Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Du har ikke akkurat en lysende karriere som kriminell foran deg når du er så stokk dum at du setter stjålne grønne varebilskilter på en F10. Første politi som ser han aner jo ugler i mosen. Atpåtil fyller han drivstoff og stikker av, kunne jo like gjerne stått frem i Dagsrevyen og sagt "her er jeg" 🤣🤣 

7DA6F451-3381-4903-A7EB-1A4BE2D65945.jpeg.1a037156cc1bd743e1e8170dacbd7333.jpeg

https://www.agderposten.no/nyheter/i/JQlq84/her-stjeler-han-drivstoff-og-stikker-av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

@Fredrik 90 Jeg er helt enig, og for oss og tjenestemenn så vil en nyere sedan med grønne skilt skurre. Men jeg tror dessverre blant menigmann at det ikke ringer noen bjelle 🤷🏼‍♂️

Da tror jeg du undervurderer meningmann, min påstand er at iallfall alle som kjører bil har fått med seg at grønne skilter betyr varebil. Videre er det nå så lenge siden vanlige personbiler/stasjonsvogner gikk med grønne skilt at det vil ikke ta lang tid før noen vil reagere på dette. Men vi lager ikke en to sideres diskusjon nå om folk flest sin evne til å identifisere en varebil eller ikke 😅👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Da tror jeg du undervurderer meningmann, min påstand er at iallfall alle som kjører bil har fått med seg at grønne skilter betyr varebil. Videre er det nå så lenge siden vanlige personbiler/stasjonsvogner gikk med grønne skilt at det vil ikke ta lang tid før noen vil reagere på dette. Men vi lager ikke en to sideres diskusjon nå om folk flest sin evne til å identifisere en varebil eller ikke 😅👍 

Jeg håper du har rett, men når jeg ser rundt om så har jeg mine tvil. Men vi skal ikke lage en diskusjon nei og vi kan sette punktum her :) Men, sett i i4-gruppen på Facebook, så er det enda mange som er likegyldig til bil og atferd med bil.

108353AE-4730-4032-94A7-16CC7AC9D92F.thumb.jpeg.ff18cbf0d882f3c7955a3db266e92e50.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Da tror jeg du undervurderer meningmann, min påstand er at iallfall alle som kjører bil har fått med seg at grønne skilter betyr varebil. Videre er det nå så lenge siden vanlige personbiler/stasjonsvogner gikk med grønne skilt at det vil ikke ta lang tid før noen vil reagere på dette. Men vi lager ikke en to sideres diskusjon nå om folk flest sin evne til å identifisere en varebil eller ikke 😅👍 

Sorry Fredrik, det tror jeg faktisk ikke. Får daglig mine tvil når jeg ser enkelte i bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...