540d. Litt høyt priset kanskje, burde ikke koste mer enn maks 600 ved privatsalg. Enig! Såg på den i går, utrolig fin fargekombo og meget godt utstyrt. Men noe høyt priset kanskje ja. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorsteinAa Skrevet Januar 24 Share Skrevet Januar 24 Jeg har kanskje nevnt det i litt mange tråder her på forumet, men vi valgte bort både F11 og X3 når vi skulle kjøpe nyere bruktbil pga trange bakseter. Det var mye mer plass i F34 i lengderetning samt at bilen er fortsatt praktisk og har en grei størrelse for kjøring i by inkl de fleste parkeringshus. Du får 3 serie GT i mer artige varianter enn det vi valgte( 320 GT), men med 2 unger i baksetet er det lite annet en myk kjøring som leder frem til målet uansett. Hjelper ikke med 300 hk, om man må stoppe for å kaste spypose i hver sving. Modellen begynner kanskje å bli gammel nå, men kanskje verdt en tanke Ron Jeremy, Makky123, laffe og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 24 Forfatter Share Skrevet Januar 24 14 timer siden, Kjennern skrev: Tips? Velg sete som passer bilen du vil ha, ikke bil som passer sete du har Ja, helt klart. 10 timer siden, Walkabout skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=337266297 Nydelig sak, en av få G31 540d. Litt høyt priset kanskje, burde ikke koste mer enn maks 600 ved privatsalg. Den der var virkelig fin ja, har faktisk ikke sett den før. 9 timer siden, papertiger skrev: Den var slettes ikke dum, nydelig fargekombo, norsksolgt, Service Inclusive. Tror den kan gi deg alt du er ute etter, men plassen i en G01 må jo vurdere. Står hos forhandler her i området. Til denne prisen hadde jeg faktisk vært i tvil om jeg skulle valgt G31 540i/d eller G01 M40i. Kunne faktisk vært tilbøyelig for å velge sistnevnte, den ligger jo også ca 200k under tilsvarende motoriserte M340i. Ja, den der ga meg faktisk noe å tenke på, virkelig en fin bil. 7 timer siden, TorsteinAa skrev: Jeg har kanskje nevnt det i litt mange tråder her på forumet, men vi valgte bort både F11 og X3 når vi skulle kjøpe nyere bruktbil pga trange bakseter. Det var mye mer plass i F34 i lengderetning samt at bilen er fortsatt praktisk og har en grei størrelse for kjøring i by inkl de fleste parkeringshus. Du får 3 serie GT i mer artige varianter enn det vi valgte( 320 GT), men med 2 unger i baksetet er det lite annet en myk kjøring som leder frem til målet uansett. Hjelper ikke med 300 hk, om man må stoppe for å kaste spypose i hver sving. Modellen begynner kanskje å bli gammel nå, men kanskje verdt en tanke Var faktisk inne å kikket litt på GT, men jeg vet ikke helt, noe som får meg til å holde litt tilbake der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 7 hours ago, Olaandref said: Var faktisk inne å kikket litt på GT, men jeg vet ikke helt, noe som får meg til å holde litt tilbake der. 3GT er en ting, men så har du også 6GT er en helt annen sak. Samme konsept, men bygd på 7-serien. Ingen til salgs nå, men slik som denne; https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=315609541 fupsaker, Olaandref og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 25 Forfatter Share Skrevet Januar 25 Har avtalt om prøve av X3 M40i på lørdag, blir spennende å få testet ut litt, så da blir det å ta med dama og guttungen for prøvetur. Er litt redd for at jeg faller for den, for jeg ser ikke helt for meg at jeg får solgt M3en så fort om jeg skulle se at den oppfyller kravene våre. Men det får vi ta når den tid kommer, jeg har vel strengt tatt bestemt at M3 dessverre må gå, jeg kan ikke forsvare å ha to biler, i tillegg til E34 prosjekt og et hus som skal pusses opp. Orjan, Ron Jeremy, papertiger og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 (endret) Jeg kan på det varmeste anbefale g31 540d, hatt min siden mars i fjor, fantastisk bil Kjørte nedover Europa sist sommer, meg å 4 unger. Eller nå er mine litt spredt aldersmessig, men ei på 6, en på 8, en på 17 å hu eldste på 18 som var gravid. Kjørte fra Frosta like nord for Trondheim ned til Larvik, så Hirtshals å ned til Paris å Nantes å opp. Jeg er i Afrika på jobb, men kan jo høre med datra om hun vil låne min å plassere base å stol pluss stol for en av mine å ta bilder. Helt fantastisk kjøreopplevelse, sitter fantastisk godt i comfort stolene å har en avslappet sittestilling. Så kan anbefale g31 på det varmeste, så selv litt på f11 men første gang vi vurderte f11 følte jeg e61 var føltes bedre kvalitetsmessig, åsså liker ikke jeg måten fronten møter panser halveis oppåver fronten 🙈 bare en personlig preferanse 😅 Endret Januar 26 av viggo E34 fupsaker, Marius2002 og Olaandref reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ranger1000 Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 På 23.1.2024 den 22.40, Olaandref skrev: Vi har Besafe sete nå, og hadde egentlig tenkt å kjøpe det igjen for å kunne bruke understell og lignende om hverandre, men det er seter som tar plass, mulig vi kanskje skulle sett litt på andre ja. Haha, ser den, nei jeg vet faktisk ikke hvilken bil det kunne blitt om det ikke skulle blitt BMW, muligens en Merce, men ser det ikke helt for meg. Stasjonsvogn eller SUV er nok et must for denne ja. Der ja, der var det mye bilder, og de gir jo et inntrykk, selv om det ikke er helt de bilene jeg ser etter, selv om F31 ikke er så langt unna. Takker. Ja, det er helt klart en rå bil, men da er man oppe i samme prisklasse som G05 45E, og da hadde nok valget måtte blitt sistnevnte. Jeg skal ærlig si at et annet veldig spennende alternativ er G01 40I, har ikke tenkt så mye på den heller, men den ligger omtrent i samme prisklasse som G31 med tilsvarende motor. Denne falt virkelig i smak. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=334810158 Nei, og der selger du meg lett inn, er det noe jeg virkelig ikke liker er det alle disse systemene som liksom skal hjelpe meg å kjøre bil, noen er rett og slett farlige, i hvert fall de man finner i tidligere nevnte ID3 som vi har brukt en del, en verre bil på vinterføre har jeg aldri kjørt, og menyen er for knotete og tar for mye fokus. I tillegg må man slå av de funksjonene man ikke liker hver gang man har vært ute av bilen, jeg har i hvert fall ikke giddet å prøve å finne en måte å gjøre det permanent på. Jeg skal definitivt ha med F11 i tankene videre, må finne en jeg kan prøve ut. En skiboks løser mye plassproblemer ja, og de rette boksene ser jo bra ut og. Jepp, vi kjøpte Skiguard 830. Montert så du knapt får en finger mellom taket og boksen Ser veldig ok ut. Kommer ikke til å angre om du går for en M340i. Hvis det blir forbud mot salg av bensinbiler i 2025 kommer jeg til å kjøpe meg en ny en for å kunne ha den lengst mulig Olaandref og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 26 Forfatter Share Skrevet Januar 26 11 timer siden, viggo E34 skrev: Jeg kan på det varmeste anbefale g31 540d, hatt min siden mars i fjor, fantastisk bil Kjørte nedover Europa sist sommer, meg å 4 unger. Eller nå er mine litt spredt aldersmessig, men ei på 6, en på 8, en på 17 å hu eldste på 18 som var gravid. Kjørte fra Frosta like nord for Trondheim ned til Larvik, så Hirtshals å ned til Paris å Nantes å opp. Jeg er i Afrika på jobb, men kan jo høre med datra om hun vil låne min å plassere base å stol pluss stol for en av mine å ta bilder. Helt fantastisk kjøreopplevelse, sitter fantastisk godt i comfort stolene å har en avslappet sittestilling. Så kan anbefale g31 på det varmeste, så selv litt på f11 men første gang vi vurderte f11 følte jeg e61 var føltes bedre kvalitetsmessig, åsså liker ikke jeg måten fronten møter panser halveis oppåver fronten 🙈 bare en personlig preferanse 😅 Det er så absolutt en bil jeg kunne likt selv, krefter og komfort i massevis. 🙂 Det hadde jo vært helt supert, hadde satt pris på det, men vi kan jo vente til jeg har vært å kikket på X3 i morgen, så du ikke setter i gang noe som blir bortkastet. 🙂 5 timer siden, Ranger1000 skrev: Jepp, vi kjøpte Skiguard 830. Montert så du knapt får en finger mellom taket og boksen Ser veldig ok ut. Kommer ikke til å angre om du går for en M340i. Hvis det blir forbud mot salg av bensinbiler i 2025 kommer jeg til å kjøpe meg en ny en for å kunne ha den lengst mulig En skiboks er ikke det det var før, heldigvis 😅🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 27 Forfatter Share Skrevet Januar 27 I dag har jeg vært og testet denne, en veldig fin bil med fin motor. Men, dessverre ikke all verden med plass, ikke bak meg i hvert fall, der var det ikke plass til setet til guttungen. Jeg har kanskje tro på at babysete vi har kan funke, men nå har vi ikke det her nede, så jeg får ikke testet. Når dere ser på siste bildet viser det slik setene er plassert for at jeg skal kunne kjøre komfortabelt, og hvor langt fremme passasjersetet må stå for at stolen skal få plass bak, det er noen cm i forskjell. Ellers må jeg si bilen falt i smak, ikke minst motoren, her kunne jeg nok trives bak rattet. papertiger, Ampera, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 (endret) Mulig du burde vært opp på X5, men vet ikke hvor mye større plass det er her. 3-serie kan du i alle fall utelukke om X3 blir for liten. Ser også ut som barnesetet tar veldig stor plass i lengderetningen sammenlignet med de vi har. Evt denne som kom ut ganske nylig: G31 540ix Endret Januar 27 av papertiger Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 27 Forfatter Share Skrevet Januar 27 Har lyst til å finne ut om babysete går inn først, for der er en mulighet for at guttungen må over i forovervendt sete om 1,5 år, da trenger i så fall ikke det så mye plass, og han kan sitte bak meg. Flott den der, men lyst interiør blir katastrofe med guttungen i fri utfoldelse bake 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Da er nok en G31 det beste alternativet, en 540i gjerne. X5 45e er en utrolig flott bil og komfortabel, men jeg savnet det lille ekstra på kjøregleden nettopp fordi det er en SUV. Jeg er bare ikke helt fortrolig med SUV konseptet. Prøv en G31 å se hvordan den passer 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Januar 27 Forfatter Share Skrevet Januar 27 Ja, som jeg forventet, jeg likte bilen såpass godt at det var litt surt at det var såpass begrenset plass 😂 Men ja, det minker på alternativene, og det er forsåvidt greit. Men, det der var bilforretningen sin, herregud så mye gromt som stod utstilt! Men nå har jeg bestemt meg for å selge M3en, så det er ikke umulig det blir G31 540i nei. X5 45e har jeg prøvd, og det er virkelig en fantastisk bil det og, men de er litt dyre, selv om jeg ser de har kommet ned på 600 tallet i det siste. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Hvis den X3en er for liten så utgår jo alle mine forslag fra første side uansett ja Men F11 er ikke noe særlig større enn den X3en der, så må på G31 eventuelt da, hvis den er større. En 3-serie GT er som 7-serie i baksetet, men høres ut som 6-serie GT hadde vært den perfekte bilen for deg. Ikke noen på finn nå, men dukker opp av og til. Synes barnesetet bygget mye i lengderetning, det utgjør jo endel, men det er jo slik mobile.de 640i xDrive M-Sport Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå