*MrB* Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Den venstre er vel original, men hva er problemet? Passer den ikke?
thansen Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden 39 minutes ago, *MrB* said: Den venstre er vel original, men hva er problemet? Passer den ikke? Korrekt. Jo fikk det til. Men den fra ALTE hadde super dårlige gjenger. Litt sketchy å installere. Den er neste avrunda der på starten.
Haug530D Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Kan ikke si at jeg noensinne har hørt om Alte, men hva fikk deg til og tro/mene at de er ett Premiumerke? er ikke så mye informasjon på nett men jeg finner ut at det er ett firma som heter Alte Automotive som holder til i Krakow Polen, jeg er ikke så "inne" på hvordan de Polske fabrikkene som lager bildeler er eller om de i det hele tatt er Premium (Ja det er flere firma/fabrikker fra Polen som lager bildeler) Nå er jo Polen Nabolandet til Tyskland men om de har arvet Tyske ingeniørkunster aner jeg ikke, men både Toyota og VW er vel representert der nede. Jeg jobber i verftsindustrien og vi har til tider mye folk i fra Polen og de er jo flinke de som jobber hos oss. E.C. reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Heller ikke hørt om ALTE før jeg google nå selv. Kan ikke huske at det har vært nevnt blant kjente OE-leverandører til BMW heller. Prismessig er de vel som Febi og det er vel litt "hit and miss"? Mange nok som anser Febi til å være premium også. Var det noe annet enn at gjengene var litt bøyd i starten? Trenger ikke være verre enn at noen mista den i bakken kanskje?
Øyvind L. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Autodoc selger ALTE.. Prisen er 1/4 av LEMFÖRDER som regnes som et premium merke... Så hva kan man forvente... Endret 21 timer siden av Øyvind L.
RF91 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Da at gjengene e avrunda i starten e vel berre for å gjera da enklare å treffa når du ska begynna å skru den inn. Aldri høyrt om ALTE før, men om dei kosta ein fjerdedel av prisen til Lemförder so tenke vertfall eg at da e billigmerke 🙂 Og kem i all verden anser Febi som eit premiummerke? 😂 Eller ha Febi skjerpa seg sidan 2010? 😄
Lars89 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Eurodel osv merker ALTE og FEBI som "premium" https://www.eurodel.no/endeledd/premium/bmw-1-f20-118-i-100kw-59295-cid?product_list_dir=asc&product_list_order=price Endret 13 timer siden av Lars89 Otis, mr.pingu og Ingvaldsen reagerte på dette 3
thansen Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Har lest at flere her inne mener at feks ALTE abs sensorer er bedre enn febi. Men dette var nok første og siste gang jeg kjøpte ALTE. Blir lemfõrder fremover.
540is Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Heller ATE som du har hørt om da, de lager masse bremsedeler til bilfrabrikkene E.C., mr.pingu og Otis reagerte på dette 3
thansen Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 14 hours ago, 540is said: Heller ATE som du har hørt om da, de lager masse bremsedeler til bilfrabrikkene Det kan faktisk stemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå