Gå til innhold

Tråden om nye 5-serie G30/G31


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er spent på hvordan F90 M5 blir, tipper dette blir en ren superbil forkledd som en sedan. Han lover i videoen over 600 hester, over 700 nm og 0-100 på under 3,5 sekunder. Lurer på om den også kommer med manuell, hvilket F10 M5 gjorde i Statene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er spent på hvordan F90 M5 blir, tipper dette blir en ren superbil forkledd som en sedan. Han lover i videoen over 600 hester, over 700 nm og 0-100 på under 3,5 sekunder. Lurer på om den også kommer med manuell, hvilket F10 M5 gjorde i Statene

Nei, bare automat - og sågar wandler, ikke dobbeltclutch. Men forhåndsrapportene lover bra. Utvalgte journalister har fått prøve den, og BMWblog.com har sakset sammen noen høydepunkter - les det her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Blåhvitblogger skrev:

Nei, bare automat - og sågar wandler, ikke dobbeltclutch. Men forhåndsrapportene lover bra. Utvalgte journalister har fått prøve den, og BMWblog.com har sakset sammen noen høydepunkter - les det her .

Den kommer til å bli voldsom! Og hvis Bmw gjør som vanlig så har den mer enn 600 hk, nærmere 3.0 sek enn 3.5 sek 0-100. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gorg skrev:

Den kommer til å bli voldsom! Og hvis Bmw gjør som vanlig så har den mer enn 600 hk, nærmere 3.0 sek enn 3.5 sek 0-100. 

Kan jo hende BMW mener at den har 600hk på hjulene, det blir en del mer i motoren. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18.5.2017 at 13.55, ahj skrev:

Kan jo hende BMW mener at den har 600hk på hjulene, det blir en del mer i motoren. :D 

Nei, det er urealistisk selv for BMW, det ble sagt at effekten offisielt var ca 600 hk, men at den reele var ca 615 hk, give or take, er ikke dette noe man merker stor forskjell på, vi snakker om ca 2% av effekten. Hva som er langt mer spennende er vekslingen mellom X-drive og S-drive og at vekten er såvidt nøktern på tross av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett eindel G30 rundt i byen i det siste, og kan ikkje sei at det vekker noko "må ha" begjær. Som nevnt over her er det mykje som minner om Avensis. Ser rett og slett litt uproposjonert ut. F10 derimot, den eldes med verdigheit :)

Endret av mcbanan
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Walkabout skrev:

Er samme følelsen for meg. Da F11 kom visste jeg at jeg skulle ha en slik så fort jeg fikk mulighet. G31 biter ikke på meg på samme måten, verken eksteriøret eller interiøret. Så da får jeg fortsette å sikle på F82, like greit det :P 

enig med deg her! verken invendig eller utvendig!
for min del må det bli f80 sikling! bare mtp pris på e90 m3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G30 gir ikke meg heller det "må ha" begjæret som F10 gjorde, så jeg har ikke dårlig tid med å bytte ut F10en. Men når den tid kommer så er det ikke tvil om at det blir G30 :)

Det som plager meg litt er at jeg synes ingen av original felgene er fine, som f eks de på bildet til @Walkabout. Det ser ut som noen litt billige Sharif felger ;) Men som alltid, så har man jo Alpina felger som aldri går av moten og som alltid passer om noe annet ikke faller i smak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Walkabout skrev:

Knipset noen bilder av G31 i dag. Ikke tvil om at det er en fin bil, men synes BMW har mistet litt særpreg med denne modellen. 1,1 MNOK for en 530d xDrive (dog med mye ekstrautstyr) er en heftig pris synes jeg...

IMG_1743.JPG

IMG_1744.JPG

IMG_1745.JPG

IMG_1746.JPG

Hadde lett gått for en G11 for den prisen der så lenge jeg ikke er avhengig av å ha stasjonsvogn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...