Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. Min liste over ting jeg gjør ved lagring: - Ren bil. Spyler i tillegg godt under. - Full tank me 98 okt. - Mer trykk i dekka - Tar ut batteriet og setter på lading (får ikke ha det stående koblet til der jeg har lagret, ingen av bilene der står med strøm på) - Liten glipe på vinduene for luftsirkulering - Tar ut mattene for at ikke det skal ligge evt noe fukt mellom - På med pysjen - Leverer inn skiltene til Vegvesenet og sparer noen tusen i forsikring og veiavgift.
  2. Tok bilde av bilde av bilen min i dag 🤪 Takker så meget for du laget dette her @Gorg 👏🏼
  3. RK på E39 er så riktig. Ble skikkelig pent dette HF
  4. Grattis med brutal M5. Så meget flott ut.
  5. FÅ DE BORT!! 💣💥🔥
  6. Montering av hengerfeste fikser du glatt @danskiii Jeg handlet på tilbud på GS i fjor. Westfalia krok og originalt ledningsett.
  7. Yikes! Hartgehjula er en av mine all time favourites, men er faktisk enig med deg her....
  8. En ok priset og meget bra felg. Lett og sterk. Veldig populær som banefelg. Kommer nå som smidde også i begrenset størrelser. Noe som frister alt for mye kjenner jeg.... https://www.apexraceparts.com/wheels/forged-wheels/arc-8r
  9. Gratulerer med ny 3er! Så meget pent ut dette her. Flott farge og interiør som jeg skulle valgt det selv
  10. Kult å kjøre rundt i lykter og vinduer på hjul... Hva er poenget å lakkere en bil i en ikke-farge som får absolutt alle formene til å forsvinne
  11. Begynner om to og en halv time Dette blir kjempegøy! Delvis sol og 19-20 grader i morgen! Så husk shortsen
  12. De hjulene der er pene ja 👍
  13. Behold denne lenge da HF Denne så pen ut, og kjekt med Individual.
  14. Gjorde seg med andre hjul 👍 Mener det er GS Raptor de felgene der.
  15. Rått bilde tatt av @Gorg under landtreffet til BMW CCN på Arctic Circle Raceway 3 stk. rimelig spesielle biler i Hellrot @Orjan sin Alpina B3, min Z4 coupe og Hallstein fra Rogaland sin M3 3.2 sedan. Noen flere bilder av bilene tatt av meg
  16. M-sportfanger uten tåkelys 👍 Synes M5-fanger er fyfy.
  17. Kult prosjekt Blir spennende å følge med på.
  18. Mye kjekt innafor den porten der.
  19. Mener lappen med koden står i dørkarmen til førerdøren ja. Fargen er helt sikkert B39 Mineral Grey.
  20. Yikes! den var så dyr den ja. Men så nå ut til at den funket bra. Jeg bruker denne: https://bilnerden.no/koch-chemie-pol-star-alcantara-tekstil-og-skinnrens
  21. Sjekket langtidsvarselet og fant ut at det var ganske trygt å legge om til sommerdekk i dag 😂 Mente jeg hadde noen 6mm spacere liggende som kunne passe greit til fremhjulene. De har visst 8mm 🙊 Jaja, skitt au.
  22. GS Evolution 2
×
×
  • Opprett ny...