N.E.W. Skrevet Mai 5, 2017 Share Skrevet Mai 5, 2017 Strøken MB W126, og første gangen jeg ser 991 GT3 RS på gaten i Norge - brutal sak. Marius2002, fxslin, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 Disse ser man ikke hver dag! Tror faktisk jeg aldri har sett en i virkeligheten før. Denne er en 93-mod med 5 literen. Altså da en S500C. Ser litt rar ut synes jeg, men gøy å skille seg ut og N.E.W., Werther og DonaldT reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 6, 2017 Share Skrevet Mai 6, 2017 4 timer siden, Gabz skrev: Disse ser man ikke hver dag! Tror faktisk jeg aldri har sett en i virkeligheten før. Denne er en 93-mod med 5 literen. Altså da en S500C. Ser litt rar ut synes jeg, men gøy å skille seg ut og Bestefaren til en kompis hadde en slik på slutten av 90-tallet, dog 600 versjonen. Altså v12 med 400hk. de bodde i Spania så når vi var på ferietur der cruiset vi rundt i den. Det var helt rått, den bilen hadde softclose dører og baggasjerom. Elektriskrattstamme og innvendig speil. Det er utstyr som mange biler ikke engang har i dag. komforten i bilen var/er helt overlegent alt annet jeg har sittet på med. Så stillegående også kapabel. Skulle vært morsomt å prøvd dagens utgave engang. Patrik André Jørgensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 Lekker M2 i Drøbak i dag. Veldig høyt på listen over mine favoritt-BMW'er noen sinne. Patrik André Jørgensen, Marius2002 og macrorain reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mai 7, 2017 Share Skrevet Mai 7, 2017 26 minutter siden, Gabz skrev: Lekker M2 i Drøbak i dag. Veldig høyt på listen over mine favoritt-BMW'er noen sinne. Åhh. Står en slik utstilt her hos forhandleren. I samme farge faktisk. Jeg bare lunter forbi, og fortsetter bort til delelageret der jeg foreløpig hører hjemme . Stamsaas har forøvrig annonsert at de selger seg ut av bilbransjen, fordi de venter store strukturforandringer i bransjen de kommende år. Nå er det Sulland-gruppen som overtar. Det blir om ikke annet spennende å følge med videre. Patrik André Jørgensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Kanskje ikke så spennende spot, men ruslet forbi denne MB Pagoden i dag tidlig. Liker designet på disse veldig godt. flobben, And-reas, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 (endret) Rimelig strøken Morris Minor 1000 - passet godt utenfor det hvite stakittgjerdet. Endret Mai 9, 2017 av N.E.W. Marius2002, DonaldT, Patrik André Jørgensen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 (endret) Sinna AMG C63S Coupe Endret Mai 10, 2017 av N.E.W. Patrik André Jørgensen, flobben og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Mmmmm... Deilig 😁 Patrik André Jørgensen, Werther og N.E.W. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 11, 2017 Share Skrevet Mai 11, 2017 Spottet en feit Volvo idag HenrikSolberg, N.E.W., Patrik André Jørgensen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 N.E.W. og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 On 03.05.2017 at 10.19, Supercars_no skrev: Eieren av den har flere godsaker, og en ganske jovial utsikt! Spottet E-typen man ser over her, parkert på samme sted som jeg så 930'n for et par uker siden - herlig med folk som bruker bilene sine. Så en Macan i en herlig blåfarge - Mexico Blue? Deretter en Cayenne i en form for.....bekledning. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrik André Jørgensen Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 7 minutter siden, N.E.W. skrev: Spottet E-typen man ser over her, parkert på samme sted som jeg så 930'n for et par uker siden - herlig med folk som bruker bilene sine. Så en Macan i en herlig blåfarge - Mexico Blue? Deretter en Cayenne i en form for.....bekledning. TechArt Magnum, grusomt stygg greie tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 Jøss. Ser ut som en Veyron på boler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2017 Share Skrevet Mai 12, 2017 12 timer siden, Gabz skrev: Spottet en feit Volvo idag Kjempetøft helt til første fartsdump 😀 Og ja jeg skjønner at det er luft. Patrik André Jørgensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå