Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Flotte oppgraderinger, å tøft bygge Ikke alle som begir seg uti dette sånn uten videre 😅
  2. Flott tur i flott bil Tore, disse 535ene med automat trives egentlig best i 100kmt+ Tro det eller ei, men på landevei skal den med automat faktisk ha lavere forbruk enn med manuellkasse. Mens på bykjøring er manuell litt lavere på forbruk. Men dette er vel ikke på norske småveier men på motor vei, jeg kjørte fra Frosta som ligger en time nord for Trondheim, bed til Oslo å litt småkjøring der nede på 0.87 om jeg ikke husker feil. slenger med ett par bilder fra autodata for sammenligning bare for morro
  3. 88mod 535ia selges https://www.finn.no/189454042
  4. Under andre omstendigheter hadde denne absolutt vært høyaktuell for meg, men slik ståa er nå må jeg nokk heller prioritere større bil🙈
  5. Denne ser jo kjempeflott ut, mer å mindre akkurat som jeg ville hatt den.
  6. Stikk 3 har 5V, stikk 6 som er signal har 4,78V
  7. Fått feil på ride height sensor høyre bak på min e39 vogn, har bytta luftbelger også da den ene var defekte da jeg kjøpte bilen. Bytta og den nevnte sensoren uten at feilmelding forsvinner, har målt 5Volt på pinn 3 og 4.78Volt på stikk 6. Noen som har tips?
  8. Gule lamper gjorde seg absolutt, bilen helrå👌🏼
  9. Står respekt av å åpne seg slik du gjlr tidligere i tråden her gjør ofte ting litt lettere når mann åpner seg å prater om ting. Ellers kjempebra jobba med bilen, å den ser jo helt fantastisk bra ut Fargekomboen med felgene mot bilen ble kanon lekkert Håper du går en problemfri vår å sommer i møte med denne nå
  10. Blir bra dette nå👌🏼
  11. Har noen elheiser liggende, usikker på hvor mye annet som er der, men kan sjekket dette om ett par uker om du er intrisert og minner meg på det😅
  12. Ville nokk bytta alt på der var jeg deg🙈
  13. Blir knallbra dette Tore
  14. Gratulerer med grom 7er 😊 håper det blir orden på oljetrykk med ny ventil 👌🏼
  15. Jeg hadde med tuv pappirer på både senk 4hjulskontroll og hjul da jeg fikk godkjent på min med senk og forskjellig dekkdim fram og bak. Rondell 0058 var enkelt å finne tuv på, burde vel la seg gjøre på style 32 og 😊 Blir kjempemessig dette Morten, blir morro å se hvordan det blir ang stor kjørekomputer 👌🏼
  16. Hærlig å endelig få framgang på denne nå Tor Magne
  17. Blir spennende å følge med videre fremmover å da Godt nyttår Jan Problemet med å ikke være like aktiv selv i perioder, er at det i aktive tråder blir veldig mye å ta gjenn😅
  18. Blei knall dette Sindre Kommer innom når jeg er tilbake fra jobb 😊
  19. Blir knall det her
  20. Gule hella tror jeg absolutt kan bli pent, å ikke minst noe ikke alle andre har😊 Gratulere med flott f10 og
  21. Gratulere med hus 😊 Fune bilder
  22. Dette blir bra Morten👌🏼👏🏼👏🏼👏🏼
  23. Her har der skjedd mye, har selv vært lite aktiv her siste halvåret så måtte ta gjenn masse lesing her😅 Bra jobba! hvordan går det med cc projektet? Ellers masse bra jobb som alltid👏🏼👏🏼👏🏼
  24. Takk for det alle sammen, det er jo bare en fase😊. Satser på det ikke blir for lenge til det står en mer moderne bmw her, inntil videre blir det nokk bare en praktisk bil med nokk seter og evt no superbillig med manuelkasse for å øvelseskjøre. Mener det er for galt at ungdommene ikke skal lære å kjøre gir bil😅
×
×
  • Opprett ny...