gallay Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 i8 i trondheim. Må si jeg ble forelsket i denne bilen, synd den skal koste skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Noen her som kjørte en blå Z3 med GoPro i frontruta i går? Litt utenfor Kongsvinger. Spotta også en S-klasse AMG og en CLS AMG (?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleklovnn Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Så denne når jeg var ute å gikk en liten tur i dag Aldri sett en sånn før, noen som klarer å tippe hvilken bil det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Spotta på utsiden av Biltema Arendal. Tatt gjennom noen kjempesota ruter på kassebilen, men stod alpina på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Så en leksus LFA her om dagen oppe i holmenkollen, rakk ikke ta bilde da jeg lastet av et boblebad til en kunde, men fikk en liten orgasme i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Så denne når jeg var ute å gikk en liten tur i dag Aldri sett en sånn før, noen som klarer å tippe hvilken bil det er? IMG_2609.JPG IMG_2623.JPG Simca. Kaaanskje en Ariane?(ja, jeg brukte Google for modellforslaget ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalleklovnn Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Simca. Kaaanskje en Ariane?(ja, jeg brukte Google for modellforslaget )Helt rett! sto også en annen som er blå og uten tak, opp mot veggen bak. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Spottet s5'n (?) Til rise på planet av en bethingsbil i dag, med trekk stroppet over øvre del av bilen Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Spotta en blå i8 i lag med en lyseblå M4 i Sentrum P-hus i Oslo sist torsdag. Hadde dårlig tid, så rakk ikke å ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Parkerte ved siden av en grå M4 utenfor Njårdhallen (Oslo) i går, det regnet så jeg gadd ikke å stå ute å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 M4 er Milhouse sin her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Så denne raringen i dag Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Renault 4. Vi hadde en slik som bil nr. 2 da jeg var barn og jeg husker den som ganske artig med "paraplygir" og naturlig ventilasjon. Konseptet er veldig likt Citroën 2CV, men Renaulten tilbyr signifikant mer komfort og en mye bedre motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Hva er paraply gir? Og naturlig ventilasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Girspaken er et håndtak som minner om et gammeldags paraply/stokk håndtak. Dette håndtaket kommer ut fra dashboardet og man skifter gir ved å hhv. vri og dra/dytte på håndtaket. Det virker utmerket og er egentlig en ganske god løsning. Naturlig ventilasjon er tilsvarende som man finner på f.eks eldre Land Rovere og Willys Jeep. Man vipper manuelt opp et par spjeld og inn kommer friskluften. Mine Land Rovere hadde en netting som stoppet evt. insekter, men ellers er det free flow og det er ingen vifte slik at luftmengden reguleres med spjeldet og bilens hastighet... wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå