Gå til innhold

Styling Tech....Treg eller?


alfaalfa
 Share

Anbefalte innlegg

6 timer siden, E.C. skrev:

Regner med at han ikke nevne spesifikt over hvilken helg denne gangen heller?

 
For å sitere : 
"Vi monterer dekkene på man/tir og sender deg. Sender deg sendingsnummer de skal gå med ila helgen."
 
Ikke helt spesifikt men dog....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sporingsnummer i aften, så kanskje det skjer noe. Only time will tell :whut:

Men det blir ingen hjul til jul iallefall.

Kommer det noe i romjula så er det da kun 24 ukers leveringstid. Altså godt under halvåret. Men tipper heller på 2024 :shock:

Uansett minst 4 mnd til de skal på bilen da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RF91 skrev:

80*80*30 og 15kg? Høyres ut so da e kun ein felg. Ha du fått tre andre sporingsnummer i tillegg? 😅

Nei har ikke fått de andre numrene, men antar at alle hører til samme forsendelse.

Skulle egentlig leveres til min jobbadresse for litt enklere håndtering, men ser det står OBS Harstad.

Spiller forsåvidt liten rolle, bare de har plass :lol:

Men liten vits å sende bare et hjul da :lol: Og disse skal jo være maskinert til korrekt center bore for E70 og greier, så de er jo et matchet sett, og komplette med Kumho PS71 dekk skulle det vel være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romhjulsnytt: 

Fikk faktisk hentet ett hjul idag, det var det som var ankommet pr. nå. Det som var bra er at det så iallefall pent og skadefritt ut, og senterhull var dreiet ut (gjenstår evt. å teste om de passer da).

MEN det var jo feil dekk i forhold til bestillinga, og feil utgave av felgen i forhold til bestillinga. Så historien fortsetter vel.... :shock: Vi er nok ikke helt ferdige.

Hadde bestilt Kumho PS71 da jeg hadde sett at Yokohama Advan Sport V105 som jeg også fikk tilbud på, ikke var så velegnet for kalde våte norske/nordnorske somre (se utdrag av test lengre ned). Men så har jeg altså fått nettopp disse Yokohama-dekkene (produsert uke 48 i 2021 såvidt jeg kan se). 

Vedr. disse Concaver CVR4 felgene så finnes de i flere utgaver med forskjellig konkavitet. De som er helt flate heter Performance, de ville jeg ikke ha. Så jeg bestilte de som heter Mid, og fikk bekreftet at dette var ok. Men jeg har fått den som er helt flat.... Men korrekt 35 mm innpress i det minste. Se bilde av felg med vater på.

Ble litt overrasket over at dekkene ikke stikker noe utenfor felgkanten, slik som de originale 19" hjulene mine med samme felg og dekkbredde. Men det er vel forskjeller ute og går.

ank1.thumb.jpg.59ba13548c5a439040e8dfbeba4b7146.jpg

 

cvr4_profil.thumb.jpg.b617b1f663f3bb23d6b560b08d3dda5d.jpg

 

vater.thumb.jpg.321286c73fe2f6436ede7592d4cbf064.jpg

 

cvr4_mid.thumb.jpg.9c9556c465c8258d3e1d17c1792977ca.jpg

 

cvr4_20_merket.thumb.jpg.281b69652b48c6f41842cfb6e49f2d5b.jpg

 

yokohama.jpg.ac794e8f6d707053def7259b50aa147b.jpg

 

ank2.thumb.jpg.0f28865e3301a8d9d772cb70942f379d.jpg

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...