Møkki Skrevet September 28 Skrevet September 28 Hei alle sammen. Gjør regning med at noen drar kjensel på denne: Hentet den hjem "igjen" til Stavanger fra Risør i går. Ja ... jeg sier hjem igjen, da denne har vært i familien fra 2002 - 2018. Jeg kjøpte denne i 2002, for så å komme hjem med den, kun for å oppleve at den ble beslagelagt av min far. "...Takk, den tar jeg...", sa han umiddelbart når han så bilen komme inn på tunet. Rette fargen og det hele, mente han. Vel, slik gikk det til. Da jeg så hvor godt han likte bilen, klarte jeg ikke å si nei. Da han falt fra i slutten av 2018, hadde jeg dessverre ikke tid til å ta meg av bilen. Det var litt for mye som skjedde rundt den tiden. Bilen ble skjøtet over til min mor, som ba meg selge den så lenge jeg ikke hadde tid til den. Som mange av dere vet, kjøpte Tore bilen. Jeg må si at det har vært en sann fornøyelse å følge den mannen her inne på forumet. Han la virkelig ned masse bra arbeid. Uansett ... nå har jeg omsider fått bilen tilbake i familien, og denne gang har jeg tid til å ta meg av den 😊. I dag startet jeg med å demontere front lykter, grill, etc. Gammal sand, skitt og trafikk film skal vekk. Front grill og det hele fikk en grundig vask ... Det samme gjorde motor. Etter vask og tørk, ble dette klart for lakkering. "Gammalt blir som nytt": Denne saken fikk glossy utførelse: Likeså disse ... Fikk samtidig bestilt lakk i dag. "Glacier blue" som skal brukes på denne: Panser, støtfanger og en sideskjerm ble lakkert opp igjen før Tore tok over bilen, ergo finner en ikke særlig steinsprut her. Men denne ble tydeligvis ikke tatt den gang. Ser for jævlig ut! Startet litt med interiør også. Fikk lyst å rense, samt kreme opp igjen seter. Slettens ikke gale, dog litt tørr: Ble bra til slutt. Tenker jeg fortsetter med resten ... Fra turen hjemover i går: Forsettelse følger ... Otis, Ron Jeremy, laffe og 24 andre reagerte på dette 27
Gabz Skrevet September 29 Skrevet September 29 Herlig med fortsettelse på denne Kule felger, hva slags modell og specs er det?
sveigis Skrevet September 29 Skrevet September 29 Dette var stas må jeg si 😊 Gøy at denne dukket på forumet igjen og ikke minst ser den blir goldt vedlike . Me like 😊 Otis reagerte på dette 1
Møkki Skrevet Mandag kl. 15:25 Forfatter Skrevet Mandag kl. 15:25 6 timer siden, Gabz skrev: Herlig med fortsettelse på denne Kule felger, hva slags modell og specs er det? Mange takk. Sjekk link for felger som står på: https://www.ebay.com/itm/157293686886
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 16:47 Skrevet Mandag kl. 16:47 Var faktisk ganske spent på hva som ville skje med denne når den kom til salgs! Men det gikk rette veien👍🏻 sveigis reagerte på dette 1
Olaandref Skrevet Mandag kl. 19:02 Skrevet Mandag kl. 19:02 Gratulerer med å få tilbake denne. Jeg har og kontakt med han som har min første BMW med jevne mellomrom, M3 1993 modell, håpet er at den kan komme hjem engang
Møkki Skrevet Mandag kl. 19:47 Forfatter Skrevet Mandag kl. 19:47 Takk for hyggelige meldinger folkens 👍😊. I kveld har jeg kun gått over frontlykter, samt rygg til baksete. Bengalakk er alltid greit å ha liggende ... Ble fornøyd med dette resultatet: Baksete fikk samtidig en god rens. Ble veldig bra selv uten å ha blitt kremet opp igjen. Tar det i morgen ... Ingvaldsen, Ampera, StigJ og 1 annen reagerte på dette 4
