PenguiN- Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Hei gutter og jenter! Da var Audi A8`n solgt og jeg er tilbake i det gode selskap. Denne gangen valgte jeg å gå ned i motorstørrelse og utstyr mot lav kilometerstand og tilnærmet "ny" bil. Valget falt på en noe modifisert F10 520D.. Flott bil som er god å kjøre. Bilen har: -Comfort skinninteriør i "Oyster" farge. -Softclose dører -Takluke -Navi professional -Bixenon Og ellers alt standard utstyr. Savner: -Headup display -Webasto -Adaptive hovedlykter Av ettermontert utstyr nevner jeg: -Hartge senkefjærer -Dobbel GS Eksos -BMW Performance grill -Hvitlakkert M5 diffuser (ikke montert) -Hvitlakkert 3D Design frontleppe (ikke montert) -Tonede ruter helt rundt (inkl. frontrute) -Bluefin chip -20" Vinterfelger -21" Sommerfelger -"standard" 550i diffuser i svart høyglans nå pga dobbel eksos. Planer: -Nye sommerhjul -BMW Motorsportstriper her og der? -Svart foliert tak ? -Nye matter, pedaler osv.. Her er bilder av gliset på sommer og vinterhjul. Gi meg gjerne tilbakemelding på hvilke planer jeg burde hatt: Takk for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 PEN bil! men vil se flere interiørbilder før jeg gjør meg en mening der F10 kan hvertfall bli utrolig fine biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Lekkert! Gratulerer med skikkelig bil og merke igjen Jeg ville beholdt felgene som står på jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Flott bil! Jeg liker felgene godt, syns de passer til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Fantastisk bil felgene satt som ett skudd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 steike det var en fin bil. gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Gratulerer med fantastisk flott bil, nydelig fargekombinasjon på interiøret Godt du tok til fornuft og solgte Audien til fordel for det beste merket Men jeg savner Sportautomat og EDC på bilen din da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Å ja, så det var din bil jeg så der a8'n sto før? Gratulerer med bimmeren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Flott f10 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Oi, positiv respons her ja:-) takker for det og jo mer jeg ser på bildene jo penere blir felgene... Ehd, jeg og du skulle hatt phiotoshoot:-) Gallay, ja det stemmer:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Fredrik90, det er en 520..tror ikke det blir nevneverdig morsommere med sportsautomat...men ja edc hadde vært fint:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Fredrik90, det er en 520..tror ikke det blir nevneverdig morsommere med sportsautomat...men ja edc hadde vært fint:-) Jeg synes definitiv Sportautomaten er morsom og bra på 520d også, men hver sin smak Har du prøvd bil med Sportautomat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Flott bil du har anskaffet deg, men hva i all verden har skjedd med vinterhjulene dine bak? Er det 205-dekk på 9,5x felg eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Flott bil du har anskaffet deg, men hva i all verden har skjedd med vinterhjulene dine bak? Er det 205-dekk på 9,5x felg eller..? Tipper det er 255/35/20 på 10,5x20 jeg. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Gratulerer med pen bil! Har sett denne på finn.no Synes planene virker bra, men jeg ville absolutt beholdt sommerfelgene, de kler bilen godt. Svart tak høres også bra ut. Ellers ville jeg gått for å lakkere/foliere refleksene bak. Ville også sett litt an M5-diffuser bak, eksosutløpet er vel på 80mm og da kan de fort se litt små ut i åpningene der. 550i diffuser er jo også pen. Å fjerne krommen rundt sideblinklyset ville jeg også vurdert.Jeg har en F11 med sportsautomat, og det er faktisk overraskende gøy selv på en 184-hester, men det er jo ikke akkurat veldig ofte man bruker det, så intet must, men morro er det Edit: Også må oblatene av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå