Gå til innhold

Kvasi

Medlem
  • Innholdsteller

    6008
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    6

Kvasi vant dagen sist Januar 12 2024

Kvasi hadde mest likt innhold!

1 følger

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Noen som har unger som driver med cross og har god kontroll på størrelse på sykler? Vurderer å kjøpe til fjortissen i huset (og meg selv) siden vi plutselig har crossbane tilgjengelig men blir ikke helt enig med meg hva jeg ser etter.. Må vel bli 85ccm, selv om de nok går aalt for godt for en nybegynner, men ser de fins i både høy og lav og hva bør en kar på ca 155cm ha. Sikkert mange feller å gå i her så all info er god info.
  2. Det var litt av en lekkerbisken.
  3. Helt enig, syns de ser triste ut uten skjermen på midten.
  4. Her nord vil jeg påstå det er helt motsatt, får varslinger på dyr, ras osv i veibanen omentrent daglig og politikontroller kanskje 1 gang pr mnd. Den har reddet meg og bilen fra reale problemer mer enn en gang.
  5. Hos oss blir det kontrollert 1 gang i året sammen med alt annet utstyr og det samme skal det nok hos alle godkjente verksteder.
  6. Luftfilter på en X1 som var kjørt 4600km over service. Så nok ikke så veldig mye bedre ut for 4600km siden tenker jeg.
  7. Du sparer deg for mye tid, gjetting og arbeid (og potensielt penger) ved å få tatt en diagnose.
  8. Ingen som vil betale mer enn de må nei, for min del spiller det ikke så stor rolle hva det står på delen så lenge den gjør det den er ment å gjøre. Stark og div andre møkkadeler er også grunnen til en god del feilsøking som kundene ikke er så fornøyde med rundtomkring, og som bidrar til at delebyttet koster flere ganger mer enn nødvendig. Avsporing av tråden men tenkte det var verdt å minne "de som klager" på verkstedpriser at ting ofte har en sammenheng.
  9. Et stort problem for vårt verksted, og garantert de fleste, er at når kunden har skaffet deler selv er det stort sett alltid det billigste på internett de kommer med, og det er stort sett deler av så dårlig kvalitet og passform at jobben må avbrytes. Det ender oftest med at vi må skaffe deler som passer og mens vi venter på de henger det en bil i en bukk og gjør at vi ikke kan ta andre jobber der i mellomtiden. Det koster oss ganske mange penger ila året og ergo foretrekker vi alltid å bruke egne leverandører.
  10. Har hatt plenty av de inne på PKK der lysjusteringen var OK men men DRL grillet hornhinner likevel.
  11. Det er ikke lysjusteringen det er feil på, men en million watt på DRL som alltid er på. Et mysterium hvordan disse bilene har blitt godkjent.
  12. Enig med @Dusy Godt å se at noen ivaretar bestanden av E46 i stedet for å ramponere de. Vi som har vært her en stund vet automatisk at vi får se kvalitetsarbeid, og resultat, når du lager tråd 👍
  13. Litt sånn motsatt av tråden men mye kunnskap om pris her og jeg står foran en diskusjon om verdi med forsikringsseskap, noen med formening? Har en 2011 X3 30D 256hk med full m pakke på stort sett alt, nettop byttet komplett register med alle kjeder og drev fra topp til bunn. Tvers gjennom strøken med nye Good Year sommer og vinterdekk. Mye kan reell verdi på en sånn være?
  14. Det har garantert ingenting med batteriet å gjøre, start med å bytt komplett ledningsnett og funker ikke det anbefales det å bytte stempelringer,
×
×
  • Opprett ny...