Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hawkon88 skrev:

@fxslin  Jeg husker ikke helt 100% hvilke modeller er snakk om, men det er visstnok de som er levert med gm kasse og ikke zf.

 

@D.Toft Det blir altfor vulgert for min smak uansett hvilken farge det er snakk om. Jeg syns hvit bil er skikkelig pent å se på, men også usikker på om jeg vil ha fet selv.  Noen tøffe felger og 30mm senk er nok for meg. Jeg foretrekker bilen relativt anonym. Også ganske praktisk hvis bilen ikke skiller seg ut, dersom noen skulle mene at kjøringen er over kanten..

Helt enig, viktig at ikke "alle" vet at det er deg som har vært ute å kjørt visst en har dradd på litt 😎

Endret av Tomi E91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tennbrikket skrev:

Påkostet står det i annonsen 

Det er snakk om påkost. Men påkost av hva? Hadde det vært snakk om lakkering, mtech, skinnseter, felger osv hadde jeg forstått det.. men ikke i slitedeler. Man får trossalt en temmelig bra e39 for 48000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 48 000,- finnes det knapt en e39 jeg ikke også skulle greid å påpekt rep behov for bortimot det samme (originale deler og verksted).

Jeg har "restaurert" e53en min under, ettersom jeg er litt over norm nøye på understell. Dette sammen med et par andre ting har passert 100k om jeg hadde satt bilen inn på verksted. Og akkurat disse to siste er grunnen til at det knapt finnes eldre BMW som faktisk er helt iorden, det koster for mye og smaker for lite for de fleste, de merker ofte ikke at noe er galt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Solberg93 skrev:

Nei du sier noe der ja, men tror også felgene må ta noe av skylda for det.. 

 

Det også, men akkurat der med "overgangen" fra dør til skjerm var ikke så pent. Spesielt på bilde av høyresiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...