Flott tur i flott bil Tore, disse 535ene med automat trives egentlig best i 100kmt+
Tro det eller ei, men på landevei skal den med automat faktisk ha lavere forbruk enn med manuellkasse. Mens på bykjøring er manuell litt lavere på forbruk. Men dette er vel ikke på norske småveier men på motor vei, jeg kjørte fra Frosta som ligger en time nord for Trondheim, bed til Oslo å litt småkjøring der nede på 0.87 om jeg ikke husker feil. slenger med ett par bilder fra autodata for sammenligning bare for morro