Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, mrqlan skrev:

Så denne inne hos Bilia på Lierstranda da de satte den sammen.. M6 logo og stylingkit bestilt fra ebay som ikke engang passet ordentlig (de måtte kappe og modifisere i karosseriet for at det skulle passe, dvs. "kan" ikke reverseres"), på en slik bil er i min verden særs lite innbydende. Jeg kan være enig i at den ser kul ut, selv om jeg aldri ville gjort noe med min egen bil. Det er han ene i Broiler som eier den ja, bilen stod noen dager senere utenfor Glass i Drammen, dog uten lakkert kit.

Det er tydelig at smaken til disse gutta er like dårlig som musikken de lager... Det begynte liksom så bra også må de bare ødelegge denne flotte bilen med Ebay styling... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21. juli 2016 at 18.22, [space] skrev:

DSC_0047-1.jpg

Her snakker vi Hvasser. Vet ikke antall fot på den ribben, men 3x300hk er kjekt, + det scifi overbygget da. 

Tomta og hytta er en annen historie... Her snakker vi mye penger. Importert hvit sand til 3x25meter strand f.eks...

Ellers blitt passert av bl.a en Princess 67 og annet snacks. Av biler kan jeg i dag, bare mens vi spiste middag, nevne 991, ny Boxster, Ferrari California, ny 7-serie og den nye Jaguar SUVen. 

 

Knipset samme båten i dag, usikker på hvor mange hk de tre motorene hadde. Kom over en annen rib óg litt etterpå, den hadde i allefall 3x400 hk.

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved noen bilder jeg knipset i den søvnige landsbyen Drøbak for noen uker siden.  Har passert en del snertne biler på tur sydover, men personlig foretrekker jeg norske biler.

Norsksolgt 1964 Mercedes 220, 1974 (2007) Alfa 2000 GT Veloce, 1994 (1998) XJS Cab og en 1978 (2010) Lotus Esprit. Sistnevnte har på et tidspunkt vært rød, men ble sikkert lakkert hvit pga den legendariske rollen i James Bond-filmen fra 1977 - mangler bare en fin brunette (Barbara Bach) for å få det 100%.

IMG_1565.JPG

IMG_1566.JPG

IMG_1567.JPG

IMG_1569.JPG

IMG_1570.JPG

Barbara.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...