Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

På den lille filleplassen jeg bor på har følgende skjedd i dag:

 

- To jenter på tre og fem år påkjørt

- Tre biler kjedekollidert

- En (stygg) motorsykkelulykke med tre biler involvert.

 

...alt innen en tidsramme på tre timer.

 

Stakkars folk.  :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den lille filleplassen jeg bor på har følgende skjedd i dag:

 

- To jenter på tre og fem år påkjørt

- Tre biler kjedekollidert

- En (stygg) motorsykkelulykke med tre biler involvert.

 

...alt innen en tidsramme på tre timer.

 

Stakkars folk.  :-s

Hvordan gikk det med ungene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en daglig og temmelig aktiv dialog med eierne og det jeg forteller her inne er situasjonen. Det er helt naturlig at en redaktør av et forum som bimmers.no er innsatt i mange av de aktuelle problemstillingene og mulighetene som eksisterer. En redaktør er på flere områder forumets ansikt utad (for eksempel i relasjon til Michelin, men også andre redaksjoner, pressen og kommersielle/strategiske kontakter). Jeg har etablert kontakten med Michelin, sørger for at testen blir publisert og sikrer at vi får inntekter for kampanjen. Jeg har flere andre tilsvarende planer, men de blir annerledes enn denne kampanjen. Jo... jeg er relativt direkte involvert i forumets ledelse og jeg vet hva jeg snakker om. Jeg ønsker ikke å gå i nærmere detaljer når det gjelder enkelte av de temaene vi drøfter i denne diskusjonen... iallefall ikke offentlig. Har du flere og mer konkrete spørsmål kan du ta kontakt med undertegnede pr. PM og/eller kontakte administratorene/eierne.

 

Jeg spør av ren nysgjerrighet: Er det stor pågang fra pressen og andre redaksjoner? Eller er dette bare et forsøk på å gjøre redaktørvervet på et bilforum(les: lavkultur) til noe finere enn det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at spørsmålet er temmelig tendensiøst, men jeg skal svare på det. Etter å ha brukt mye tid her inne i over 10 år tar jeg oppgaven som redaktør for bimmers seriøst og jeg forsøker å gjøre mitt aller beste. Som jeg har vært inne på tidligere i diskusjonen kreves det noe helt annet idag enn da bimmers stort sett var et gutteromsprosjekt. Hvis forumet skal være interessant og ha en bred appell blandt BMW interesserte også i fremtiden må det redaksjonelle innholdet oppgraderes på en profesjonell måte. I denne sammenhengen forsøker jeg å etablere kontakt med både relevante aktører i næringslivet og ditto presseavdelinger samt redaksjoner. Jeg registrerer at folkene bak E30Meet gjør stort sett det samme.

 

Jeg opplever forøvrig ikke bilfora generelt som lavkultur. Det er naturligvis en del forskjeller avhengig av målgruppen, men det finnes forum som holder en temmelig høy kvalitet når det gjelder både diskusjonene og redaksjonelt innhold. I forhold til bimmers mener jeg at mye kan gjøres bedre, men at vi har et veldig godt utgangspunkt for forbedringer iom. at nivået generelt er såpass bra som det er. Her vil jeg spesielt fremheve TRF's innsats med tråden om dieselmotorer og det mener jeg virkelig tiltross for våre uenigheter ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med redaktørstilling Fredrik. En passe hyllest til deg det etter dine 24309 velformulerte og interessante innlegg. Hva ser du for deg at du kan gjøre for forumet som du ikke gjorde fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå det å være redaktør for ett av de største og mest aktive bilforumene i Norge er svært bra jeg, om ikke vi snakker ett av Skandinavias største bilforum. Man når desidert ut til flere lesere her enn enkelte lokalaviser...

Ingen annen passer bedre i den rollen enn Fredrik, selv om jeg gjerne skulle sett at han fortsatt var Administrator også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har Fredrik vært admin? Om ikke jeg husker helt feil så var han Vise admin en periode når Gunnar var admin. (Fredrik, ikke bli fornærma om jeg har gått glipp av en periode hvor "vise" ikke var lagt til tittelen, men det er da vitterlig alltid Gunnar som har vært admin).

 

Videre renger jeg med at Fredrik er redaktør for "Bimmers+", som er å regne omtrent som en tidsskrift/avis/klubbavis i forumet bimmers.no. Det er ingenting galt eller "lavt" med dette, men forumet i seg selv (altså ikke som en enhet eller organisasjon, men den delen som er rent forum) har ingen redaktør. Det henger jo ikke på greip, da må man prøve å dra hodet ut av fryseren og minne seg selv på at dette er et forum. Et forum har eiere som er administratorer, og utvalgte moderatorer.

 

Før noen blir støtt, så er "bimmers+" både viktig og riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ganske utrolig TRF... liten og smålig er det jeg først tenker på, men joda jeg er redaktør for bimmers.no. Hverken mer eller mindre... og iom. at alle adminstratorer (små og store) har de samme rettighetene i forumet er administrator den rette tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...