Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

On 23.10.2017 at 8.02, StigJ skrev:

Og her har Mr. Detailer Tommy Lund vært å svingt poleringsmaskinen i garasjen som huser blant annet LaFerrarien som er nevnt over :)

https://www.detailersclub.no/forums/topic/31572-ydmyk-by-tcs/

 

Han hadde vel også ein svingom i 2.etasje på Porsche-senteret der bl.a. Koenigsegget står utstilt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Hei! Denne tråden er ganske død, men jeg er en såkalt carspotter (@supercaspotsstavanger på insta) 

Jeg kjenner en med saleen s7, den er på skilter. eier kjører den ikke pga. fartsdumper og den er så lav. (Jens Gaute, Bryne)

Har sett CCX Evo og en ganske hyggelig eier, litt eldre mann

(Vet ikke navn på eier, Porsche center stavanger)

P1 står i 2. Etasje på pcs den er enten mørkeblå, mørk lilla eller svart

(Tror det er Ole ertvaag, PCS)

Hadde bilder av blå EB110 som ble sett på den gamle skolen min flere år tilbake. Tror eier er mannen til noen som jobber der,

(Kjetil Fuhr, Bryne)

Pappa jobber med cnc, og da han var hos ertvaag, sendte han en video på Snapchat til meg fra garasjen der jeg kunne se: Hvit 918 Weissach, Rød Enzo, Rød F12 TDF, Rød 458 Speciale, Svart Bugatti Veyron.

 

Har mange bilder jeg har tatt av biler rundt i hele verden, så Skjekk instagram! @Supercarspotsstavanger.

Endret av Bjornarlaland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EB110en skal under hammeren i Monaco nå. https://www.bonhams.com/auctions/24953/lot/117/?category=list&length=100&page=1

 

Her er forøvrig logg fra da en kompis detailet den. https://www.detailersclub.no/forums/topic/17235-bugatti-eb110-detailed-by-tcs/

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eierhistorikken vandrer litt rundt i Europa ser jeg, solgt ny i Tyskland, så til Italia, til Tyskland igjen så til Frankrike før den endte opp i Norge. Lurer på hvor den havner nå, synd den norske bilparken mister en slik juvel som dette. 

Men den selges ferdig EU godkjent da, det er jo ett pluss 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Fikk komme opp i andre etasje i Porsche centeret men de hadde selvfølgeligt flyttet bilene så alt som sto der var en turbo s og panamera osv, men de sa at de hadde flyttet bilene til et parkeringshus i Stavanger sentrum, og mannen som viste meg opp der sa at det sto P1 osv der før, hvis noen i Stavanger er kresne på å finne bilene så er jeg nok så sikkert på at de står i en garasje med oljemuseumet/enden i fargegata. Det er en privat garasje men du kan kanskje vente utfor til en bil åpner porten og kjører inn, så kan du følge etter den inn. Hvis du den interessert så kan du følge @bmedia.no på Instagram der jeg legger ut bilder av biler jeg har sett i Norge:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...