Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen husker jeg. Når den var til salgs i 2008 var det den billigste E39 M5 som noen gang hadde vært til salgs i Norge, samt at den hadde rekordhøy km-stand. Den hadde da gått 270 000km på 8 år og var til salgs for 350 000kr. Første eieren mener jeg var forretningsmannen Harald Kynningsrud (anlegg, mobilkraner med mer) som brukte den aktivt i jobbsammenheng. Definitivt en mann med god smak.  Alltid artig med norsksolgte biler og historikk, det er ofte noe man mister med bruktimporterte biler.

Har noen bilder fra salgsannonse i 2008:

 

1864697-bilde1-img_1533.jpg

1864697-bilde2-img_1547(1).jpg

1864697-bilde3-img_1550(1).jpg

1864697-bilde4-img_1540(1).jpg

1864697-bilde5-img_1538(1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil og fargekombinasjon etter min smak, men jeg liker helst å se de originale slik som på bildene @Werther la ut, synd mye er byttet ut, den var svært lekker slik den var. 
Fremdeles lekker, men originalt etter "boka" er tøffest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, veldig lekker bil med nydelig fargekombinasjon. Meeen...den var vel så fin på de gamle bildene. Bare å få bytta ut de baklampene i noen originale face eller preface hadde hjulpet mye. Jeg her dog sett bilen live på ett biltreff her, den er veldig strøken. Den har gått langt men det bærer den overhodet ikke preg av kosmetisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, macrorain skrev:

Sitter og surfer felger om dagen. Dette må vel være fine felger til fin pris, hvertfall med litt pruting? 

Nesten lyst på de selv, men 10" et25 passer vel neppe på f30. Men kanskje noe for noen andre? 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97911129

Har liggi ute en stund, vurderte å kjøpe de selv til min E91. Rart de ikke er solgt egentlig. Folk kjøper vel kanskje replica til halve prisen istedet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skare1 skrev:

Har liggi ute en stund, vurderte å kjøpe de selv til min E91. Rart de ikke er solgt egentlig. Folk kjøper vel kanskje replica til halve prisen istedet 

Hvorfor kjøpte/kjøper ikke du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk en ganske pen pris, og jeg mener felgene er verdt den summen. Hadde jeg hatt, eller hatt planer om en bil som de kunne passet på hadde jeg nok sterkt vurdert de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...