N.E.W. Skrevet Mai 5, 2017 Skrevet Mai 5, 2017 Strøken MB W126, og første gangen jeg ser 991 GT3 RS på gaten i Norge - brutal sak. Supercars_no, fxslin, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
Gabz Skrevet Mai 6, 2017 Skrevet Mai 6, 2017 Disse ser man ikke hver dag! Tror faktisk jeg aldri har sett en i virkeligheten før. Denne er en 93-mod med 5 literen. Altså da en S500C. Ser litt rar ut synes jeg, men gøy å skille seg ut og N.E.W., DonaldT og Werther reagerte på dette 3
flobben Skrevet Mai 6, 2017 Skrevet Mai 6, 2017 4 timer siden, Gabz skrev: Disse ser man ikke hver dag! Tror faktisk jeg aldri har sett en i virkeligheten før. Denne er en 93-mod med 5 literen. Altså da en S500C. Ser litt rar ut synes jeg, men gøy å skille seg ut og Bestefaren til en kompis hadde en slik på slutten av 90-tallet, dog 600 versjonen. Altså v12 med 400hk. de bodde i Spania så når vi var på ferietur der cruiset vi rundt i den. Det var helt rått, den bilen hadde softclose dører og baggasjerom. Elektriskrattstamme og innvendig speil. Det er utstyr som mange biler ikke engang har i dag. komforten i bilen var/er helt overlegent alt annet jeg har sittet på med. Så stillegående også kapabel. Skulle vært morsomt å prøvd dagens utgave engang. Patrik André Jørgensen reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Mai 7, 2017 Skrevet Mai 7, 2017 Lekker M2 i Drøbak i dag. Veldig høyt på listen over mine favoritt-BMW'er noen sinne. macrorain, Patrik André Jørgensen og Marius2002 reagerte på dette 3
And-reas Skrevet Mai 7, 2017 Skrevet Mai 7, 2017 26 minutter siden, Gabz skrev: Lekker M2 i Drøbak i dag. Veldig høyt på listen over mine favoritt-BMW'er noen sinne. Åhh. Står en slik utstilt her hos forhandleren. I samme farge faktisk. Jeg bare lunter forbi, og fortsetter bort til delelageret der jeg foreløpig hører hjemme . Stamsaas har forøvrig annonsert at de selger seg ut av bilbransjen, fordi de venter store strukturforandringer i bransjen de kommende år. Nå er det Sulland-gruppen som overtar. Det blir om ikke annet spennende å følge med videre. Patrik André Jørgensen reagerte på dette 1
N.E.W. Skrevet Mai 8, 2017 Skrevet Mai 8, 2017 Kanskje ikke så spennende spot, men ruslet forbi denne MB Pagoden i dag tidlig. Liker designet på disse veldig godt. Werther, flobben, And-reas og 4 andre reagerte på dette 7
N.E.W. Skrevet Mai 9, 2017 Skrevet Mai 9, 2017 (endret) Rimelig strøken Morris Minor 1000 - passet godt utenfor det hvite stakittgjerdet. Endret Mai 9, 2017 av N.E.W. DonaldT, Peak, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
N.E.W. Skrevet Mai 10, 2017 Skrevet Mai 10, 2017 (endret) Sinna AMG C63S Coupe Endret Mai 10, 2017 av N.E.W. fupsaker, Patrik André Jørgensen og flobben reagerte på dette 3
316 Skrevet Mai 11, 2017 Skrevet Mai 11, 2017 Mmmmm... Deilig 😁 Werther, Patrik André Jørgensen og N.E.W. reagerte på dette 3
Gabz Skrevet Mai 11, 2017 Skrevet Mai 11, 2017 Spottet en feit Volvo idag Durochris, Patrik André Jørgensen, N.E.W. og 2 andre reagerte på dette 5
N.E.W. Skrevet Mai 12, 2017 Skrevet Mai 12, 2017 On 03.05.2017 at 10.19, Supercars_no skrev: Eieren av den har flere godsaker, og en ganske jovial utsikt! Spottet E-typen man ser over her, parkert på samme sted som jeg så 930'n for et par uker siden - herlig med folk som bruker bilene sine. Så en Macan i en herlig blåfarge - Mexico Blue? Deretter en Cayenne i en form for.....bekledning. fupsaker reagerte på dette 1
Patrik André Jørgensen Skrevet Mai 12, 2017 Skrevet Mai 12, 2017 7 minutter siden, N.E.W. skrev: Spottet E-typen man ser over her, parkert på samme sted som jeg så 930'n for et par uker siden - herlig med folk som bruker bilene sine. Så en Macan i en herlig blåfarge - Mexico Blue? Deretter en Cayenne i en form for.....bekledning. TechArt Magnum, grusomt stygg greie tambur4 reagerte på dette 1
316 Skrevet Mai 12, 2017 Skrevet Mai 12, 2017 12 timer siden, Gabz skrev: Spottet en feit Volvo idag Kjempetøft helt til første fartsdump 😀 Og ja jeg skjønner at det er luft. Patrik André Jørgensen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå