Morty999 Skrevet August 8, 2018 Forfatter Share Skrevet August 8, 2018 Da overlevde vogna som vanlig en dag i benken 😂 blei 495hk på rett over kilon og 646hk og 883nm på 2.1 bar på hjula😍 håpe den går 3 nye år nå 😍😂 klar for børning i halden i morra og Haugesund tur om 3 uker mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 12, 2018 Forfatter Share Skrevet August 12, 2018 fy faen for en gobil film_e28_001.MOV film_e28_002.MOV film_e28_003.MOV volvobrage, Hefre auto, tommyheimberg og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2018 Forfatter Share Skrevet September 12, 2018 Ny govogn på tunet 😍 overtatt fra en kompis jeg mista for 2 uker sia av hjerteinnfark 😐😢 mr.Wreckless, AlexHD, 23732 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Først av alt ,trist med kompisen din Morten .:( Men bra denne bilen kom til deg da den blir brukt og stellt med sånn som en Cossie skal brukes. Er ikke det gøy med vingebil ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2018 cossie er kult det men som jeg husker fra min ungdom så havarerte det støtt noe denna og gjorde første gang jeg sku leke litt knust diff sveigis og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2019 starta med å rive ut org motorstyring endte opp meg å rive ut alt som var pga nisser som har holdt på før med masse røde jordingkabler til ALT av forbrukere og er vell ikke en kontakt i motorrommet som er hel.... så blei brått litt mer omfattende jobb men blir vell Maxxecu og 2/3 deler av S38 spjeldrekke som skal på nå Weltzin, Diiesel, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2019 da var det skilter og snart klar til vårkjøring :D Tony Soprano, Diiesel, RF91 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 10, 2019 Share Skrevet Mars 10, 2019 Ein kan sei mykje om desse gamle Ford'ane, men fine å sjå på er dei vertfall 😁 Og når dei funka så er lyden heilt aldeles OK også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2019 hehe ja sant det kule biler men holbarheten er desverre endel dårligere enn BMW kvaliteten :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 17, 2019 Share Skrevet Mars 17, 2019 Cossie har jeg likt bestandig ,nydelige biler .:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2019 (endret) nå begynner våren og dukke opp så måtte ut å kjøre litt i sommerbila var i benken med sierran her og, blei 301hk på 1.3 bar i ladetrykk, dalende bensintrykk så blei desverre ikek skrudd opp noe mer Endret Mars 28, 2019 av Morty999 Weltzin, BjornarHS, Blinklys og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2022 (endret) da har jeg fått bygd meg en artig 1 serie 135i med N55 motor og M3 driverk starter med att jeg måtte rappe 116i som kjerringa hadde og kjøpe ny bil til hu 😅 første jeg gjorde var jo SÅKLART takluke! det må man jo ha, så da blei det en tur på høggern å kappe taket av en E81 med alt sammen komplett. så blei det litt sandblåsing under, samt grunning så hadde jeg på struktur under hele bilen, glemte å ta bilder her. så lakkert, bilen skal lakkeres utvendig i speed yellow til våren så llitt montering lakkerte motorrommet også før motorn skulle inn. Fortsettelse kommer Endret Januar 20, 2022 av Morty999 Saltkjelen, ahj, hsd og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Her har du gjort en voldsom jobb og laget deg en artig bil 😊😊 Må jo være en riktig så gøy bil dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2022 den er helvettes arti på snøføre hvertfall fin trekkbil ern og 😅 HalvorK, sveigis, hemperen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 22, 2022 Share Skrevet Januar 22, 2022 Herlig prosjekt. 3-dørs 1-serie er i tillegg noe av det tøffeste. Har du bygd ferdig bilen eller er det et pågående prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå