-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Min liste over ting jeg gjør ved lagring: - Ren bil. Spyler i tillegg godt under. - Full tank me 98 okt. - Mer trykk i dekka - Tar ut batteriet og setter på lading (får ikke ha det stående koblet til der jeg har lagret, ingen av bilene der står med strøm på) - Liten glipe på vinduene for luftsirkulering - Tar ut mattene for at ikke det skal ligge evt noe fukt mellom - På med pysjen - Leverer inn skiltene til Vegvesenet og sparer noen tusen i forsikring og veiavgift.
-
Grattis med brutal M5. Så meget flott ut.
-
Gratulerer med ny 3er! Så meget pent ut dette her. Flott farge og interiør som jeg skulle valgt det selv
-
Kult å kjøre rundt i lykter og vinduer på hjul... Hva er poenget å lakkere en bil i en ikke-farge som får absolutt alle formene til å forsvinne
-
Begynner om to og en halv time Dette blir kjempegøy! Delvis sol og 19-20 grader i morgen! Så husk shortsen
-
Gjorde seg med andre hjul 👍 Mener det er GS Raptor de felgene der.
-
Kult prosjekt Blir spennende å følge med på.
-
Mye kjekt innafor den porten der.
-
GS Evolution 2
