Werther Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Ikke de mest spennende bilene om dagen (med unntak av de to amerikanerne). Kanskje alle er på høstferie.... 1985 Citroen 2CV. Eieren ser for øvrig akkurat ut som fordommene skulle tilsi, kunstnerlook + slippers. Ellers en 1991 318i Cab som har stått og samlet bøter de siste dagene, og en av de 3 MX-5 ND demobilene til Mazda. Fredrik og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 hmmm... Du vant akkurat spottetråden, Wicky. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Jeg er jo nesten forpliktet til å like 2CV, men min begeistring er begrenset på den samme måten som med VW "Boble" og de er definitvt sjarmerende på sin måte. De utfylte en funksjon for Frankrike og Tyskland etter den andre verdenskrigen ved at befolkningen ble kjørende samt la grunnlaget for andre langt mer spennende bilmodeller, men ikke så mye mer sett ut fra et bilentusiast perspektiv. På det mer filosofiske nivået liker jeg selvfølgelig "less is more" tilgangen for både 2CV og Boble (samt British Leyland Mini). Vedr. BMW's GT-modeller var jeg skeptisk i begynnelsen, men idag synes jeg at de er fine. 3GT er jo litt artig med den lange akselavstanden som er hentet fra den lange 3-serien som kun selges i Kina... Endret September 30, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 En liten Lotus Exige - kunne tenkt meg en slik... Hehe... Poster du gamle bilder? Ser ut til å være samme reg.nr som kompisen min sin Exige. Ser litt annerledes ut nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Haha, jeg ser jo Exiger så forbanna sjelden, så da la jeg den ut på nytt, bildet er bare et år gammelt da......... Ser ut som om kompisen din bruker den til det den er skapt for. Endret Oktober 1, 2015 av N.E.W. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Hehe. Ja kan jo ikke være så mange av disse her. Blir brukt akkurat ti ldet den er laget for. Så den får prøvd seg på både Ringen og Spa hvert år https://www.facebook.com/media/set/?set=a.818941328153072.1073741839.172491799464698&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Fikk en melding av dama i dag med teksten: "hvorfor heter ikke denne BMW?" . Er en B10 3,2 i følge vegvesenet sine sider. Endret Oktober 1, 2015 av Mkalle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Alle Alpina blir faktisk levert med BMW-rondell, så i mine øyne blir det litt småteit å bytte ut denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Sett i dag. Egentlig har jeg sett denne kjørende i hele sommer, men dette er første gangen jeg har møtt på den parkert. Dessverre har kameraet mitt gått i stykker så jeg har kun mobilen min å ta bilder med for øyeblikket. 1965 Chevrolet Biscayne par Fredrik, on ipernity 1965 Chevrolet Biscayne par Fredrik, on ipernity 1965 Chevrolet Biscayne par Fredrik, on ipernity Og for de som liker spottingene mine så er det er verdt å nevne at jeg akkurat har lansert min egen blog/side som du finner her: http://oldnorway.com/ Per dags dato er kun gamle spottinger som er lagt ut, men mer vil selvsagt bli publisert ettersom tiden går. Planen er å få til noe à la hva oldparkedcars.com i Portland, Oregon gjør: http://www.oldparkedcars.com/ Eller slik denne bloggen gjør i California: http://californiastreets.blogspot.no/ Fredrik og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) En nydelig klassisk stor amerikaner og jeg liker tilgangen Chevrolet hadde med denne modellen... keep it simple og til en lav pris uten å gå på kompromiss med motor (med strek under). Intet mindre enn 8 forskjellige V8 motorer fra 4,6 til 7,0 liter var tilgjengelig for modellen (mrk.III). 1966 modellen med big block V8 motoren på 7,0 liter utviklet 425 HK ved 5600 rpm og 625 Nm ved 4000 rpm. Biscayne var også noe lettere enn de samtidige "ekte" muscle cars som f.eks Chevrolet Impala SS og Ford Fairlane Thunderbolt... Endret Oktober 3, 2015 av Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Jaja, stygt og stygt. Ikkje like tøft når du må ut av bilen for å ha noen baki [emoji23] Men er grådig enig med deg når det kommer til e90 og e92. E92 er jo en heilt anna bil. Sent fra min D6603 via Tapatalk man lar da for pokker passasjeren foran gå ut for å slippe inn de som skal sitte bak hehe Sørensen, BMWE39turbo og And-reas reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 En nydelig klassisk stor amerikaner og jeg liker tilgangen Chevrolet hadde med denne modellen... keep it simple og til en lav pris uten å gå på kompromiss med motor (med strek under). Intet mindre enn 8 forskjellige V8 motorer fra 4,6 til 7,0 liter var tilgjengelig for modellen (mrk.III). 1966 modellen med big block V8 motoren på 7,0 liter utviklet 425 HK ved 5600 rpm og 625 Nm ved 4000 rpm. Biscayne var også noe lettere enn de samtidige "ekte" muscle cars som f.eks Chevrolet Impala SS og Ford Fairlane Thunderbolt... For ikke å glemme at dette var vanlige familiebiler i USA på 60 tallet, sammenlikn det med vanlige familiebiler ifra Europa på samme tid 60 tallet i USA var virkelig ikonisk på mange måter synes jeg. Min onkel har Impala versjonen av denne, i todørs og med tre små runde lys på hver side bak som kjennetegner Impala. Solgt ny i Arendal i 1967 til en bankdirektør med en rekkesekser under panseret...i dag står det LS1 V8er ifra Corvette i den Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tunsaskw Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 12092305_10153617730110762_1948287079_n.jpg 12092538_10153617730230762_516403316_n.jpg 12076964_10153617730185762_231597480_n.jpg Mondial, frisørferrari'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Spottet drømmebilen min, en nydelig og tilsynelatende strøken M5 E39 på bensinstasjonen ved BMW-butikken i Bærum. Kjørt av en gammel mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå