dopus Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 11 minutter siden, E.C. skrev: Pleier å være kobberpakning til oljeplugg sammen med de fleste oljefiltre, men det ser du fort. Den kostet 3 kr hehe. Hvis det følger med filteret så har jeg en i reserve. E.C. reagerte på dette 1
dopus Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Prisene varierer sinnsykt. Sitter og venter på en god pris for en stor service + bremsene framme her og men laveste jeg har sett var ned på 3800kr men i dag ligger den sammen handlekurven på 4700kr. Følger med en liten uke før bestilling, så vet jeg sånn ca hvor mye det varierer i pris. For min del var det denne gangen var det Service settet fra ZF som varierete noe voldsomt i pris. mellom 25 og 30 prosent prisforskjell mellom rimligst og dyrest. Men for luftfilter osv var det snakk om 5-10 prosent variasjon.
E.C. Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Volumvarer pleier ofte å ha gått hele runden med alle mulige priser på en måneds tid. De mer sære tingene settes "virkelig ned" sjeldnere, har enkelte ting som jeg har fulgt med på lenge. Noen av disse har vært på bånn i sommer og ikke vært like billige siden, snakk om ca. 15-20% diff (da har jeg også tatt i betraktning euro-kurs, som fort kan bli noen prosent). Så settes ikke alle tingene like mye ned samtidig, så det er litt av en bingo, bare å røske unna puljevis når man har fylt opp til gratis frakt føler jeg.
Lars89 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg var på årsmøtet til Mekonomen nettopp og de hadde sammenlignet en gedigen "handlekurv" hos seg selv og hos Autodoc. Den til Autodoc kostet 37% av den til Mekonomen. Og da tjener Autodoc penger. Men jeg liker ikke at det spretter så mye opp og ned i pris. Og det er litt bingo om man får akkurat det man har bestilt eller noe innen samme priskategori. Jeg har bestilt Brembo og fått Textar, bestilt Bosch og fått Ridex osv. TRF og Otis reagerte på dette 2
dopus Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 16 minutter siden, Lars89 skrev: Jeg var på årsmøtet til Mekonomen nettopp og de hadde sammenlignet en gedigen "handlekurv" hos seg selv og hos Autodoc. Den til Autodoc kostet 37% av den til Mekonomen. Og da tjener Autodoc penger. Men jeg liker ikke at det spretter så mye opp og ned i pris. Og det er litt bingo om man får akkurat det man har bestilt eller noe innen samme priskategori. Jeg har bestilt Brembo og fått Textar, bestilt Bosch og fått Ridex osv. Jeg har kun fått merkene jeg har bestilt. Og det har blitt noen bestillinger etter hvert, både til min bil og familie/venners biler. Kanskje jwg har hatt flaks? Hadde aldri akseptert Ridex i stedet for Bosch. Da hadde dem fått hele bestillingen i retur.
A.A Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Det er en innstilling ett sted, finner den ikke igjen i farten, mulig det er på nettsiden. Hvor du kan ta vekk et valg som gir Autodoc tillatelse til å sende det de mener er tilsvarene varer. Tar du vekk det valget får du bare det du bestiller. dopus, mr.pingu og uglefossen reagerte på dette 3
TurboJens Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 2 hours ago, A.A said: Det er en innstilling ett sted, finner den ikke igjen i farten, mulig det er på nettsiden. Hvor du kan ta vekk et valg som gir Autodoc tillatelse til å sende det de mener er tilsvarene varer. Tar du vekk det valget får du bare det du bestiller. Det har eg sett på eurodel, men aldri opplevd noko slikt på autodoc. Reklamasjon er dog litt vanskeleg, men når dei har gjort feil så får en ofte god hjelp i chat. Som regel en rabatt på neste bestilling og då er det berre å samle opp noko kostbart så kjem en godt ut av det Spør vennegjengen då samtidig om det er nokon andre som treng så blir det fort kroner av det. En rar måte å løyse det på for autodoc, men det går sikkert på eit anna budsjett som vi ville sagt i AS Norge🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå