Gå til innhold

Del hva du støtte på - en "spotte"-tråd.


Galro
 Share

Anbefalte innlegg

DSC_0043-1.jpg

Jeg var passasjer i m3en i sta på vei hjem fra Fredrikstad. Kjørte forbi denne her. Sjåføren i trekkbilen så jeg knipset og tomler opp ble utvekslet :)

Tror også jeg ble passert av teslabjørn rundt avkjøringen til Lambertseter her om dagen. Så bilde av bilen hans med lik henger dagen etter eller noe. 

DSC_0003-1.jpg

DSC_0002-1.jpg

M3en har lite å stille opp med mot suv med skaphenger på størrelsen av en liten garasje :) (eventuelt tett trafikk og god tid) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well well, jeg har kjørt E6 fra København til Oslo gjennom Sverige 100 ganger og kan avsløre at det er verdens kjedeligste vei - kun slått av E18 mellom Oslo og Kristiansand. Hvis de derimot tar turen over flellet til Vestlandet så venter fantastiske opplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner jeg tur retur som to turer har jeg opp mot 100 turer på strekningen selv, så vet akkurat hvordan den er ;) men synes selv at "sånne" biler er morsomme å kjøre uansett hvor kjedelig veien egentlig er :) Men absolutt, har omtrent like mange turer opp på Vestlandet, sist gang nå i sommer,  så kan være enig i at enkelte strekninger er mer spennende. Personlig synes jeg strekningen Minnesund-Otta troner ganske høyt på listen over kjedelig veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, så det kommer litt flere spottings.

1977 (2014) Triumph Spitfire som skal ha for innsatsen - han kjørte uten vindbeskytter og med vinduene nede (slik man skal kjøre cab) i 120 km/t på vei til jobb i morges. Det står det respekt av - gøy å se at folk BRUKER gamle klassikere.

Ellers en noe spesiell 1960 MB 220SE Cabriolet som har hatt samme eier siden import i 1990 (!). og en 2016 VW Passat i en skikkelig fet farge - Habanero oransje metallic. Første gang jeg ser en VW med denne lakkoden - i følge eier var det hennes datter som fikk bestemme fargen på nybilen. Herlig :-D

IMG_1798.JPG

IMG_1800.JPG

IMG_1801.JPG

IMG_1802.JPG

IMG_1803.JPG

IMG_1804.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ved litt rester fra de siste to ukene, som egentlig ikke er kule biler, men som likevel er litt kule.

1988 (1994) XJ6 som er skikkelig sliten med mye mariekjeks i skjermene - denne trenger en whiskeyflaske i baksetet for å komme gjennom neste EU.    En ganske så sjelden 1999 (2000) CLK430 uten synlig rust, 1964 MG med samme eier siden import i 1995 (!) og en 1983 Citroen 2CV med gamle Bærums-skilter.

IMG_1754.JPG

IMG_1755.JPG

IMG_1756.JPG

IMG_1793.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 18. august 2016 at 0.54, Werther skrev:

2001 Rolls Royce Silver Seraph solgt ny i Norge, nypris 3 mill. BMW V12-motor fra E38, men det trengs nok hvis man skal frakte 2500kg med litt umph.  Og en koselig gammel arbeidsbil, 1968 Duett.

IMG_1776.JPG

IMG_1777.JPG

IMG_1778.JPG

IMG_1780.JPG

IMG_1781.JPG

IMG_1782.JPG

Den Rolls Roycen er litt av en kuriositet, ikke bare var den en av de dyreste bilene noen gang solgt i Norge når den var ny, den er faktisk eneste Rolls Royce som er solgt ny i Norge noen sinne:-)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/foerste-nye-rolls-royce-i-norge/a/2591594/

http://e24.no/bil/ultra-luksus-setter-salgsrekorder/23369320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...