Mortenej Skrevet Mandag kl. 20:52 Skrevet Mandag kl. 20:52 Flott å se nok en E34 som blir tatt vare på Ser ut til at du skal gi denne skikkelig stell fremover. OK Tilstand på den ellers? Ser jo veldig hel og fin ut. Ekstra gøy når du får hentet tilbake et gammelt "Familiemedlem"
Møkki Skrevet Onsdag kl. 07:24 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 07:24 (endret) På 29.9.2025 den 22.52, Mortenej skrev: Flott å se nok en E34 som blir tatt vare på Ser ut til at du skal gi denne skikkelig stell fremover. OK Tilstand på den ellers? Ser jo veldig hel og fin ut. Ekstra gøy når du får hentet tilbake et gammelt "Familiemedlem" Takk, det var utrolig kjekt å få denne hjem igjen. Takker Kim André fra Risør for hyggelig handel. Bilen er veldig bra teknisk, noe som tidligere tråd her inne på forumet bekrefter. Endret Onsdag kl. 07:29 av Møkki
Møkki Skrevet Onsdag kl. 07:28 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 07:28 Det ble litt tid til bilen i går kveld og. Grillramma ble pusset ned ... klar til lakkering. Samtidig fikk underdel til luftfilterboks litt oppmerksomhet: Olaandref, Paulus, Ampera og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Onsdag kl. 09:12 Skrevet Onsdag kl. 09:12 Gøy å se det du gjør her 😊 Ser og ut som eierene etter Tore har passet på den godt . Spent på resultat av grillramme da jeg skal tll med samme jobb på min e34 . Møkki reagerte på dette 1
Møkki Skrevet i går, 06:03 Forfatter Skrevet i går, 06:03 (endret) BMW sin lille forundringspakke er kommet 😊 Bl.a. spjut ny bagasjeromsmatte, samt en rekke forskjellige klips, skruer og andre feste anordninger til frontgrill, lykter, blinklys og spylerveske tank. Var litt småtteri i den gata som manglet. Dagen i dag er fin til å gå over områder en normalt ikke kommer til uten at man demonterer litt ... Ser ikke ut til at det har blitt gjort så mye her på en stund. Endret i går, 12:31 av Møkki sveigis, Olaandref, HakonLimseth og 1 annen reagerte på dette 4
Møkki Skrevet i går, 12:28 Forfatter Skrevet i går, 12:28 (endret) Ble ikke helt fornøyd med seter, da riktig belysning avslørte litt småarr her og der. Etter ny rengjøring, samt nedpussing av småarr for å få en slett overflate, sto lakkering på dagsorden. RingVideo_20251004_141059.mov Endret i går, 12:45 av Møkki sveigis, Ampera og Ingvaldsen reagerte på dette 3
sveigis Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Den lakkeringen på skinnseter er jeg spent på og se resultater med ,så her må du legge ut ferdigbilder etterhvert .😊 Har og sett på den boksen noen ganger ,men ikke turt og teste så godt du gjør det .
Møkki Skrevet 23 timer siden Forfatter Skrevet 23 timer siden (endret) Hattehylle måtte ut. Ikke originalen, samt den var gått helt opp i liminga. Tekstil/filt var i tillegg blitt veldig blast en god del steder. Ikke godkjent 🫤 Ny original i sort utførelse er allerede bestilt ... Ferdig resultat etter lakkering av seterygg. Ser omtrent nytt ut 😊😎😀, så det er bare til å komme igang Sveigis. Gikk en hel sprayboks + bittelitt til på denne delen. M.a.o. tenker jeg det holder med de 5 jeg kjøpte. Så var det setedelen som skal til pers ... pusser forsiktig ned småarr med 800 i korn til det blir jevnt. Endret 20 timer siden av Møkki sveigis, Ampera og BMWE39turbo reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå