Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da sørger vi for at denne tråden varer noen timer til.

Jeg så når jeg tok og besiktiget den at det er tydelig at de ikke helt hadde bestemt seg for hvordan den skulle styles. Jeg mener, bakfanger er helt standard chrom mens foran har de støpt en helt ny spoiler hvor toppdelen ligner litt på originalfangeren men det er minimalt med beskyttelse bak den. Samtidig er den en stor gummileppe på koffertlokket. Det er liksom ikke helt gjennomført men tøft er det. Du skal være litt interesert for og skjønne at dette er noe helt annet en en standard 528i. Innvendig så var setene på denne mørkeblå Recaro.

Og være LMK kontakt i BMW klubben er egentlig et trivelig verv. Det er litt jobb med besiktningen av bilene men man treffer mange flotte folk og får studert en del spesielle biler. Jeg mener, det er ikke hver dag det står to Z1 på gårdsplassen her hvorav en er en Alpina som jeg for lov og krype over og under for og studere i hvordan de har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orjan skrev:

@Rune-K - du har ikke tilfeldigvis mer info om den Alpina RLE’en?

Det er ikke stort jeg husker om den, er sikkert en 3-4 år siden jeg sjekket den ut. Det er nok også begrenset hva jeg kan gi ut på et åpent forum uten og spørre eieren først men den har jo vært på diverse treff med BMWccn i løpet av årene så du bør ha hatt en mulighet til og sjekke den ut der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...