Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det. 😊 

Nja, usikker på det. Jeg åpnet dekslene for å se hvordan det så ut inni der, og det var jo en del kabler, men i begge åpningene stod det vifter for å kjøle LED-pærene, så det var ikke enkelt å komme til så mye inni der egentlig. Skulle man gjort noe sånt ser jeg for meg lyktene måtte splittes opp. 

Skrevet

Ser ut som X5'en får fint stell, smart å skifte deler preventivt, kjedelig hvis man står der med skjegget i postkassa og en campingvogn bak 😆 Er også glad i vanilje cola selv, synd dem ikke har den i Norge 😕 Heldigvis er det ingen andre her i huset som liker den, så får beholde den for meg selv når vi først tar en harryhandel i Sverige.

De lyktene ble jo veldig bra, løftet virkelig utseende foran på bilen. Hvor kjøpte du de?

Skrevet
2 hours ago, HakonLimseth said:

Ser ut som X5'en får fint stell, smart å skifte deler preventivt, kjedelig hvis man står der med skjegget i postkassa og en campingvogn bak 😆 Er også glad i vanilje cola selv, synd dem ikke har den i Norge 😕 Heldigvis er det ingen andre her i huset som liker den, så får beholde den for meg selv når vi først tar en harryhandel i Sverige.

De lyktene ble jo veldig bra, løftet virkelig utseende foran på bilen. Hvor kjøpte du de?

Ja, kjedelig om ferien skulle ende med havari på et eller annet. 😁

Lyktene er direkte fra Kina, kjøpt på AliExpress. 😊 

Skrevet

Jeg så du skrev at du ikke var fan av ettermarkedslykter og det er jeg enig i ,men disse var jo pene og kledde bilen godt 😊

Lekkert.

Skrevet

Ja, spesielt når det er F- eller G-serie stil på lysene på en E-serie bil. Det blir krasj. 

Men disse syns jeg var kledelige. 😊 

Litt flere bilder:

IMG-5058.jpg

IMG-5063.jpg

IMG-5045.jpg

IMG-5038.jpg

IMG-5024.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...